bah bah bah wat een rotochtend, temp gezakt naar 37.0 en tegen beter weten in toch alvast een testje gedaan, hardstikke negatief natuurlijk. borsten beginnen ook minder zeer te doen dus ik geef het op voor deze maand klotezooi... en ja ik weet dat er vrouwen zijn die al veel langer aan het wachten zijn, maar ik vind 10 maanden ook al echt heeeel lang...
Ik ga mn vriend ff pesten. Ligt nog te snurken naast me. Net mn handen onder de koude kraan gehouden Toekan dat had ik vorige maand ook. Gingen er nog niet echt voor maar er was wel een kleine kans. En ja dan ga je ook van alles denken! Fijne dag dames. En wil wat rose zien vandaag!
ja heb vanmorgen getest...... helaas negatief.. begin de hoop echt op te geven nu volgens mij houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek!! oja nog iets.. had gister even voor de fun geklust.. en erna bloede ik.. roze, een klein beetje en toen was het weer weg? wat betekend dat? ben nu niet ongi ofzo
Hey meiden. @angel jeej je temp is weer omhoog, ik duim voor je meid. Wat betreft de pendels van aantal kidneren en geslacht bij mij was het overigens ook jongen meisje meisje Laatse kwartaal vermoedelijk dec! Ik ben beniwud wat het word. Maar ik moet zeggen dat ik gister boodschappen ging doen en echt honds beroerd was. Ik weet dus bijna wel zeker dat ik zwanger ben me borsten zijn ook voller! Nou nog even geduld hebben allemaal het komt vast goed en ik hooop op een knal roze lijst! Ohh ja ik zag ook dat er een was die vandaag ging testen! Ben benieuwd!!
sorry trouwens voor het lange wachten!! de inet verbinding deet het niet.. en op me tel kan ik wel lezen maar niet reageren:S
Angel: zie dat je temp weer omhoog is ! ik eis dat hij vanaf morgen elke dag gewoon ook weer omhoog gaat
ja gaat wel goed meid mn bmm is nog wat hoog en hard... en ook wel gesloten. nog geen bloed... ga vandaag denk ik testen halen... al durf ik het niet, ben bang dat toch mn ongi door breekt
Spannend meid! Maar ik begrijp heel goed dat je nog net wil testen. Ik neem mezelf nu al voor dat ik nooit ga testen voor mijn NOD. Of ik dat haal weet ik niet, maar anders gooi je er best wel veel geld tegenaan en is de kans op een teleurstelling wat groter.. Deze maand lukt me wel om mooi te wachten denk ik. Voel me ook helemaal niet anders ofzo.. dus dat helpt wel om 'geduld' te hebben.
wat jammer meid! En balen van de test.. Hopelijk beteken de krampen iets anders... hoop doet leven niet waar?!
Ik hoop ook dat jullie allemaal roze mogen worden meiden.. Snel weer een update van mij: Klus dagen zijn bezig, ondertussen ook nog druk met andere dingen. Maar ik hou jullie in de gaten. liefs Melanie
Hier net wat een heel klein beetje rozig slijm op mijn papiertje bij het afvegen... Maar als ik dan wat 'uithaal' (sorry voor de details) is er niks roze te bespeuren.. Ik denk dat mijn lijf me eens wat voor de zot wil houden..
He esther,ik heb geen tempkaartje,heb het geprobeerd op ff via mij tel maar werkt niet goed helaas.. @angel: dat zou dan alweer een dip zijn in een cyclus,kan toch niet? Hier mijn tempen vanaf ongi t/m vandaag. dag 1 35.8 dag 2 36.2 dag 3 35.9 dag 4 ? dag 5 35.3 dag 6 35.7 dag 7 36.5 dag 8 ? dag 9 35.7 dag 10 36.2 dag 11 36.3 dag 12 36.6 dag 13 36.0 dag 14 36.0 dag 15 36.4 dag 16 36.7 dag 17 36.8 dag 18 36.4 dag 19 37.1 dag 20 36.8 dag 21 36.3 dag 22 36.3 dag 23 37.1 Over 5 dgn nod...kunnen jullie hieruit halen wanneer mijn ei geweest zou zijn? Ik niet meer namelijk met al die schommelingen.