NOD-lijst 16 - 31 oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsme82

itsme82 Niet meer actief

zoooo ik kom me ook weer ns ff melden. Gisteravond eindelijk tijd en toen lag internet er na 10 minuten uit en vanochtend te druk op werk.

Hier gaat alles top! temp blijft maar doorstijgen (zie kaartje) ;) en ik heb nog steeds zere borsten en geen ongesteldheid in zicht. Wel gisteravond misselijk, maarja het moet geloof ik echt ochtendmisselijkheid zijn om een symptoom te zijn he?

Al met al ben ik in erg geval hoopvol deze maand! Wat denken jullie, optimisme is wel een klein beetje terecht toch? of maak ik mezelf weer gek?

PS: is er een handigere manier dan steeds elke dag een nieuwe printscreen te maken om je tempgrafiekje toe te voegen?

2. itsme82

itsme82 Niet meer actief

hey behappy, wat balen! ik ga voor je duimen dat het de volgende ronde wel raak is!

3. itsme82

itsme82 Niet meer actief

zooo even alles teruglezen hoor!

balen Angel dat ie niet harder stijgt, maarrrr zolang ie stijgt zou ik positief blijven. Bovendien kan het best zo zijn dat de innestelling deze keer later is en je temp dusook pas later de 36.9 bereikt!

4. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Itsme... Wat een super mooi kaartje meid! Duim duim duim :)

5. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nee hoor je kan een hele dag misselijk zijn in de avond of ochtend
    Ik was vanaf 6 uur sochtends tot 12 uur smiddags misselijk
    Meer kokhalzen wat ik dan de hele tijd deed :p

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden k heb toch sterk het gevoel dat ik wel zwanger ben!
    Maar goe we wcahen af, ik had namelijk vorige maand al kei veel symptomen zoals acnee veel hoofdpijn, chagereijnig opgebalzen buik.
    Vreet buien.
    En dit heb ik nu allemaal nog niet en me baarmoeder mond staat ook anders meer gekanteld zeg maar!
    We wchen gedudlig af
    maar ik ben wel verrekte nieuwsgierig hoor!
    We wcahten af net als alle andere dames hier.
    Liefs mamavand

7. Delta

Delta Niet meer actief

woow haha dan ben je echt meteen klaar ! ben ik wel erg benieuwd naar je buik als je het zo is :p haha

nee, ik hoop echt dat dit topic heel mooi roze mag gaan worden !!

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis

nou dat vraag ik me ook af hoe ik er dan uit zou zien....als je het niet heel erg vind hoop ik dat niet uit te vinden;)

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    itsme: wauw, lekker kaartje hoor!!!

Als je bij ff naar sharing en get codes gaat en dan de url kopieert, kunt je hem hier in je handtekening zetten. Dan past die zich gewoon elke keer als jij wat invult mee aan zo gezegd, lekker makkelijk.

10. Delta

Delta Niet meer actief

kan ik me ergens best wel bij voorstellen. echt mij kinderwens is erg groot.. maar 4 in de buik vind ik ook wat veeel te veel..

ik hoop voor dat de pendel uit komt, met maar 1 beebje in de buik :D haha

11. JennyC

JennyC Lid

17 mrt 2011
    62
    0
    0
    WAAAA blijemeid en Kikkert zeggen allebei dat ik al zwanger ben van een jongen!! laten we het hopen!!

(positieve instelling; JA ik ben zwanger!!)

heb net een test gehaald, mijn nod is de 17e. wil zaterdag eigenlijk al testen of toch wacten tot maandag? wat zeggen jullie!!

als ik zwanger ben heb ik dubbel feest:D ga de 20e naar Curacao. whoehoeee

12. itsme82

itsme82 Niet meer actief

thanks!!

13. Delta

Delta Niet meer actief

spannend Jenny ! je zou nu al kunnen testen.. drie dagen voor nod.. of morgen.. welke testen heb je?
    ik heb ook al 5 pendels voor oktober :D ben super benieuwd...

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Kreeg zonet een pendel binnen en zij gaf aan deze maand zwanger van een meid :$ Dat is al de 4e... Ben benieuwd

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    lieve dames ik heb het heel druk en ga vanavond ff bijlezen. wil iemand mij even op rood zetten in de lijst?

16. JennyC

JennyC Lid

17 mrt 2011
    62
    0
    0
    ik heb kv 2 voor 5 testen.. maar is toch het beste met ochtendurine? heb al best veel gedronken vandaag dus denk niet dat dat verstandig is! haha

OOHHH ik hoop zo dat de pendels uitkomen. en voor alle andere dames natuurlijk ook! wil een roze lijst deze maand:D

net was ik in de klas ( werk als oa op basisschool) en kreeg een ongi gevoel in me buik ( heb ik al 2 dagen) en dacht oneeeeeee dus ging kijken.. NIKS!! jippiee verder veel steekjes in liezen en benen.. vlagen een beeeeetje misselijk maar verder nog niks.....

17. JennyC

JennyC Lid

17 mrt 2011
    62
    0
    0
    ohh shitty:x

18. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Jammer...

19. itsme82

itsme82 Niet meer actief

he wat ruk zeg :(

20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden ik heb een vraag ik had vorige maand voor het eerst getempt ik was toen na eisprong elke dag wisseliend tussen de 37,3 en 37,2 nu vroeg ik me af behaal je die hoogte van temp dan elke maand of kan dat wisselen.
    Of te wel als jullie tempen al meerdere maanden schommelt jullie hoogste temp na eisprong dan ook of is komt je temp elke maand wel even hoog uit.?
    Dus het gaat er niet om dat je exact dezelfde dagen hebt.
    Ik had vorige maand dus elke keer 37,3 en 37,2 en nu blijf ik al drie dagen op 37,1 dit heb ik vorige mand niet gehad nu vraag ik me af zou iknu nog een stijging moeten verwachten naar die 37,3 37,2 of kan hijooknu in ene dalen vanaf die 37,1!?
    En je basale lichaamstempvoor je eisprong is die ook elke maand gelijk ik had nameijk 36,8 moet ik dan nu ook eerst weer dalen naar 36,8!?
    Of kan dat ook lager of hoger zijn?
    Veel vragen ik weet het maar dat ik me nogal onduidelijk over het tempen dus vandaar!

Deel Deze Pagina