Ik heb een topic in het onderdeel pendelen. Als ik tijd en zin heb, post ik daar een tijdstip op dat je verzoekjes mag sturen..
Goedenavond allemaal, Hier een ziek vriendje dus ben maar even verpleegster geworden hahaha. Verder beetje last van kwaaltjes.... pijnlijke boobs, veel plassen, steekjes in onderbuik.... Weet wel dat de vorige keer dat ik wel zwanger was had ik 4 dpo ook al wel wat klachtjes maar dit moet dan wel echt een gelukszaadje zijn hahahahaa
hoezo moet dit wel echt een gelukszaadje zijn? zijn alle zaadjes niet gelukszaadjes als ze een eitje bevruchten?
Ik voel hier al doorheen de dag echt een kramp/opgeblazen gevoel langs mijn linkeronderbuik.... Beetje vergelijkbaar met wat ik voel als mijn ei gaat springen... Iemand een idee wat dan kan zijn?
Djonna- Ik zal je zeggen of je een kans maakt als je me zegt wanneer je voor het laatst geklust hebt. MADAM tyndall zal het je vertellen.....
Moonymuppet nietus ik wil een tweeling hahahaha nee hoor ben blij met 1 kindje Oke even voor de meiden hier ik had volgens mijn calculator: Eerste dag van je laatste menstruatie: 24 september 2011 Een beetje vruchtbaar: 5 oktober 2011 Vruchtbaar: 6 oktober 2011 Erg vruchtbaar: 7 oktober 2011 Eisprong: 8 oktober 2011 Innesteldag: 13 oktober 2011 Vanaf hier kun je testen: 22 oktober 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum: 30 juni 2012 Nu heb ik op 6 en 8 oktober geklust.... Geen idee of dit genoeg is....
ik zie dat je 3dpo zit, nog een beetje te vroeg voor innesteling of heb je je ei vroeger gehad? spannend!
De kans dat je zwanger bent is maximaal meid! Je kan niet veel meer doen dan seks hebben 1, 2 dagen voor je ei en op de dag van je ei. Wat wel mee KAN helpen is een hoogtepunt...