Goed idee!!! Serieus. Laten we deze de titel laten aanpassen door een MOD. En dan kan er een ander/nieuw LIJST topic geopend worden
Mijn nederige excuses.............. Ik zal proberen me te gedragen hier....... Hoe dan ook, ik ga mijn kleine man eens van het kdv halen, eens kijken of die wat energie kwijt is inmiddels..... Tot later
clubje gemaakt...waar we lekker gek kunnen doen...als je erbij wilt (is alleen op uitnodiging) stuur me dan even een prive berichty of zet het hier even neer....
dames.. thanks voor jullie antwoord!! haha... geduld is een schone zaak.. een zaak wat we niet hebben.. vooral niet schoon.. haha
me 2 please alleen kan ik onder werktijd niet zo goed meekletsen helaas... vanavond lees ik weer alles bij!
by the way, ik begin m nu ook te knijpen. heb sinds een uurtje zo'n branderig gevoel in onderbuik wat ik vaak heb een paar dagen voordat ik ongesteld wordt... ohnee ohnee ohnee... borsten zijn wel enorm en lijken met het uur te groeien, mn bh past gewoon niet meer want ze hanger er half uit
Hey meiden hoe is het hier, @angel ik wil ook wel bij de klets club gezellig!!! @all hier heel raar heb de hele middag ontzettende pijn met name in rechterlies heel vreemd En nu ging ik net naar de wc had ik beetje roze slijm? Wat is dit? ZOu ik nu al ongie worden!? Snap er helemaal niets meer van. Het voelt net aan of die kant van me buik heel warm is met af en toe echte en hele gemene steek!! We wachten af ben beniuwd wat dit betekend! Of juist niet! ZIjn er al eiden die dit ook hebben of herkennen? Liefs mamavand
princess dat is wel een hele stellige coclusie niet!? Ik ga daar nog niet van uit hoor, En mocht het zo zijn dan wil ik echt eerst die 10 weken door eerder vertrouw ik et niet meer. Moet wel zeggen dt ik bij de 1e mk tegen me man zei 1 dag na test dat ik dacht dat het kindje of niet gezond ter wereld kwam of dt het niet oed was.En 3 dagen later begon ik te vloeien. Bij de 2e mk zei ik het ook steeds dat ik het niet zeker wist! En dat ik twiijfelde toen de vk gebeld en gevraagd of ik eerdr mocht komen dus de afspraak verzet van zaterdag naaar dindsag. En echt waar meiden ik dacht in de auto nog dit ovekomt me niet 2x achter elkaar maar helaas ze had de echo nog maar 1 sec op me buik of ik begon te huilen ik zag het meteen! Ik heb het toen ook aangevoeld dat het niet goed was. Ik heb er nu wel een heel goed gevoel over echt waar! Als ik zwanger ben dan is het goed! En ik denk dat ik dan ook al het gelsacht weet! om he wist ik bij ons zoontje ook al heel snel! Dus hoop dt het zo is en dat we dan over 8,5 maand een gezond kndje in armen mogen houden nog 1 weekje afwcahten meiden!
