Zal ik zeker doen angel! Hoop dat jij ook nog wat kan genieten. En hier draaien de duimen ook voor je!!
Vandaag zou mijn innesteldag kunnen zijn als mijn ei sprong op zondag.. Dat zou wel die steekjes kunnen verklaren in mijn liezen/onderbuik.. Maja, dan zou mijn temperatuur deze ochtend misschien wel gedaald moeten zijn zeker? Pff een mens wil zo graag vanalles voelen, dat je bij elk dingetje denkt 'JAjaJa!'
He Angel, Ik heb een iphone... En dat is wel een goeie natuurlijk, om die foto dan naar mn mailadres te sturen... Ga ik morgen meteen doen (mits er een streepje tevoorschijn komt) Oh wat goed, want die rugpijn is namelijk nieuw voor mij... heb je het vaker na je eisprong? of is dit ook iets nieuws voor jou?
Oh dat heb ik de afgelopen dagen ook gehad... conclusie: WIJ ZIJN GEWOON ZWANGER hahahaha @ the rest: Ben aan het teruglezen en reageren tegelijk, daarom die berichtjes achter elkaar haha...
Nou ben helemaal bijgelezen... Ik hoop echt dat alle dames in het lijstje zwanger zijn.... Lijkt me leuk om met zn allen naar de juni/juli mama's te gaan... Zoals ik eerder vermelde heb ik vandaag een etentje, alleen zijn de gasten wat verlaat door het verkeer.... Eten is klaar, huis is op orde en nu ga ik ff op de bank zitten en wachten hihihi... FIJN WEEKEND LADIES
ff vraagje.. kan je met een gewone thermometer ook temp op meten? zo ja.. wat moet dat ong. 3 dagen voor nod?
Ja hoor, maar hij moet wel 0.1 nauwkeurig zijn om goed de kleine verschillen te zien. Ik vermoed dat iets voor het NOD je temp zakt. Ik ken er niet zo veel van hoor, maar ik denk dat ook dat weer bij iedereen anders zal zijn. bij de ene zal dat al van 3 dagen ervoor zijn, bij de andere misschien pas de ochtend zelf. tenminste als je ongi er ook aankomt.. wat we niet hopen natuurlijk!
Ik ken er nog niet veel van hoor.. maar ik denk dat veel ook afhangt van wat je temp is voor je ei... Als die dan nog veel lager ligt, is het misschien niet slecht?