. ik Zie hem best duidelijk! … heb je een ‘nulmeting’ gedaan om te kijken of ovitrelle uit je systeem is? Want als dat uit je systeem is is dit een heel mooi streepje voor 9 dpo!
Ah nee ik schrijf in de andere groep waar praktisch iedereen die shot krijgt maar als jij die niet hebt gebruikt dan is het helemaal een mooi streepje! Gefeliciteerd
Ugh jeuk kan echt vervelend zijn! En door dan toch te krabben veroorzaak je weer andere zaken Er bestaan dacht ik wel antijeukpillen en crèmes. Misschien kan je daar eens achter horen of het jou kan helpen. Ik denk dan eerder voor de pillen, want crème op je hoofd lijkt me niet erg praktisch.
Aww is temperatuur dan zo'n echte zekerheid van wel of niet? Het kan wrs wel dat de utrogestan ervoor zorgt dat je pas later nu doorbloeding krijgt? of misschien zelfs pas als je stopt met de pilletjes?
Ik had gisteravond rare stekende kramp ik denk innesteling, net met poetsen van badkamer steken die ik herkende wat ik bij m'n oudste dochter voelde dus denk nou vier uurtjes niet gepast ik gok t erop
Daar is geen twijfel over mogelijk meer, gefeliciteerd ik zie dat je ook PCOS heb, heb je de gouden tip?