Whahaha ik weeg maar 55kg en ik eet bijna het dubbele dan wat me vent eet maar ben bang dat ik dik word als ik zwanger ben... Me moeder was ook altijd een latje en toen ze zwanger werd werd ze ineens tonnetje rond Zijn die testen van sensitest beter dan die vroege testjes van het kruidvat of kunnen die niet 4 dagen voor nod?
zijn vergelijkbaar hoor. Maar ik heb nu dan 3 sensitest testen, 1 kruidvat 2v5 euro en 1 CB indicator digitaal...dus kan wel ff aan de gang hahaha
Hebben ze trouwens geen Coop bij jou in de buurt?? Liggen hier tot aan het plafond opgestapeld die kruidnoten....Bij KV trouwens ook hier...
oh dit is nog niks. Heb bij beide kindjes gemiddels 12 testen erdoorheen gehaald...en allemaal positief vanaf 1 dag voor nod hahahahaha ik was verslaafd...vond t zo mooi om te zien haha
ooooooooohhhhhhhhhhh............je zit ZONDER..................ja maar dan snap ik het probleem ook opeens veel beter!!!!!
Heb net weer 3 pakken ovu testen besteld van clear blue voor 36 euro, normaal kost het 32 euro voor een pak maar ik hoop dat ik ze voor jan lul gekocht heb
Ja das ongeveer het enige moment dat het echt gigantisch lekker voelt dat je iets voor niks hebt gekocht! Ik hoop met je mee.