Wij hebben vanaf dag 10 tto dag 14 lke dag seks gehad en op dag 14 twee keer smiddags uit het werk van me man en avonds! Daarna niet meer me hoofd stond er niet na ivm mijn broer. Dus ik hoop dat wij ook voldoende geklust hebben. BIj mijn zoonje Hebben wij ook een oaar maanden elke dag seks gehad en het was nooit raak! Ds dat is voor mij geen garantie! Ik moet wel zeggen! Dat ik onzeker ben en heel neiuwsgoerig. Ik heb wel het gevoel als het deze maand neit raak is dat het dan wel een poosje gaat duren! Liefs mamavand
Hier heb ik eienlijk nog nooit getemt , of ovu testen gebruikt bij de eerste duurde het best lang voor ik zwanger was dik 1.5 jaar .. bij de jongste binnen 3 maand
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. Behappy (2e ronde, 1e kindje) Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) Esther15 (2eronde, 2e kindje) 17. Camilla (2e ronde, 3e kindje) Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) itsme82 (7e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (11e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (5e ronde, 1e kindje) Melissa12 (3e ronde, 1e kindje) 19. Evaa (3e ronde, 1e kindje) Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) SannekevW (2e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) marja poortman (3de ronde-3de kindje) Blinky (1e ronde, 2e kindje) 20. Princess86 (5e ronde, 1e kindje) Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) 21. Angel78 (2e ronde, 3e kindje) Naliey (48e ronde, 1e kindje) Mewe (24e ronde, 1e kindje, 2e iui) Banjer11 (1e ronde, 2e kindje) Moonymuppet (1e ronde, 1e kindje) 22. Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) Jeskejes (11e ronde, 1e kindje)< Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) Truusjes (1e ronde, ?e kindje) Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) TVL (6e ronde, 1e kindje) Fokje (? ronde, 3e kindje) MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) 23. Childwish (2e ronde, 2e kindje) Samba (2e ronde 2de kindje) Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) Woezelenpip1980 (1e ronde , 3e kindje) 24. Fruitig (1e ronde, 1e kindje) Tyndall (3e rondje, 2e kindje) Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) 25. Naatje (1e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) 26. Posh84 (10e ronde, 1e kindje) Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) 27. My faith (10e ronde, 2e kindje) Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) Vickske (11de ronde, 2e kindje) 28. Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. Orwen (2e ronde, 2e kindje) Kit (2e ronde, 2e kindje) N80 7e ronde na mk, 1e kindje) 30. Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) Mukje (6e ronde, 2e kindje) 1981 (1e kindje, 6e ronde) 31. Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) datumloos Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Lyanna (22e ronde, 2e kindje) Totaal: 66 zwanger, ongesteld, vlinder, 7 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Hoi meiden! Ik kom me hier ook melden. We zitten nu officieel in de 1e ronde voor een 2e kindje. Groetjes Stopcontact
Tja al die gyneacologen spreken elkaar ook tegen De mijne vertelde dat tempen helemaal geen garantie geeft. Bij veel vrouwen geeft de temp een tempdaling + stijging maar vindt er toch geen eisprong plaats (heeft hij onderzoek naar gedaan) de enige manier om er volkomen zeker van te zijn is met een echo. Maar ik wil het tempen niet afkraken hoor, iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt, dus....
Hoi meiden! Ik heb zoooo erge scherpe pijn in mijn onderbuik sinds gister avond. Het kwam echt ineens soms is het zo erg dat ik niet kan bewegen... Gister ochtend met klussen begonnen, ben ook erg misselijk maar die pijn is niet normaal hoor zo scherp. Denk niet dat me ei al geweest is vorige maand had ik op dag 13 een positieve ovu test dus denk dat hij vandaag of morgen moet komen. Knufffff
wel erg herkenbaar hek ik vandaag ook , heb vandaag mijn eisprong .. Ook erg last onderin mijn buik , hier was het vanmorgen toen ik uit bed kwam opeens ..
Nou ik ben benieuwd... Dit zou dan de eerste keer zijn dat ik me eisprong voel aankomen... Word steeds spannender, sommige hoeven niet zo lang meer te wachten.... Hoop dat er veel roze uitkomt dit keer
Zit trouwens net mijn kaartjes te vergelijken maar als me ei nu zou komen had me temperatuur vanmorgen dan niet lager moeten zijn??
Zoals je kunt lezen zeg ik ook niet dat het nooit werkt of dat het volgens de gyn bij niemand werkt. Ik zeg alleen dat het geen garantie is dat het werkt (volgens de gyn) Dus met andere woorden, dat het bij iedereen werkt! Dat het bij jou wel werkt is alleen maar fijn en ik geloof dat het bij veel meiden wel werkt. Maar er zullen er ook wel tussen zitten waarbij de temp niet aangeeft wat het lijf doet.