Heey meiden! Wat goed van de positieve testen opeens! Kleurt de lijst toch nog een beetje roze!! Ik ben ongeveer 8dpo en ik geloof dat ik een tuurstreep zie! In november een vmk gehad dus ik durf nog niet heel blij te zijn maar nog nooit een tuurstreep op de easy@home gehad! Xx
Hierbij nog mijn lijstje, voor wie dat misschien leuk vinden. Ovulatie rond 12/14 april gaf mijn maya app aan, Cyclus van 27-30 dagen. 1dpo Last rondom mijn maag Vaste + moeizame ontlasting Steekjes liezen of spierpijn in de liezen Zware borsten, voel het trekken bij me oksel 2dpo Flinke kramp, zoals een wee/menstruatie. Ongv 15 seconde Rommelige darmen Steekjes in de liezen Zware en pijnlijke borsten, vooral tepels. Links last aan onderrug en bil Niet vooruit te branden 3dpo Lichte krampen in de ochtend Rommelende darmen Weeig gevoel in me buik Wat waterige afscheiding, minimaal. Overtuigd dat ik misschien wel zwanger kan zijn… 4dpo Gedroomd Vind mezelf een mooie huid hebben 5dpo Gedroomd Lekker in me vel Moeilijke stoelgang Soms een beetje een wazig gevoel Misselijk, kokhalzen en opboeren Mini veegje bloed verloren, rode veeg Last onderbuik, liezen. Blijf overtuigd van een mogelijke zwangerschap 6dpo heel moe Onderbuik is aan het rommelen 7dpo heel licht positief getest Steekjes in de buik Rommelende onderbuik 8dpo Test iets wat opgelopen Steekjes in de borst en buik Trekkende liezen/spierpijn 9dpo misselijk opgestaan Erg moe Krampjes en steekjes Trekkende liezen, soort van bandenpijn 10dpo Mooi opgelopen test Energiek over de dag In de avond ook helemaal gesloopt
Dat kan op verklevingen van de eierstokken duiden en dan komt het eitje op moeilijk op de juiste plaats of grotere kans op buitenbaarmoederlijk. Er is zo weinig bekend over endometriose heel veel artsen nemen het niet serieus. Je moet echt vechten voor jezelf en die arts vinden die luistert. IVF is inderdaad gedoe maar de mate waarop endometriose per keer verslechterd is ook geen pretje. Succes met keuzes maar denk daarbij in dit geval vooral aan jezelf, want helaas zitten we niet in het standaard plaatje. Ik weet niet waar je woont maar een zk waar ze er meer van weten is echt wel fijn.
Dat klinkt wel als endometriose aan de achterkant van je bm de darmklachten horen daar ook bij. Het duurt gemiddeld 9 jaar voordat je de diagnose krijgt. Artsen weten en gewoonweg te weinig van af. En omdat de pijn geleidelijk aan toeneemt en te veel mensen in het begin zeggen ‘ach stel je niet aan’ wordt je ook een beetje blind voor de pijn. Maar negeer het niet. Als je eierstokken of eileiders verkleefd zitten is natuurlijk zwanger worden heel moeilijk. Dus laat ernaar kijken maar wees erop voorbereidt vaak afgewimpeld te worden voordat ze je serieus gaan nemen. Wat helpt is naar de poli gaan als je ongesteld bent dan kunnen ze de pijn niet negeren. Na je menstruatie zie je meestal weer veel te kiplekker uit
Dat is een snelle eisprong… vervelend dat streepje en nu weer niks heb je de volgende dag nog getest? Want het streepje is wel duidelijk maar ook wat grijzig. Spannend!
De test is geen ovulatie test he ☺️ maar een early sensitest voor hcg. En had binnen het kwartier een duidelijke roze streep. Op de foto was al wat opgedroogd ja want die was later getrokken. Gisteren namiddag negatief weer dus snap er niets meer van! Zaterdag start m’n menstruatie volgens de app dus we zien wel of het dan start.
Ja ik herkende de sensi HCG test, ik doelde op je eisprong, maar met sensi heb ik weleens eerder vals positief getest dat hij niet overtuigend roze was binnen de tijd. Maar wie weet als je zegt dat hij wel roze is. Je NOD is er nog niet je menstruatie ook niet dus er is nog hoop
Gisteren had ik dit en vanmorgen weer wit. Echt schiet mij maar lek . En ik weet dat ik predictors moet halen maar wordt zo’n duur grapje met mijn cyclussen en niet weten wanneer m’n eisprong is. Ik ga puur af op m’n bmm en cervix slijm.
Ja voila ☺️ ik weet niet wanneer m’n ovulatie geweest is dus dat maakt het wel lastig om te weten wanneer ik mag testen natuurlijk. Dus ik wacht nu gewoon af zonder te testen denk ik!
Idem! Eerst een lijntje dan niet meer. Maar bij jou is ie heel licht? Dan moet je mss nog wat afwachten.
Ja zelfde streepje (denk ik) als gisteravond. Ik test sowieso in de middag/avond duidelijker. Volgens premom vandaag 9dpo maar de app zet mijn ovulatie altijd een dag na de piek dus kan ook 8dpo zijn. Gisteren ook echt heel vermoeid en snel buitenadem en ik had ook super zere liezen en bovenbenen. Vandaag heel erg diarree.. Klinkt allemaal best hoopvol maar ik hou er rekening mee dat het toch niks is.. Zal een foto plaatsen van de test van gisteren.. Xx