Verdikkeme wou vanalles typen ben ik eindelijk aan het eind van alle pagina's weet ik het niet meer whahah Ohh ja wacht: We hebben een gezin voor ons wonen die uit de congo komt die mensen zijn echte leuke mensen ! En nu komt het: De vader van een hele lieve proppie (moest ik er even bij vermelden heeft niks te maken met wat ik nog meer ga typen ) zei tegen mijn man dat we zwanger zullen zijn deze ronde Hij is erg spiritueel namelijk en hoop echt dat hij gelijk krijgt En hij vertelde ook nog dat we zwanger zullen zijn van een meisje Leuk niet!
Nou moet zeggen dat de dagen dit keer lekker snel gaan hoor!! Heb nu sinds gister een nieuwe functie en voor ik het weet is het alweer tijd om naar huis te gaan.. heb aan de ene kant onwijs veel energie maar aan de andere kant als ik dan ga liggen ben ik meteen 3 uur weg hahahaha
Eerste dag van je laatste menstruatie: 24 september 2011 Een beetje vruchtbaar: 7 oktober 2011 Vruchtbaar: 8 oktober 2011 Erg vruchtbaar: 9 oktober 2011 Eisprong: 10 oktober 2011 Innesteldag: 15 oktober 2011 Vanaf hier kun je testen: 24 oktober 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum: 2 juli 2012
En dit zou het bij mij zijn deze cyclus... Met die dag 20 op zondag 9 oktober zouden we er wel een boenk op kunnen zitten dus. Haha Eerste dag van je laatste menstruatie: 20 september 2011 Een beetje vruchtbaar: 6 oktober 2011 Vruchtbaar: 7 oktober 2011 Erg vruchtbaar: 8 oktober 2011 Eisprong: 9 oktober 2011 Innesteldag: 14 oktober 2011 Vanaf hier kun je testen: 23 oktober 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum: 1 juli 2012
Even raar verhaal kijken of iemand het herkend... Sorry als het een beetje vies klinkt ... maar goed... Ik heb het idee dat mijn slijm heel zoet ruikt.. heb ineens last van hele witte (yoghurt) slijm.. heel veel ook en nu komt het ik ruik het dus echt heel sterk zelfs door mijn kleding heen schaam me dood want heb het idee dat iedereen het kan ruiken verdorie wat zou dit betekenen???
Wij hebben zaterdag avond voor het laatst geklust...Zondag ochtend een knal positieve ovutest en eikramp. Maandag nog ergere eikramp en positieve ovutest. En maandag middag was de druk ineens weg maar e kramp was er nog wel. En maandag avopnd was de kramp helemaal verdwenen. Dus ik denk dat er tussen de laatste keer klussen en de effectieve ei ongeveer 42 uur zit. We zien wel. Zou goed genoeg moeten zijn denk ik. Ik maak me er nog niet te druk om. Toekan- 1 juli is een leuke datum! (zeg ik omdat het gewoon leuk zou zijn als je zwanger bent hoor)
Aww Bedankt meiden Dit is mijn calculator lijstje Eerste dag van je laatste menstruatie: 28 september 2011 Een beetje vruchtbaar: 7 oktober 2011 Vruchtbaar: 8 oktober 2011 Erg vruchtbaar: 9 oktober 2011 Eisprong: 10 oktober 2011 Innesteldag: 15 oktober 2011 Vanaf hier kun je testen: 24 oktober 2011 Vermoedelijke bevallingsdatum: 2 juli 2012 Moest het even tweaken want je kan je luteale fase niet invullen... Een zomer beebke Zoonlief was een herfst beebke is makkelijker om een kleine baby te kleden na de kou eigenlijk de warmte Het "kleden" op warmte lijkt me moeilijker Ben weer eens aan het bazelen...
dames, volgens mijn banner heb ik mijn eisprong nog niet gehad.. maar ik had maandag slijm in het slipje... beetje doorzichtig wit.. is dat niet meestal teken, dat de eisprong komt?? rest van de dagen niks gehad....
@toekan ik heb precies hetzelfde lijstje... afgelopen zondag eisprong dus vrijdag zou innesteling kunnen zijn.. voel jij je nu anders? ook aan andere meiden.. voel hoop gerommel in mijn buik, maar kunnen ook mijn darmen zijn en beetje wee gevoel, licht misselijk vooral 's avonds