gezellig! Wat leuk dat jij (zo te zien aan je handtekening) ook voor een derde gaat, onze kindjes zijn in dezelfde jaren geboren!
Haha, heerlijk die kruik! Ik heb sinds kort een warmtekussen, ook erg fijn inderdaad. Ik ben helaas ook wel bekend met koude voeten, kousen handen.. ik hoorde van een “koude baarmoeder” dan, maar in hoeverre moet je alles serieus nemen he haha
Ik ben dus zo'n gek wat afgelopen zomer thuis zelfs met warme wollen sokken onder haar blote benen droeg
Ik heb morgen tel. Afspraak met gyn over afgelopen cyclus. En inplannen van de fm's ben benieuwd wat ie te melden heeft
Ik ben ook verslaafd aan mijn elektrische deken. Altijd koude voeten, handen en neus.. Ik probeer er nu wel wat meer op te letten, baat het niet dan schaadt het niet .
Ik doe ook maar mee komende maand NOD-lijst 16 December t/m 31 December 2023 ❤️ We gaan roze het jaar uit! ❤️ 15 December (0) 16 December (0) 17 December (1) Orchidea - 3e kindje - Ronde 12 18 December (0) 19 December (0) 20 December (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 21 December (0) 22 December (0) 23 December (0) 24 December (0) 25 December (0) 26 December (0) 27 December (1) PieceByPiece - 32jr - 1e kindje - ronde 5 (1e na biochem.) 28 December (2) Rouge - 38 jr- 8ste kindje - ronde 12 na stilgeboren zoontje Cupmix93 - 30jr -1e kindje - ronde 4 29 December (1) Mee123 - 2e kindje - Ronde 2 30 December (1) Enceinte - 3e kindje - ronde 5 31 December (0) Totaal (7) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik denk niet dat als er iets is ze meteen gaan handelen eigenlijk. Spiraal is er nu bijna een half jaar uit dus het zal eerst wel zijn ‘aankijken’. Daarnaast ben ik nu ook te zwaar om te starten met een fertiliteitsbehanding, dus stel dat er pcos wordt vastgesteld mag ik denk ik toch geen medicatie omdat ik eerst zou moeten afvallen. Met dat afvallen ben ik al bezig, maar dat lukt gewoon zo slecht. 15 kilo is gelukt vorig jaar, maar daarna blijf ik echt hangen.
NOD-lijst 16 December t/m 31 December 2023 ❤️ We gaan roze het jaar uit! ❤️ 15 December (0) 16 December (0) 17 December (1) Orchidea - 3e kindje - Ronde 12 18 December (0) 19 December (0) 20 December (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 21 December (0) 22 December (0) 23 December (0) 24 December (0) 25 December (0) 26 December (0) 27 December (1) PieceByPiece - 32jr - 1e kindje - ronde 5 (1e na biochem.) 28 December (3) Rouge - 38 jr- 8ste kindje - ronde 12 na stilgeboren zoontje Cupmix93 - 30jr -1e kindje - ronde 4 Preitjuh1990 - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde icsi (TP) 29 December (1) Mee123 - 2e kindje - Ronde 2 30 December (1) Enceinte - 3e kindje - ronde 5 31 December (0) Totaal (8) Wachten op eiseispron(8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hallo allemaal! Ben ook weer terug op het forum We gaan weer starten met onze eskimo's...aantal maanden op de natuurlijke weg gekeken of het lukte..maar nu gaan we toch maar ervoor! Nu ongesteld geworden en bij een positieve ovu test krijgen we een TP! Spannend weer... @Yunaaatje volgens mij 'ken' ik jou nog van je vorige zwangerschap, grappig!
NOD-lijst 16 December t/m 31 December 2023 ❤️ We gaan roze het jaar uit! ❤️ 15 December (0) 16 December (0) 17 December (1) Orchidea - 3e kindje - Ronde 12 18 December (0) 19 December (0) 20 December (1) Yunaaatje - 30 jaar - 3e kindje - Ronde 4 21 December (0) 22 December (0) 23 December (0) 24 December (0) Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 (1e ronde was bonusronde) 25 December (0) 26 December (0) 27 December (1) PieceByPiece - 32jr - 1e kindje - ronde 5 (1e na biochem.) 28 December (3) Rouge - 38 jr- 8ste kindje - ronde 12 na stilgeboren zoontje Cupmix93 - 30jr -1e kindje - ronde 4 Preitjuh1990 - 33 jaar - 2e kindje - 1e ronde icsi (TP) 29 December (1) Mee123 - 2e kindje - Ronde 2 30 December (1) Enceinte - 3e kindje - ronde 5 31 December (0) Totaal (9) Wachten op eiseispron(9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Echt vervelend dat er zo naar gewicht gekeken word he.. ik ben ook te zwaar en afgelopen week bij intake werd het ook weer benoemd; waarom ik zo zwaar ben. Blijf t altijd super ongemakkelijk vinden... Wat actie ondernemen betreft..wij hebben destijds best snel een semen onderzoek laten doen via de HA. Gewoon omdat we dachten, dan weten we dat in ieder geval al. Wellicht is dat een overweging? Is in ieder geval een "makkelijk" onderzoek. Toen bleek in ons geval iig al dat de kans nihil was op een natuurlijke zwangerschap en zijn toen direct door verwezen. We hebben toen echt geen jaar gewacht!
kan zo’n onderzoek via de huisarts en ben je daar geen verwijzing voor nodig/al bij een kliniek in behandeling zijn? Wellicht zou dat ook nog een extra stap kunnen zijn. Eerst die echo maar afwachten.. En dat ze zo streng kijken naar je gewicht vind ik ook jammer, opzich wel begrijpelijk maar ik heb echt geen ongezond eetpatroon. Mijn bloedwaarden zijn altijd perfect (suiker, cholesterol etc) en al zoveel dingen geprobeerd maar het helpt allemaal eigenlijk maar minimaal. worden jullie nu wel geholpen ondanks je gewicht of valt je bmi al binnen de grens?
Ja hoor, gewoon via de HA! Wij hadden zo'n thuistest gedaan..en die was negatief dus hebben we gezegd dat we een echte test wilden. Was geen enkel probleem. Jawel, gewoon in traject. Ik weeg nu exact t zelfde als destijds toen we traject startte. Ze gaven wel aan dat minder gewicht voordelig zou zijn maar niet dat het echt niet kon oid. Nu zijn het onze eigen embryo's dus ik zou ze ook wat anders zeggen als ze me geen toestemming gaven...hihihi
Echt even een baal dag hier. Nog steeds ongesteld en daarbij een dikke griep te pakken met keelpijn en oorontsteking. We hadden dit weekend leuke dingen gepland maar ik hield het vanmiddag gewoon niet meer vol. Ik ben heel eigenwijs om toe te geven aan ziek zijn maar nu kom ik er niet onderuit Hopelijk beïnvloed het verder mijn cyclus niet deze maand. Weet iemand van jullie toevallig een wondermiddel om te gebruiken bij keelpijn?
Trachitol (als ik het zo goed schrijf) helpt bij mij altijd goed voor keelpijn. Bij oorpijn een reepje ui in je oor doen. klinkt gek, maar de hitte van de ontsteking trekt dan in de ui.