Lola de uitslagen waren in juli/aug bij allebei goed. Niks gevonden waarom t nog niet gelukt is. Daarom ist zo frustrerend. Loslaten? Das haast onmogelijk. Als je eenmaal er voor gaat ist logisch dat je er mee bezig bent. Tis meer de mate waarin je ermee bezig bent. Maar als iemand de manier weet hoe ik t los moet laten dan hoor ik t graag. Lees m net terug en komt wat hard over sorry zo niet bedoeld. Maar heb vandaag een baaldag.
Sterkte Jeskejes!! En natuurlijk mag je een lekkere baaldag hebben... daar is niks mis mee! Gooi alles er maar uit waar je van af wilt!! Ik heb vandaag mn eerste bloedonderzoek gehad. Eind van de week de uitslag. Morgen moet mn vriend zijn zaad inleveren, dus dat is ook erg spannend. Ondertussen heb ik morgen mn NOD, maar voor het eerst deze maand heb ik geen rekening gehouden met mn eisprong!! Ik wist dat ik vorige week naar de HA zou gaan... Ik heb ook flink carnaval gevierd en heb behoorlijk wat bier op! Ook wel eens lekker om alles te vergeten.
Lola deze ronde na mn vriend gekomen. En met de billen omhoog gelegen. Dat randjesfietsen lukt mij niet. Ah vrouwenlichaam is een eigenwijs iets. Heb wel t gevodl dat we voor niks proberen en dat er toch iets fout is. Ondanks ze niks int bloed vonden of op echo zag. Hsg (of hoe dat heet) doen ze int zh niet.
@ marlouscha, babywish91, kinderwens2012, mipeje01: he wat balen. heel veel succes in de volgende ronde @ laura1986, hipperdepip, neirod, missillie, kunst: spannend meiden @ dreames: he bah dat is wel heel rot om het uitgerekend op de negenmaanden beurs te krijgen. veel succes in de volgende ronde @ jufaman81: spannende tijd, veel succes @ jeskejes: he bah meid, echt heel rot. ik hoop dat jullie wens toch snel in vervulling gaat @ thea23: voor jou blijft het nu toch ook wel een beetje spannend
Vrienden van ons zijn ook heel lang bezig geweest, maar door een keer IUI is het in een keer gelukt... Ik weet niet precies hoe ze daarbij zijn gekomen, maar neem aan via de gyn en dat IUI betekent volgens mij gewoon dat ze het zaad meteen op de goede plek inspuiten.... (tenminste dat is wat ik met mijn lekenverstand ervan begrepen heb) dus volgens mij was bij hun ook alles goed, maar wilde het gewoon niet... mss moet je gewoon nog een keer teruggaan naar ha of gyn...? En loslaten is heel moeilijk, vooral als je zo lang al bezig bent. Wij zijn nog maar voor de 7e ronde, maar na de mk ben ik voor mijn gevoel alleen nog maar met zwanger worden bezig... en ik weet met mijn verstand ook weld at het nog heel lang kan duren en dat je t los moet laten, maar gevoelsmatig lukt het gewoon niet... Ik snap je wel hoor
Misschien een hele rare vraag maar randjesfietsen?? (was dat) Gisteren had ik mijn NOD, niet ongi geworden, ook geen positieve test. Vanmorgen dacht ik met afvegen: ah iets kleur dus ik wordt ongi maar er is nog niets, ja een héél dun/licht streepje bruin op 't verbandje (sorry voor de plastische omschrijving) Mijn temperatuur is ook gedaald dus ik had echt iets van: op naar de volgende ronde. Nu weet ik het even niet meer. Heb ik nog nooit gehad dit. Het is erg moeilijk om het los te laten, je wilt toch gewoon zo graag. Goed bedoelde opmerkingen in die richting werken vaak averechts. Iedereen die op rood moet: jammer, ik hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben.
Hoi Allemaal, Een dag overtijd, nog nooit in mijn hele leven een dag overtijd geweest. Zojuist een test gedaan, maar helaas negatief. Dit kwam toch even hard aan. Heeft iemand som ervaringen met negatief testen, maar toch zwanger zijn? Ik ben wel moe en heel soms wat gevoelige borsten en erggggg prikkelbaar, maar ik kan ook zo prikkelbar zijn omdat ik in de war ben van mijn eigen lichaam. We zijn al bezig sinds april 2011 en merk dat ik steeds meer ga twijfelen aan mijn eigen lichaam. Daarnaast durf ik ook met niemand te praten, maar voel me echt rot.
