Dank je, dat is lief van je. We mogen blij zijn dat we die 2 hebben, het maakt de jaren daarna draaglijker en motiveert door te gaan
Nee niet aan toegekomen ons mannetje was zo ziek bij elke beweging ging hij over z'n nek was een dood vogeltje hij wilde niet eens aan de borst, benauwd aan t kreunen en met PCM en neurofenn was z'n tem nog 39.6 rond 3 uur heb ik hap gebeld met videoverbinding hebben ze meegekeken moest meteen komen en om 6 uur was ik thuis ( nog geen vijf min lopen) ze kunnen geen onderliggende ontsteking van de waterpokken vinden en we hopen dat hij nu vanavond of morgen over z'n piek heen is... Ze hebben alle waterpokken gehad maar nog nooit zo ziek ervan geweest. Beetje hoofdpijn en weinig slaap, hij is net wakker en scharrelt wat rond en zit Bing te kijken Maar! Geen menstruatie! Testen lopen voor mijn doen mooi op vanochtend een gedaan en die slaat t zelfde uit als bij zoontje met nod. Lief heeft vroege dienst dus met dat ik thuis kwam ging hij naar z'n werk. Dus vanavond hopelijk rustig effe de tijd
Ja die band is me heilig met ze Wat mooi en hoe normaal eigenlijk kinderen er mee omgaan heh. Er word hier ook met regelmaat over hun broertje gesproken. Laatst hebben we alle plantjes bij t graf vernieuwd en ander grit erop ( kleine is bijgezet bij lievelings opa en oma van manlief) en dan zijn ze ook allemaal aan t helpen. Heeft ook eerlijke mooie gesprekken gegeven. Hun definitie waar het in het leven om gaat ook bijgesteld door hunzelf. M'n oudste puber kwam naar me toe knuffelend mama gaat het.. ja ik moet door voor jullie..mama het is oke heh...voor ons is het al kut maar wij kunnen niet de pijn voelen die jij voelt. De ander mam als ik wat kan doen zeggen heh, das geen prater maar je kan z'n gezicht lezen en hij was zo trots op z'n kleinste broertje dat op zijn verjaardag geboren had moeten worden. M'n jongste dochter had het moeilijkst ermee..ze had zo graag met hm gespeeld... En de dag van begraven is hoorde ze lief snikken in de badkamer is ze erheen geglipt, gaat het vroeg ze nee zegt ie, ik voel me vandaag even heel klein... En dan zegt ze maar jij bent zo groot groter dan mij, jij bent onze grote grizzlybeer...en hij zei zo voel ik me niet ..dat ze hm bij de hand neemt kom ik help je... Bonusdochter heeft heel weinig ervan meegekregen, dat kan ze ook niet aan gezien haar rugzak. De twee jongste hebben zitten legoen naast de kist dat ie midden in de lego lag lieten hm van alles zien enthousiast gebrabbel. Wij hebben ook afscheid genomen met alles erop en eraan, ik heb m'n verhaal in de vlinder Lounge gezet Ondertussen heeft m'n puber koffie bij t bed gebracht met de mededeling je vind t vast niet erg als we effe schermtijd pakken
Hé bah, ik test vandaag op 10dpo omowit weinig hoopgevend helaas. Voel wel van alles maar dat zijn altijd dezelfde symptomen als een aankomende menstruatie…. Denk dat ik vandaag maar moet beginnen mijn agenda vrij te boeken over te dragen aan collega’s en voorbereiden op het ergste … Ik durf er niet aan te denken mij is verteld door de arts dat ik mag verwachten dat de pijn na een ronde met stimulatie als deze erger zal zijn dan de vorige keer. De vorige keer was 2 wk ziekenhuis en de ergste pijn die ik ooit ervaren heb (en dat is incl de natuurlijke bevallingen en keizersneden) dus pffff had om een miljoen redenen op een positieve test gehoopt
Kanjer ben je was toch even een hele zure appel en balen, althans kan me de frustratie heel goed indenken
Kwaliteit. Baggert hier zo achteruit met foto's uploaden op deze zie ik t niet maar ken deze testen verder ook niet. Ik heb altijd action of kv 2v5 gebruikt of die van de Etos ook met pipetje zeg maar
Jeetje meis!! Dat is wel een heel berg om te overwinnen als t erger dan bevalling is. 10 dpo....het kan nog..... Ik ga keihard duimen voor je draaien
Nou net naar de wc ineens roze vegen, geen onginkramepn te bekennen Ondanks de test vanochtend duidelijker was ga ik ervan uit dat t game over is. Deze ronde heeft iig duidelijk gemaakt dat er idd een progesteron probleempje is mbt tussendoortje rare bloedverlies de vorige rondes.
Ja klopt, je hoort natuurlijk zat dat mensen bij verschillende zwangerschappen op andere momenten positief testte… wat ook wel scheelt is dat ik geen ervaring heb met deze action testdn en weet dat kv 2v5 gevoeliger is. Maar ik durf bijna niet meer te hopen omdat het ongesteld zijn dan echt onverwachts komt. Ok kan me er beter op beginnen te voorbereiden
Fijn dat je nu geen klachten hebt en je weer wat wijzer bent geworden over de werking van je lichaam Je gaat er top mee om!
Awww Het kan nog idd, van de action testen hoor ik de laatste tijd toch ook heel wat negatieve reviews.
Oei, maar als je geen krampen hebt, lijkt het me niet per se slecht nieuws? Heb zelf niet echt ervaring, maar heb al wel vaker gehoord dat er wat bloedverlies kan zijn in het begin van zwangerschap zonder dat het slecht nieuws is?