NOD-lijst 16 april T/M 30 april 2023

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kiwi3191, 21 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Als je het wilt proberen laat maar weten ik kan je info sturen. Voor mij werkte allebei heel goed afhankelijk van mn leeftijd blijkbaar en heel goed vol te houden. Ik zweer nu bij Mills. Zonder hard sporten, echt effectief.

2. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ja klopt dat is echt die nacht van donderdag op woensdag geweest.

Maar ook dat gaat elke keer anders. Heb de temp kaartjes van m'n oudste dochter 1ste en zoon 2de

Bijgevoegde bestanden:

3. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Het is ook niet voor pcos haar artsen willen pas Letrozol geven als ze afvalt dus dan is het de moeite want Letrozol helpt wel

Rouge vindt dit leuk.
  4. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.274
    2.619
    113
    Vrouw
    Ja graag. Ik zal je even een berichtje sturen :)

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  5. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.274
    2.619
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook krom hoor. Heb jaren lang veel kracht gedaan dus ben ook zwaar in spier. Ze kijken PUUR naar bmi. Want een vriendin van mij is veel dikker en zij wordt wel geholpen omdat ze meer vet heeft en vet is minder zwaar. Dus haar bmi is lager. Zit zelf te denken aan een switch ook qua ziekenhuis omdat ik amper buikvet heb. Ik heb vooral dikke benen (familie ding, oedeem heet dat).

Wel knap van je zeg, 30 kilo afvallen zonder dieet! Deed je echt niks anders dan eerst?

6. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Heb er echt niets voor gedaan, snap t nog niet.
    dat isss nu vijf jaar geleden.
    Buik is verpest door operaties en zwangerschappen :oops: ....hier ook heupen benen billen. Ben ook altijd de hele dag actief geweest rij zelf (alleen lief)geen auto dus veel lopen en fietsen

7. Joylynn

Joylynn Fanatiek lid

13 jul 2022
    4.143
    4.569
    113
    Ohh zo te zien bij je dochter heb je daar geen dip gehad dus ik kan nog positief blijven :D

8. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Klopt echt elke zwangerschap is anders ;)

9. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ga t manlief vanavond vertellen als de kids op bed liggen heb een regenboog kaart en regenboog cadeau doosje met kalmerende liefdesthee en eronder de volgende test vers van de pers

Bijgevoegde bestanden:

Joylynn, Caithxxx, Roni7888 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Heel veel plezier! Laat je weten hoe het was?

11. Maudje123

Maudje123 VIP lid

2 aug 2020
    12.413
    7.936
    113
    Vrouw
    Mooi roze streepje!
    Laat je het weten hoe het ging?

12. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Wow, Seffie, wat kut dat ze zo kortzichtig zijn en enkel naar bmi kijken. bmi is uitgevonden voor de verzekeringswereld. Het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat het geen maatstaf is voor gezondheid!
    Ik kan je healthy habits Celien enorm aanbevelen. Een gediplomeerd diëtiste die focust op een gezonde geest in een gezond lichaam zonder jojo effect!

13. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Blij dat jij hm wel ziet, wat een discussie, voel best banden ook met name rechts, En duizeligheid, net met doula gesproken die ik ken. Je gaat pas hcg maken na de innesteling...nou dat was echt woensdag op donderdag dus ga vandaar uit verdubbel om de dag met ene getal onder de 5.... kwaliteit op deze site gaat met uploaden ook drastisch achteruit, m'n puber heeft de foto gemaakt met haar telefoon want mijn lenzen zijn beschadigd ... Je gaat zowat aan jezelf twijfelen

Maudje123 vindt dit leuk.
  14. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ja ik zag je andere topic, wat kunnen ze heftig zijn.
    Als het je geruststelt: ik zie ook het streepje op die laatste foto hoor. Dus dan zal het in het echt nog wel duidelijker zijn.

15. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ik overweeg om morgen al eens een eerste testje te doen.
    Ovitrelle spuit woensdag 05/04 gehad om 8h 's ochtends.

Mijn eisprong is denk ik wel pas donderdag op vrijdagnacht geweest.

Vorige cyclus was het ovitrellespuitje pas op woensdagavond, maar eisprong al donderdagmiddag, was al natuurlijk goed op gang gekomen.
    Toen testte ik een week later op vrijdag nog licht positief door Ovitrelle, zaterdag amper zichtbaar en op zondag helemaal niet meer.

Dus aangezien mijn spuitje nu nog eerder gezet is, denk ik dat die er morgen wel helemaal uit moet zijn. Maar als het testresultaat negatief is, hoeft het misschien nog niet per se einde verhaal te zijn?

Ik weet het niet goed, ik heb deze cyclus amper "symptomen" of kwaaltjes. Af en toe voel ik (voornamelijk links, eitje is ook links gesprongen deze maand) zo wat pijn linksonder, maar dan voornamelijk als ik aan het autorijden ben. Gewoon zitten aan tafel ofzo lokt het niet uit.

16. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Nee dat hoeft zeker geen einde verhaal te zijn zolang je geen bloedspot of rare pijnen krijg is er hoop simpel zat en jou lijf verteld je de rest

Panda95 vindt dit leuk.
  17. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ik kon me dus niet meer houden en bedacht me dat ik vergelijkingspunt nodig heb voor het geval het toch nog Ovitrelle zou zijn dus heb net een testje gedaan...
    En ik zie iets, maar ben dus voorzichtig want altijd kans dat het nog Ovitrelle is zeker?

Enige vervelende is dat ik geen andere testjes van dit merk (sensitest early) meer in huis heb. Enkel nog een early van Kruidvat en 2 cb's (met streepjes)

Bijgevoegde bestanden:

Maudje123 vindt dit leuk.
  18. MamaIV

MamaIV Bekend lid

28 okt 2022
    659
    410
    63
    Vrouw
    Oeh ja, ik zie hem ook! Heb alleen geen verstand van Ovitrelle:oops:. Ik hoop heel hard voor je dat je morgen of overmorgen op een van de andere testen een beter streepje hebt :)!

Panda95 vindt dit leuk.
  19. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    Ik moest even rekenen met de dagen van de ovitrelle in je verhaal ik ben voorzichtig positief vind hm net te duidelijk dat t dan nog een restje ovitrelle zou zijn spannend!

Panda95 vindt dit leuk.
  20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik zie hem! Ben benieuwd naar de oploop komende dagen :D

Panda95 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina