Nou nu al zwak geweest Kreeg nieuwe testen binnen en.. Ik heb al getest! Veeeels te vroeg maar goed. Nu 7dpo en heb met 2 minuten dit lijntje. Geen idee hoe de bevindingen op dit moment over de predictor express zijn. Hij is wel dun lijkt me maar stond er wel meteen.. afwachten maar. Ik zal foto's toevoegen maar geen idee of er wat van overblijft na uploaden...
Bedankt voor de steun allemaal. Ik moet nog reageren op wat andere posts, maar voel me heel erg emotioneel de laatste 2 dagen. Ugh die hormonen Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Ik bloed, maar totaal niet hevig. Heb maandverbandje in maar er komt niet zo veel in, echt maar aantal druppels (tis wel rood en niet roze of bruin). Is vooral bij het afvegen dat ik wat meekrijg. Ik weet daardoor niet wat ik nu als CD 1 moet tellen? Donderdag, vrijdag, vandaag of ben ik er zelfs nog niet? Op CD 3 moet ik terug Letrozole nemen en ik kan het ziekenhuis niet meer bellen voor advies. Ik weet ook niet wat het betekent als ik te laat zou beginnen met pillen in te nemen... Iemand meer ervaring/advies?
Ja denk het wel. Ging ook uurtje dansen 's avonds en toen mini tamponnetje aan gedaan enkel voor die les want erna badje om me op te frissen. Er was nog heel stukje wit maar zat ook wel wat bloed op. En het topje (puntje) van de tampon was rozig alsof het een hoedje op had. Sorry voor de details
Ik had donderdag ook met afvegen bloed en vrijdag brak het echt door tot in m'n maandverband.. ik heb toen ziekenhuis gebeld en moest donderdag als dag 1 aanhouden. Dus ik zou vanavond starten met je Letrozol