NOD-lijst 16 - 31 oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ik wil graag weten HOE jij temperatuurt.
    De juiste methode is:
    elke dag om dezelfde tijd voordat je je bed uit gaat rectaal temperaturen.

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hallo dames

Ik meld me hier ook even. Ik heb een behoorlijk regelmatige cyclus en ik vermoed dat ik 7 oktober mijn eisprong heb gehad. Dat zou betekenen dat mijn NOD 21 oktober is.
    Ik verwacht er na bijna een jaar niet al te veel meer van maar omdat ik vanaf de eisprong gevoelig borsten heb, merk ik dat ik het stiekem toch spannend vind.
    Zo het nu dan misschien toch...? :)

Iedereen heel veel succes met afwachten. Mijn duimen gaan weer overuren maken! :D

Liefs

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    lizzy spannend joh! ik heb ook de 21e nod!

4. JennyC

JennyC Lid

17 mrt 2011
    62
    0
    0

ik duim met je mee!!!

bij mij nog steeds wit... en ongikrampen zijn weer weg..
    was net ook beetje misselijk.:$

wat vinden jullie? wanneer weer testen?

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Angel: dat had ik gezien op je ticker :D
    Ik weet het niet zeker hoor want ik gebruik geen ovulatietesten (meer). Daar werd ik niet zo'n gezellig mens van. Maar mijn NOD moet tussen 20 en 22 oktober liggen.
    Heb jij het geduld om te wachten met testen?

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@JennyC: dank je!
    Ik las dat het bij jou wel heel spannend is. Ik hoop echt voor je dat je ong gewoon weg blijft.
    Zelf zou ik nu pas maandag weer een testje wagen. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan..

7. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb niet teruggelezen, beetje veel. Maar is er al roze?

Ik word helemaal gek van die ovulatietesten. Ze zijn al 4 dagen erg donker, en iedere dag denk ik dat ik een donkerde (dan T) zal krijgen maar niets. Normaal heb ik 2 dagen even donker en dan 2 dagen donkerder. Maar nu dus al 4 dagen even donker. :S

8. JennyC

JennyC Lid

17 mrt 2011
    62
    0
    0
    jaa ik moet eigenlijk ook gewoon wachten tot maandg.

ben me vriend helemaal gek aant maken haha.. elke dingetje wat ik voel spring ik op en ga echt om de 5min naar de wc om te kijken.. hij zegt test morgen maar dan ben ik van je af:p hahaa

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Jennyc ik zou wachten tot maandag idd.
    Maar ik moet zeggen ik moet wachten tot woendsdag maar denk dat ik stiekem maandag ook ee tesjte waag hoor vind het zo spannend.
    En echt waar ik weet gewoon bijna zeker dt ik zwanger ben!!!

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@JennyC: haha dat zou die van mij kunnen zeggen. :)
    Dus morgen een testje wagen?

@MamavanD: spannend hoor! Hoe weet je het zeker? Wat voel jij?
    Even vergelijken natuurlijk...

11. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Angel: ik temp elke dag dezelfde tijd,alleen op de dagen waar ik een vraagteken heb geplaatst was ik later wakker.
    Ik temp onder mijn oksel, doen jullie het allemaal rectaal dan??
    Vind dat nooit zo'n lekker idee :D

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hahaha lizzy,
    Daar gaat heel wat aan vooraf hoor schat.
    Ik heb anemlijk ik april een mk gehad en ik juni weer een mk met 2 curretages de laatste bleek een partiele mola zwangerschap te zijn.

