goeiemorgen, mag ik mij hier ook melden? ik zat bij het topic tot 15 okt. , maar heb een paar dagen later mijn ei gehad en nu valt mijn 14dpo op 19 okt. . ik zit in mijn 1e ronde voor ons 2e kindje
Goedemorgen! Welkom nieuwe dames... Angel,vanochtend was mijn temp 36.7 gister 36.4 en nu had ik zojuist felle steken links onder.. En wanneer gaat je temp omhoog...is je ei dan altijd gesprongen? Omdat je ook weleens hoort dat meiden wel een ei hebben,maar niet springt... Liefs
Heb je een tempstaatje voor me om mee te kijken?? maar het kan heel goed dat nu je eisprong is hoor... Dan stijgt ie morgen! Dussuh...trek je vent nog ff tegen de grond aan
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. Behappy (2e ronde, 1e kindje) Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) 17. Camilla (2e ronde, 3e kindje) Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) itsme82 (7e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (11e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (5e ronde, 1e kindje) 19. Angel78 (2e ronde, 3e kindje) Evaa (3e ronde, 1e kindje) Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) SannekevW (2e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) marja poortman (3de ronde-3de kindje) Blinky (1e ronde, 2e kindje) 20. Princess86 (5e ronde, 1e kindje) Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) 21. Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) Naliey (48e ronde, 1e kindje) 22. Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) Jeskejes (11e ronde, 1e kindje)< Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) Truusjes (1e ronde, ?e kindje) Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) TVL (6e ronde, 1e kindje) Fokje (? ronde, 3e kindje) MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) 23. Marja Poortman (3e ronde, 3e kindje) Childwish (2e ronde, 2e kindje) Samba (2e ronde 2de kindje) Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) 24. Fruitig (1e ronde, 1e kindje) 25. Naatje (1e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) 26. Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) Posh84 (10e ronde, 1e kindje) Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) 27. My faith (10e ronde, 2e kindje) Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) Vickske (11de ronde, 2e kindje) 28. Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. Orwen (2e ronde, 2e kindje) Kit (2e ronde, 2e kindje) N80 7e ronde na mk, 1e kindje) 30. Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) Mukje (6e ronde, 2e kindje) 1981 (1e kindje, 6e ronde) 31. Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) datumloos Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Lyanna (22e ronde, 2e kindje) Banjer (1e ronde 2e kindje) Totaal: 60 zwanger, ongesteld, vlinder, 6 MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven
Nee,ik heb geen ff, omdat ik alles via mijn telefoon doe omdat we net zijn verhuisd heb ik nog geen internetaansluiting helaas! Hmm, ik ga zo als ik mn boodschappen binnen heb mn vent met mijn allerzwoelste blik aankijken haha..jij hebt wel iets met de grond he angel! hahaha
Goedemorgen dames, Dank jullie voor het warme welkom!!! @Angel: ja ik moet eigenlijk zelf ook lachen om dat testen. Is denk ik meer om de dag door te komen of zo....hahahaha.....gek mens dat ik ben. Ik ben nuchter genoeg (bij zoontje duurde het 17 maanden) om te weten dat het ook wel helemaal niks hoeft te betekenen. Mijn temp is vandaag wel op 7 dpo gestegen naar 37.1. Verga van de "soort van" ongi krampen echt niet fijn, mijn rug doet pijn etc etc en dan maar proberen heeeeeeeeeeeel kalm te blijven..... Kun jij me vertellen hoe ik die hier kan plaatsen in mijn onderschrift?? Alvast iedereen een heel fijn weekend!!! xxx
oh ja en aangezien ik geweldig ben in dit soort dingen Zou iemand zo lief willen zijn mij op de lijst te zetten voor ik hem verpruts?? 2e ronde, 2e kindje, NOD 16 okt. Dank jullie wel xxx
Zonde van je testen meid Dus lekker stoppen! lekker hoor je temp al zo hoog, hopelijk blijft ie hoog! Wat wil je plaatsen in je onderschrift?
Ja ik weet het schaam me diep..... Maar ik wilde mijn temp kaartje in mijn onderschrift plakken, maar volgens mij is het al gelukt.....
Hey dames, Ik heb al 2 dagen (niet de hele dag constant) een zeurderig gevoel onderin mijn buik. Ik ben vorige maand eerder ongesteld geworden. En wil aan jullie vragen of het misschien zo kan zijn dat ik dus nu eigenlijk weer zo'n korte cyclus kan hebben en dat mijn ei dus eerder is geweest en dat ik dus nu iets van een innesteling voel. Of dat het mijn eisprong is.
@Esther15, Ik zie het!! Ennuh bewaar even 1 ovutest.....ik deed 2 dagen voor NOD een ovutest die was positief en de dag erna een posi zwangerschapstest