NOD-lijst 16-31 oktober 2011 16. Behappy (2e ronde, 1e kindje) Jetta30 (2e ronde, 1e kindje) Lisa1 (3e ronde, 1e kindje) Esther15 (2eronde, 2e kindje) Meandor (1e ronde, 2e kindje Tamaramama (5e ronde 3e kindje) 17. Camilla (2e ronde, 3e kindje) Ukkie87 (4e ronde, 1e kindje) LiittleOne (15e ronde, 1e kindje) itsme82 (7e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (11e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (5e ronde, 1e kindje) Melissa12 (3e ronde, 1e kindje) 19. Evaa (3e ronde, 1e kindje) Broedertjes (1e ronde, 2e kindje) Mamavand (2e ronde na partiele mola zwangerschap, 2e kindje) Jufaman81 (9e ronde, 1e kindje) SannekevW (2e ronde, 3e kindje) Lefbekkie (5e ronde, 3e kindje) Vlindertjeee (2e ronde, 1e kindje) marja poortman (3de ronde-3de kindje) Blinky (1e ronde, 2e kindje) Moonymuppet (1e ronde, 1e kindje) 20. Princess86 (5e ronde, 1e kindje) Chloe Jasmine (1e ronde, 1e kindje) 21. Angel78 (2e ronde, 3e kindje) Naliey (48e ronde, 1e kindje) Mewe (24e ronde, 1e kindje, 2e iui) Banjer11 (1e ronde, 2e kindje) 22. Yasmin84 (1e ronde, 1e kindje) Maia (6e ronde na MA, 2e kindje) Jeskejes (11e ronde, 1e kindje) Kimsenna (4e ronde, 1e kindje) Djonna (10e ronde, 2e ronde na MK 1e kindje) Truusjes (1e ronde, ?e kindje) Diana75 (11e ronde, 4e ronde na vmk, 1e kindje) TVL (6e ronde, 1e kindje) Fokje (? ronde, 3e kindje) MHR ( 1e ronde na mk 17+5wk, 1e kindje) Isis857 (3e ronde na MA, 1e kindje) 23. Childwish (2e ronde, 2e kindje) Samba (2e ronde 2de kindje) Momfertje ( ? ronde ( hou het niet bij) 2de kindje) Woezelenpip1980 (1e ronde , 3e kindje) Toekan (niet echt een ronde, 1e kindje) 24. Tyndall (3e rondje, 2e kindje) Whitesaber (13de ronde, 6de ronde clomid, 2de kindje) mamavanyuna1 (?ronde, 2e kindje) 25. Naatje (1e ronde, 1e kindje) Within (2e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Stopcontact (1e ronde, 2e kindje) 26. Posh84 (10e ronde, 1e kindje) Inkie81 (4e ronde, 1e kindje) 27. My faith (10e ronde, 2e kindje) Daggie1984 (3e ronde, 2e kindje) CenM (8ste ronde na mk, 1e kindje) Vickske (11de ronde, 2e kindje) Fruitig (1e ronde, 1e kindje) 28. Charity2010 (2e ronde na MK, 2e kindje) Angel1988 (4e ronde, 1e kindje) 29. Orwen (2e ronde, 2e kindje) Kit (2e ronde, 2e kindje) N80 7e ronde na mk, 1e kindje) 30. Melanie013 (39e ronde, 1e kindje, 2e ronde Clomid) Mukje (6e ronde, 2e kindje) Lyanna (22e ronde, 2e kindje) 1981 (1e kindje, 6e ronde) 31. Kaatje1985 (2e ronde, 1e kindje) Princess25 ( 3e ronde, 1e kindje na VMK) datumloos Ikke21 (3e ronde, 3e kindje) Hendrika (24e ronde, 1e kindje) Totaal: 71 zwanger, 1 ongesteld, vlinder, 7 MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, niets doorgegeven Mezelf van datumloos op 30 oktober gezet, zondag 1e IUI en dan 14 dagen na IUI is de 30e. Ga ervan uit dat ik dan aardig goed zit.
Meiden, vanochtend FM gehad in zkh., links zat een eitje van 16 mm, rechts zat niks en baarmoederslijmvlies was 7 mm. Dus morgenavond mag ik Pregnyl spuiten en zondagochtend de IUI. Is de 1e keer, dus ik vind het wel erg spannend.
itsme82, moonymuppet en mamavand jullie hebben een uitnodiging!! In je pb's staat hij. Klik verder altijd op je naam, dan ga je naar je eigen pagina (profiel) en dan staat hij ergens rechts onderin, de club....klik erop en hoppa...zo ga je erheen int vervolg. itsme, heb je dat al eens eerder gehad?? Spannend! lyanna, spannend joh! mamavand, ik zeg ook zwanger hoor haha
Thanx angel ik heb de uitnodiging geaccepteerd. En angel ik vind jullie wel heel overtuigd ik geloof er nog niet in hoor eerst een posi test hebben! En wat ik zeg me gevoel zegt juist dat het helemaal niet zo is!