Ik had bij beide mk duidelijk singalen voor nod en dacht toen eerst dat het niet zo was.
    Ik ben namleijk ook na de eerste mk weer zwanger geraakt ik had 25 dgen na mijn mk een posi test.
    Ik kan het niet omschrijven waarom of wat ik zeker ben dat ik zwanger ben maar ik weet het wel zeker!
    Het is een gevoel.
    Als ik in de spiegel kijk en en ik kijk in mijn eigen ogen dan zegt dat al genoeg!
    Ik weet het echt wel voor 99% zeker.
    @ alle meiden ik had alleen een vraagje mischien stom maar stel hem toch.
    Bij mijn 2e mk dus die partiel molazwangerschap had ik ook al dudielijk een aantal dagen voor nod sypthomen.
    Maar dact toen dat kan niet.
    Ik heb toen op de 26 ste cyclus dag getste en die was posi.
    Bij de zwanger schap van me zoontje en de 1e mk testen ik posi op 30 en 31 .
    Nu is het zo dat je bij een mola zwangerschap extreem veel hormonen aan maakt.
    Ik had namelijk met een zwangerschapsduur van 8 weken een hormoonwaarden van boven de 4.000.000.000 ja jullie lezen het goed!!!!
    Dus nu vraag ik me af stel ik ben zwanger he!
    ZOu mijn hormonen dan weer sneller stijgen omdat het allemaal zo kort geleden is dat je lichaam zeg maar reset!?
    En dus weet wat er verwacht word en daardoor al sneller hcg aanmaakt?
    Ik was bij me zoontje namelijk niet ziek voordien!
    Overigens wist ik bij beide mk zeker zwanger te zijn.
    OVerigens heb ik gister middag stiekem een testje gedaan met 2e urine van de dag en die was echt negatief!!
    Mar toch zo misselijk!???
    Kan dat al met zo lage hcg waarde dan

13. tamaramama

tamaramama Actief lid

17 sep 2011
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, Hier ook nog geen rood... geen ongi krampen... aaah zo spannend..
    heb de laatste 3 dagen ook getempt... beetje laaat, maar ja dan kan ik het ritem alvast vinden, mogt dat nodig zijn volgende maand... maar me temp zat do op 37.6 vrij op 37.5 en vandaag op 37.5.. en dat nog in bed voor t opstaan..
    zijn er al meerdere die hebben getest???
    ik ga pas maandag weer...

14. JennyC

JennyC Lid

17 mrt 2011
    62
    0
    0

ja ik ga ook tot maandag wachten.. moet maar!! haha lekker me vriendje pesten:p

deel is met ons!!! wat voel je allemaal dan? Spannend he!!!

15. JennyC

JennyC Lid

17 mrt 2011
    62
    0
    0
    ohh je had al gereageerd. hihi.

ik kan je helaas niet helpen? echt geen idee.. lijkt me wel moeilijk om dar doorheen te gaan, en nu extra spannend voor jou dus!!

iemand trouwens nog reageren op roze bloedverlies na de sex? iemand een idee?

16. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hoi meiden ben nog niet ongie heel spannend had het wel erg warm ff getempt en was 37,8 wel erg hoog ziek voel ik me niet heb alleen wat steken links in de buik

17. Inkie81

Inkie81 Fanatiek lid

18 sep 2011
    1.263
    0
    0
    Zuid-holland
    Hoi meiden... Wat word het spannend allemaal... Nog geen rood gelukkig.. Denk erom wil alleen maar roze zien!! Mijn temp weer gedaald dus weer geen ei sprong ben echt bang dat hij gewoon niet komt... Weet het ook ff niet meer....

18. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    @ tamaramama, Melkos en MamavanD: voor jullie wordt het nu wel erg spannend!!! Ik begrijp dat jullie al testdrang hebben, maar ik zou zelf nog even wachten! (maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk)

Ik voel mij sinds een uur of 12 echt met vlagen mottig worden. Niet echt misselijk, het gaat met nog af, maar echt lekker voel ik me ook niet..:( lijkt wel alsof wanneer ik iets eet, het maar niet wil zakken en op mijn maag blijft liggen.. niet zo een fijn gevoel dus.

19. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    @Toekan

mijn testdrang valt erg mee gelukkig heb met mijn vriend woensdag testen afgesproken als de duiveltjes er nog niet zijn dan teminste.

ik voel me ook niet egt lekker ben erg moe beetje misselijk in mijn hoofd en erg leeg gevoel

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik hoop voor jou dat ze wegblijven Melkos!!

Wij gaan hier sevens naar mijn schoonmoeder. Best wel fijn altijd, maar nu zie ik er wat tegenop. Ze tovert altijd heel de tafel vol en véél eten is nog niet genoeg.. en nu mijn maag wat overhoop ligt, heb ik daar niet zo een zin in:)

Deel Deze Pagina