Hier een early gedaan. Omo wit ☹️ Einde oefening. Vorige meer testte ik positief op dpo 11. Lijkt me niet dat ik dan op 9 dpo negatief had getest of kan dat nog?
Ik heb ook PCOS. Bij mij begint het altijd met 1 a 2 dagen van te voren bruin of lichtroze afscheiding. Vorige cyclus moest ik zelfs dagje maandverband dragen. Maar mijn arts zegt dat echt helderrood bloed als dag 1 word gezien.
Kan nog hoor! Wij hadden toen in ons topic iemand die de ochtend van 9 dpo nog omowit testte en de middag ineens een tuurstreepje had. Hoop blijven houden dus! Ik duim voor je!
Nee vandaag niet getest. Voel me best beetje kramperig/misselijk, maar nog geen spotting of bloedverlies. Als bloeding vandaag niet doorbreekt test ik morgen, dan is mijn NOD (of vroegste testdag volgens ziekenhuis)
9dpo wit lijkt me toch echt nog te vroeg om zwangerschap volledig uit te sluiten? Ik zou over 2 daagjes nog eens proberen
oke, dan ga ik daar nu beter op letten, maar denk wel dat het altijd rood bloed was bij mij, gewoon dat het even nog "rustig" start en daarna pas 1 à 2 dagen "heftig". Eens dat ze "heftig" zijn, zijn mijn klachten ook weg.