Ik denk 21e NOD...maar vandaag misschien innesteling, dus dan 19e testen...maar begin de 17e al denk ik haha
@angel78 haha helaas pindakaas kan niet in je buik kijken haha, ik kan je alleen vertellen hoe alles rondom het zwanger zijn werkt in je buik en wat er precies gebeurt qua cellen , enzymen , organellen ect. haha
Nee nog niet! Vind het heel spannend, maar ook bang voor teleurstelling! Weet nog niet wanneer ik wil/ga testen. Wacht denk ik sowieso vrijdag af, omdat ik nog neit weet welke cyclus ik heb. Als ik 30 aanhoud, dan zou het vrijdag moeten komen en daar wacht ik dan wel op. Zaterdag of zondag testen denk ik.
Angel78 haha ik ga voor je duimen , eet genoeg dingen met Lipase en pepsine erin dat is goed voor je baby
Vind het echt superspannend. Van de ene kant lijkt het me echt geweldig, van de andere kant 'hoe zou het allemaal gaan'. Maar heb wel gelezen dat dat wel normaal is en dat er geen ideaal moment is voor kinderen
Misschien ben ik daarom ook wel een beetje bang om te testen. Straks is het positief (hartstikke gaaf natuurlijk!!), maar zet natuurlijk wel even alles op z'n kop! We zullen het dit weekend weten!