Ik heb geen ziekenhuis ervaring .maar hoe krijgen jullie dat allemaal zo geregeld met je werk? Want ik zie dat jullie veel echo's/onderzoeken hebben
Ooh je slikt nu 7.5 EN 5 tegelijk? Dat vind ik ook wel gek ja. Ik dacht dat je van 5 naar 7.5 was opgehoogd, maar ik begreep je dus niet goed.
Ik ga tussen m'n werk door. Ik werk ambulant in dezelfde stad als het ziekenhuis. Met m'n IUI neem ik altijd wel verlof omdat ik me daarna ook niet lekker voel, gevoelige buik, krampen etcetera.
In verleden werkte ikzelf in thuiszorg en daarna in t ziekenhuis ( zelfde werkgever) dus ging gewoon tussendoor was allemaal geen probleem ook de ingrepen niet (laprascopy+ hsg+ fms of andere afspraken ervoor) Nu zelfstandige dus deel lekker zelf in wat me uitkomt
Nou, goede vraag die ik mezelf ook stel haha. Ik ben nog maar met 2de cyclus bezig maar omdat het wat zoeken is naar juiste dosis zijn er extra consultaties bij. Het ziekenhuis waar ik ga, plant wel speciaal de follikelmetingen enkel 's morgens in tussen 7 en 8h30 om zo weinig mogelijk het werk te belasten. Bij mijn huidige job kan ik heel flexibel mijn uren inplannen en wat later beginnen ofzo zolang ik geen meetings heb. Ik begin binnenkort wel op een nieuwe job, dus is nog wat afwachten of het daar op dezelfde manier kan. Wou onze kinderwens er niet voor on hold zetten. We zijn al langer aan het proberen, ook al is het nu nog maar ronde 2 met wat "hulp".
Op dag 3 van de nieuwe cyclus moest ik 5 dagen 5 mg slikken. follikelmeting op cyclusdag 10, 17, 23. Maar niet voldoende groei, dus dan vanaf dag 23 moest ik 7,5 mg bijslikken voor 5 dagen. Weer nieuwe follikelmeting gehad vandaag op cyclusdag 30. Heb een follikel van 19 mm links, baarmoederslijmvlies 5,9 mm. Ze hebben meteen mijn Ovitrellespuitje gezet. Dus we weten wat te doen vanavond en morgen Ben gewoon zo blij dat er eindelijk iets gebeurd is, en geef overstimulatie. Ook fijn dat het links is, want vorige cyclus was er rechts heel veel gebeurd, maar links totaal niets. Dus ergens was ik bezorgd of dat er misschien een eierstok niet zou werken. Precies of ik kan me niet eens gewoon rustig voelen, want nu ben ik een beetje bezorgd omdat het baarmoederslijmvlies 5,9 mm was. Ik had begrepen dat ze normaal naar 7 à 8 mm mikken. Vorige cyclus was het heel dik bij me (10 mm) maar toen zagen ze dat mijn eisprong ook wel al natuurlijk op gang aan het komen was. Nu is er geen bloed geprikt.
Nou, je word er echt moe/ loom van, dacht dat dat mee zou vallen maar zou zo weer kunnen gaan slapen. En buik is gevoelig, alat ik t zo zeggen je voelt echt je baarmoeder
NOD-lijst 16 april tot en met 30 april 2023 16 april (1) Rouge - 37 jaar - 8ste kindje - ronde 5 na stilgeboren zoontje met 16+3 17 april (3) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 13 na MA (en mislukte sterilisatie) Humbly89 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 IUI-D GezelligZwangerWorden - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 18 april (0) 19 april (0) 20 april (2) Kiwi3191 - 32 jaar - 1ste kindje - 4e ronde IUI Panda95 - 27 jaar - 1ste kindje - 2e ronde OI met Letrozole 21 april (0) 22 april (1) Milkyway7 - 36 jaar - 3de kindje - ronde 2 23 april (0) 24 april (1) Caithxxx - 33 jaar - 2e kindje - ronde 23/ronde 4 IUI 25 april (0) 26 april (1) Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 11 27 april (0) 28 april (0) 29 april (0) 30 april (0) Totaal: (9) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Je bms is goed hoor, die ovitrelle zorgt ook nog voor een verdikking dacht ik, ze hebben inderdaad liever 7 , maar er zijn al dames die met een bms van 5 zwanger zijn geworden