Vandaag op dag 24 ... Ook al zou ik vandaag of toch op dag 26 mijn menstruatie krijgen. Ik vind dat ik erg veel witte vloed verlies. Normaal stopt dat/wordt het erg weinig ongeveer 5 dagen voor mijn menstruatie. Ook pijnlijke baarmoeder. Maar met de negatieve testen in mijn achterhoofd durf ik nergens meer op te rekenen en denk ik ergens deze dagen gewoon ongesteld te worden. Jammer ... had me inderdaad zo speciaal geleken om het met de kerstdagen juist te weten etc.
Er is nog geen bloed dus ik blijf toch nog een beetje hoop houden voor je. Lastig is het he. Hopelijk heb je anders wel goede afleiding aan de kerstdagen!
Ja ik weet het nu al bijna een week, vandaag 4+1. Ik had eigenlijk niet echt symptomen. Maar sinds gisteren echt heel erg misselijk zodra ik een lege maag heb. Borsten doen ook goed zeer. Verder voel ik me wel heel gelukkig en dankbaar dat het weer zo mag zijn!
Heehee Ik ben mama van een zoontje van 3 waar wij 6,5 jaar op hebben moeten wachten. Doormiddel van ICSI kregen wij ons wonder. Nu helaas een jaar uitbehandeld voor een 2e wonder. Maar nu ineens sinds een paar dagen vreselijke pijn aan mijn borsten, af en toe menstruatieachtige krampjes en hoofdpijn in de ochtend. Zit nu 5 dagen voor NOD en uit ongeduldigheid getest met 6 dagen eerder test, natuurlijk negatief normaal heb ik een dag voor ik ongesteld moet worden iets of wat gevoelige borsten en menstruatieklachten. Heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik hoop dat bij ieder van jullie, jullie wensen in vervulling mag gaan❤️
Ja elke ronde denk ik 'dit keer niet teveel mee bezig zijn', maar dat gebeurd dan tóch weer Dacht dat het bij een tweede zwangerschap anders zou zijn, maar je bent er net zo ongeduldig mee.
Wat spannend allemaal! ik heb me maar even aangemeld op dit forum omdat ik zelf ook op het wachtbankje zit. We hebben nu 15 rondes natuurlijk gehad, en afgelopen maand onze eerste IUI inseminatie. Mijn NOD zal op 25 december zijn! super spannend voor iedereen! zijn er mensen met symptomen ?
Ohh wie weet dan hihi! Wel echt verwarrend die buikkrampen...denk steeds dit voelt echt niet goed in mn baarmoeder maarja mn darmen gaan ook alle kanten op..
NOD-lijst 16 December t/m 31 December 2023 ❤️ We gaan roze het jaar uit! ❤️ 15 December (0) 16 December (0) 17 December (0) 18 December (1) Orchidea - 3e kindje - Ronde 12 19 December (0) 20 December (2) Yunaaatje - 30 jaar - derde kindje - ronde 4 Lauren1993 -29 jaar- eerste kindje - ronde 13 21 December (1) Kleinebeer - 32 jaar - tweede kindje (samen eerste kindje) - ronde 3 22 December (4) Roosje67 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 37(ronde 22 na bbz) 7e ronde na laparoscopie Kriebeltje - 29 jaar - tweede kindje - ronde 1 Wishfull123 - 37 jaar - 2e kindje - bonusronde MsJoan - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 23 December (0) 24 December (1) Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 (1e ronde was bonusronde) 25 December (2) SjH - 37 jaar - tweede kindje - ronde 5 CharissaVDM93 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 16 26 December (0) 27 December (1) PieceByPiece - 32jr - 1e kindje - ronde 5 (1e na biochem.) 28 December (3) Rouge - 38 jr- 8ste kindje - ronde 12 na stilgeboren zoontje Cupmix93 - 30jr -1e kindje - ronde 4 BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - 2e ronde 29 December (2) Mee123 - 2e kindje - Ronde 2 Preitjuh1990 - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde icsi (TP) 30 December (1) Enceinte - 27 jaar - 3e kindje - ronde 5 31 December (3) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 4 Somebodyy- 2e kindje - ronde 3 IkBenEenVosje - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 Totaal (23) Wachten op eisprong(6) Wachtbankje (14) Zwanger (1) Ongesteld (2)
Het was niet helemaal goed gegaan met de lijst aanpassen. Ik heb je er opnieuw opgezet. Heel spannend voor je! Hopelijk mag het gauw raak zijn.
Net een test gedaan. En negatief. Denk dat ik vandaag mijn menstruatie ook heb. Opeens toch echt menstruatie krampen en gevoelige borsten. Maar blijf het bizar vinden dat je dan wel 10 dagen een zeurend gevoel hebt in je baarmoeder en dat dat dan niets is. Eigenlijk hebben wij vrouwen veel pijntjes continu, haha.
Mijn temp begint ook te zakken en vanmorgen weer een negatieve test... moed zakt ook in me schoenen voor deze ronde.
Nou echt hè! Ik heb jaren een spiraaltje gehad en werd ook niet meer ongesteld. Jaren lang nergens last van gehad, heerlijk Nu lig ik sowieso 1 dag krom van eipijn en alle andere hormonale kwalen in de maand. Wel heel jammer dat je test negatief is!
haha vooral mijn man zag tegen de hormonen van mij op om mijn spiraal te laten verwijderen. Met de pil was ik af en toe ook een echte bitch en spiraal stuk relaxter hahaha