Jaah hier eentje ik teste pas paar dagen na me NOD positief daarvoor waren me testen omo wit dus geen streepje te bekennen
ja ookal weet ik dat het bijna onmogelijk aangezien ik de prikpil heb.. MAAR mn 2 kindjes zijn het levende bewijs dat het wel kan Maar kom op zeg 3 keer? neuh vast niet morgen gooien we er in iedergeval een test tegenaan of woensdag dat zit ik op dag 33/34 dus we zullen zien .
Whoppie ja das IUI. Vrienden van ons hebben dat gedaan. Nog 1 maand zelf proberen en dan gaan we gewoon terug naar de gyn. Maar wil wel mn eerste. Die was liever en begripvoller. Ondanks dat dat een man was. Die we laatst hadden was een vrouw.
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 1 Jeantje, ronde 6, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 8 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) Mukje, ronde 11, tweede kindje BAS1759, ronde 1, 3e kindje 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42,ronde 4, 5e kindje 21. 7 Hadassa (3e kindje, ronde ?) FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje Nonma, ronde 1, 1e kindje 22. 7 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje (een voorzichtig roze!) Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje marie, 6e ronde, 1e kindje? 23. 6 Vallie87 (waarschijnlijk rood) Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 5 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindjeZoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje 25. 8 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindjeMirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, ronde 1 , 2e kindje twitty1980, ronde 1, 3e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje 26. 5 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje Venussa Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje 27. 5 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 6 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje xEsther, ronde 2, 1e kindje 29. 9 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Noushis, 2e kindje, ronde 1 (na curretage) Datumloos: 7 Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85, ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje Totaal: 96 12 zwanger, 46 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 9 negatieve test, 2 cyclus van slag
@Ivy > Google maar eens (of in het engels Edging) Ik wist ook niet wat het was hoor Je probeert zo dicht mogelijk bij klaarkomen te komen en dan stop je. En neem je ff rust. Dan weer zo dicht mogelijk tot klaarkomen en dan weer stoppen. Dit herhaal je een paar keer (las ergens 8x voor superresultaat ). Weet niet zeker of de man dat ook 'moet' doen. Maar iig bij de vrouw zorgt het ervoor dat het uiteindelijke klaarkomen erg hevig is en dus ook de samentrekkingen van de spieren optimaal zijn en het sperma dus lekker diep naar binnen wordt getrokken. Het is zeker niet makkelijk (althans bij mij dan) en je moet beiden geduld hebben en de tijd er voor nemen. Als je dan nét na hem klaar kunt komen is het beste. Ik denk dat als hij het ook doet, dat zijn uiteindelijke klaarkomen dan ook heviger is en het sperma misschien met meer kracht naar binnen gaat. Lijkt mij logisch. @ Jeskejes: Ja ik zou zeker dan voor IUI gaan en snel de Gyn contacteren !
@ Jeskejes: dan hoop ik dat wij ook die man gaan krijgen, want volgens mij komen wij uit dezelfde plaats! Ik woon er sinds een tijdje niet meer, maar woon in een klein dorpje dichtbij! Dus we zullen ook wel naar hetzelfde zkh gaan.
Aha, thanks. (haha, dat gaat m niet worden heb ik bang, ik zal het eens voorstellen, denk dat de man me heel wazig aan gaat kijken) @AEC ik herken het wel dat je steeds onzekerder wordt. Je gaat je dan toch afvragen of er iets mis met jou of je man is (die van mij zegt dan doodleuk: tja dat kan natuurlijk, daar heb je wat aan zeg!:x)
Jufaman nu maak je me nieuwsgierig haha. Is t goed als ik je pb? Lola ja zou ik nu al contacten of nog een maand proberen? Want ik word hier echt knetter van. Ook door de onzekerheid met mn moeder. Hebben vanmiddag weer gesprek met neuroloog. Pff t houdt maar niet op en ik zit haast aan mn tax wat ik kan hebben.