he maia ik snap jullie gevoelens!!!! en vooral volg jullie gevoel!!!! dan kletsen we lekker verder bij de oktober mama's!!!!!!!!!! en als het wel raak is dan kltesen we ergens anders!!! liefs fokje
Esther ik kan je de hand schudden, snotter snotter en voel me echt supergaar!!! Fokje,ja die pil is echt niet handig..had het met manlief gistrn nog over, mochten we klaar zijn met ons gezinnetje..lees we willen er graag nog 1 maar daarna klaarr, gaat er bij meneer echt een knoop in, pff die pil was ik soms echt depri van, welke ik ook nam en geloof me heb er een hoop geprobeerd. Nou ben to h weer terug op het tempen angel, vanmorgen temp 0,5 hoger dan gisterren dus ei is geweest ... Moet het dan nog verder gaan stijgen? Hebben in ieder geval in de goede periode geklusd dus dat zit goed. Nu het lange wachten, gelukkig druk op mijn werk dus dat gaat goed. Iemand nog een idee voor goedkoop namen op kinderrugtas?
tuurlijk zijn we dan ontzettend gelukkig we hebben toen niet voor niet de keuze gemaakt om een tweede te willen. Alleen na het afgelopen jaar, mijn missed abortion (en ik heb een verleden met depressies e.d.), hoop stress om andere dingen en het ongeluk wat ik vorige week heb gehad ga je nadenken over hoe wat enzovoorts. En we hebben ons leven nu gewoon goed op de rit en zijn gelukkig en dat is ook wat waard, na al het gedoe de laatste tijd. Maar mocht ik nu zwanger blijken, fantastisch natuurlijk, dan hoeven we de keuze zelf niet meer te maken maar ik gok dat dat niet het geval gaat zijn maar wie weet. En over 3 maandjes kijken we weer verder en als we er dan nog niet aan toe zijn, dan kijken we weer wat verder enzovoorts.
Thanks for asking lieverd. Na omstandigheden gaat het prima met me. We gaan er deze maand weer voor! En zelfs met Clomid! Maar het is wel maar eenmalig want als het deze maand niet lukt laten we het erbij. En gaan we niet meer specifiek aan rondes doen. Onze manier van onszelf voor de gek houden Ha ha. Hoe gaat het met jou meid?
@maia Maar meid als je begint me ac en weer stopt na 3 maand moet je hele cyclus weer normaliseren Is een vrouwencondoom niet iets voor je? En hier is ook de laatste ronde aangekomen wij moeten wel Deze ronde hebben we goed ons best gedaan,en als we nu niet zwanger zijn dan moet ik toch en hopelijk niet te lang stoppen... Heb de ziekte van crohn en die vlamt nu heel erg op...
@Lefbekkie: jij ook al?? Slaat echt nergens op die griep hé......hoop dat je je snel beter voelt. Ik heb trouwens ook heel duidelijk aangegeven dat ik nooit meer aan de pil zal gaan. Ik word me er toch een partij ziek van en PIJN!!! Zo veel pijn en misselijkheid etc dat het elke maand een opluchting was als je ongi werd. Nou en welke vrouw wordt daar nu vrolijk van??? Zelfs zonder kinderwens...... @Maia: Kijk, je achtergrond wist ik natuurlijk niet. En nogmaals het is niet negatief bedoeld. Ik gun je in ieder geval het allerbeste!!!! @ Whitesaber: dan duim ik heeeeeeeeeeeel erg voor jou. Ik weet niet precies wat de ziekte van chrone is en hoe het zich uit, maar bij deze hoop ik dat je je snel beter voelt!! Nou, hier kleine man eens eten gaan geven. Eigenlijk een beetje vroeg, maar hij maakt het me wel duidelijk dat ik niet meer te lang moet wachten......hahaha.....goede eter..... xxxxx
Hey meiden wij hadden onverwachts bezoek van me oudesr ze moeten een uur rijden om naar mij toe te komen dus het was een verrassing. Maar ze waren zo down omadt me broer weg was dus wilde ze er even uit. we hebben het effe gezellig gemaakt maar dat neemt het verdreit natuurlijkniet weg!
mamavand: lijkt me echt extreem moeilijk!!!!! Heel veel sterkte daarmee. Waar is hij heen gegaan eigenlijk? Ik had me hier net HET moment wat een slechte dag in 1 keer goed maakt......had mijn mannetje (18 maand) net zijn eten gegeven. Dus ik pak hem op uit zijn stoeltje toen hij klaar was.......grijpt hij met beide armpjes om mijn nek heen en drukt zijn wang tegen de mijne......komt vervolgens omhoog om me een dikke kus te geven!!!!! JA DAN SMELT IK TOCH GEWOON WEG!!!!!!!!! (en zeker om te bedenken dat hij normaal gesproken kusjes geeft en dan je halve onderlip eraf bijt...hahaha) En nu rent hij natuurlijk weer als een werverwind door het huis om alles te slopen.... Ach ja houd je bezig en dat moment pakt me lekker niemand af.....Je zou de griep zo vergeten....
Haha esther heerlijk toch. Hier net een bak vol thomas de trein over de vloer door de woonkamer heen. Twee broertjes samen rollend erdoorheen... Jongste is duidelijk niet buiten geweest vandaag en rent lees huppelren,spring,raast door het huis heen...er zijn dagen dat het mij niet snel gnoeg bedtijd kan zijn haha, maar ach komen ze net met zn tweetjes drinken en biscuitje brengen met een dikk kus ja smelt smelt!!!
@ Lefbekkie: aha, dus jij herkent het!? hahaha.....hij begint hier heel langzaam al eens door de oogjes te wvrijven dus ik denk dat vandaag alles vroeger gaat gebeuren dan normaal. Lekker vroeg naar bed want alstie eenmaal moe is dan berg je maar voor de chagarijnigheid (schrijf je dat zo als het al een woord is???) Ach ja, kan grieperige mamma lekker op de bank met een kopje thee naar "so you think you can dance" kijken. Mijn vriend is al vanaf 13:00 uur weg van huis en heb geen idee hoe laat die komt binnen vallen.....Ach ja ook wel eens lekker, alleen op de bank 's avonds en lekker niks doen...
Zeer waarschijnlijk nod 2 dagen later gehad... Morgen ff temp afwachten maar lijkt er zwaar op... Damn
Geniet van je rust Esther, bij mij slaapt de boel!!! Na eerst nog even alles op zn kop gezet te hebben en de sacho ik ben toch nog moe en moet mijn laatste restje energie toch nog opverbruiken.....;. pfff ik onderuit!
Ik weet wat je bedoelt! Ben ook 6dpo en vind het weer heel spannend. Zijn nu 10 maanden bezig en clomid slaat nu aan dus ik vind het wel eens tijd! Heb jij al rare kwaaltjes of symptomen? Ik heb mega zere borsten, gisteren extreem heftige krampen (alsof ik vandaag ongesteld moest worden) en debiel veel afscheiding...