mamavand, dat is ook moeilijk denk ik hoor als je familielid weg gaat En je ei was op dag 14... plus 14 dagen = dag 28 testen. Dat is je NOD.
@ Angel: yep, ik had zo'n hoofdpijn dat ik echt spontaan naar de HA ben gegaan. En aangezien ik met die nekwervels zit is het dus echt niet raar dat ik hoofdpijn heb (lees: chronisch). Dus als ik zeg dat ik hoofdpijn heb is het ook echt erg......Een week later begreep ik de hint van mijn lijf.... En jij zegt dat die vastzittende spier een teken is??????????WHOEHOE, ja al sjij het zegt dan MOET het gewoon zo zijn!!!!!..........nee?.............niet?............DORIE!!!! weer niks!!!!!
Oke dus dan Is het de 19e? Wel raar he die lijstjes van ff. Want ister had ik eerst 37,0 toen ik om 8uur testen en om 09.45 was hij 37,1 E ls ik dus nu 37,1 invoer voor gister dan geeft hij nog geen kruis aan in ff. Dus ik hou nu maar gewoon die 37.0 aan heb namelijk gister uitgeslapen en ik had een pyama aan! Dus dan houdt k 37,0 aan en dan geeft ff wel een kruis aan vaag he!? Maar goed welke dag heb jij nu nod? Ik moet dan ook even verzet worden volgens mij want ik sta op dag 20 vogens mij! Overigens ga ik niet eerder testen als 21 ste! Want dat vind kw el een mooie dag dan is me zoontje ook geboreN!! Dus hoop dt het geluk brengt! Liefs mamavand
@ mamavand: je kan het beste maar 1 keer tempen. Gelijk als je wakker wordt en het liefst elke dag op hetzelfde tijdstip. Ik moet me de wekker er ook voor zetten want anders lukt mij dat ook niet. Succes ermee!! xxx
Serieus ik heb nu dus al vanaf dag 13 elke dag koppijn, daarom vanaf toen niet meer geklust... (ik heb ook een geschiedenis van erg veel hoofdpijn maar de laatste tijden ging het goed, dus erg raar nu ineens) Ennuh...die spier zegt genoeg...testjes niet meer nodig, gooi maar weg...ik zeg gefeliciteerd!
Dat zou mooi zijn meid! je moet 14 dagen bij je ei optellen, dat is je NOD.. en niet zoveel tempen!! 1x is genoeg mop!!
nee weet ik maar gsiter had ik een pyama aan en heb getemot op 8,30 dus normaal 8,45 of 9 uur! Dus ik hou gewoon die van 37,0 aan want ik had ook een pyama aan normaal nooit!
Maar meiden, heb ik genoeg geklust?? Ik denk als ik mijn tempkaartje van zwanger zie en dan deze ronde, dat ze wel erg hetzelfde lopen, maar dan heb ik dus ei nog een dag later gehad.....maar de laatste keer geklust was de dag daarvoor!!
@ Angel: WAAAAAUUUUWWWW jij hebt echt voorspellende gave hé!!!!! COOOOOOOOOOOOLLLLLL...............ik lach me helemaal een bult als het echt zo blijkt te zijn deze maand!!!!! Maar maakt het dan zoveel uit met tempen of je nu wel of niet een pyjama aanhebt dan??? Wist ik helemaal niet. xxx
*proest* Goed he...testjes niet meer halen, Angel know's best Ik lach me ook slap als het zo is haha nee joh, pyama ja of nee zegt geen donder haha
@ Angel: ik zie in de temp kaartje je Klusschema niet? Of ik ben vannacht opeens een paar hersencellen kwijt geraakt, dat kan natuurlijk ook!!
ohh angel dat wist ik niet! Maar ik hou dan gewoon eerste temp aan gister en ga niet meer meerder malen tempen!
Nou te weinig geklust heb je ZEKER NIET!!!! Als daar nog geen zaadje van is blijven plakken......nee, hardstikke goed hoor. Ik ben niet zo ene van "het moet om de dag" etc. Bij mijn zoontje hadden we 3x op 1 dag ( tja hoog zomer en je moet wat) en dat ook nog in ons zwembad.......(gelukkig goede filter etc). Dus die zaadjes vinden hun weg wel. En als de zw test straks nega is dan ga ik naar de HA en EIS ik een bloedtest want Angel zegt dat ik zwanger ben!! Dus dan is dat zo!!!
haha ja hier ook...ik had bij mijn 2e elke dag sex, soms 2x per dag, omdat we het lekker vonden....en iedereen maar roepen dat dat slecht was....sure...was meteen zwanger hahahaha Ja idd ANGEL zegt het, dus is het zo. PUNT
spannend meiden die al bijna kunnen testen hier duurt nog even 23e pas .. vandaag eisprong al aardig wat geklust .. Is voor ons nu de 1e ronde . We hebben al twee meiden 1 van nov 2006 en 1 van augustus 2010
Goeie smorgens meiden! Jullie kletsen heel wat af. Wat een weer wat een weer het lijkt wel herfst. Tempen kan ik niet over meepraten, doe ik niet aan, veel te veel gedoe en niet nodig volgens de gyn. Maar ik begrijp dat het voor velen een fijne houvast is. Voor mijn vorige zwschap wel ovu testen gebruikt (terwijl ik mijn eisprong gewoon voel, hoezo onzeker) Wat voelen voor nod.....ehmmm vanaf dag 1 na eisprong pijnlijke (.)(.) en de eerste week na eisprong knallende koppijn wel een dag of 5 achter elkaar. De rest van de kwaaltjes kwamen pas na nod en dat waren er ook niet veel. Vooral veel honger en 's morgens een beetje misselijk van de honger. Ben benieuwd of het een volgende keer hetzelfde gaat. Maar nu klussen we nog niet super gericht hoor. Gewoon zoals het uitkomt en we er zin in hebben.