NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 0 17. 3 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje 18. 2 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje 19. 3 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje 20. 5 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje 21. 4 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje 22. 4 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje 23. 6 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober 24. 2 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje 25. 3 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje 26. 1 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje 27. 2 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje 28. 2 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje 29. 4 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje datumloos: 2 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Totaal: 43 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven Nieke1 toegevoegd!
Dat lijkt me een spannend beroep deurwaarder! zou t zelf denk niet kunnen ik werk op een Kinderdagverblijf op de babygroep!
@kinderwens2012: ja is voor ons eerste kindje. De vorige maanden telkens 7 dagen, nu 11. Ik ga nog maandje afwachten en dan eens gyn bellen. groetjes.
Ik ben belastingadviseur van beroep, dus ook aardig juridisch bezig. @ nieke 1, 11 dagen is idd lang, ik ben al "blij" als het 4 dagen duurt. Dan heb ik het idee dat er toch nog wel iets is wat weg moet. Je leest dan wel berichten over mensen met dun baarmoederslijm en dan denk ik alweer: zou ik dat misschien ook hebben omdat het zo lang duurt. Ik zou denk ik zelf ook even afwachten maar dat ben ik. Leuk overigens om verschillende mensen met verschillende beroepen te "ontmoeten".
@kinderwens: volgens mij is het het beste om als je test iedere keer rond dezelfde tijd te testen, maakt denk ik niet uit wanneer je verder test. Ik ga zo ook ff testen. Zussie en de kleine zijn nog beneden, dus btje druk nu, maar als ze boven zijn test ik ook ff.
Ooh meiden wat baal ik.... hier al weer ongi. Tenminste heb nu licht roze bij afvegen en kleine sliertjes bloed maar heb wel het idee dat het gaat doorzetten (ongi gevoel in m'n buik). M'n eerste cyclus duurde 34 dagen en nu 7 dagen. Geen idee wanneer dan mijn nieuwe NOD is. Hoop dat het komende keer niet weer maar 7 dagen is want ik heb niet het idee dat ik in 7 dagen waarvan 4 ongi ook nog ergens een ei heb.
@dreames: wat naar nu alweer ongesteld. Ik vind het al vervelend als het 1 keer per maand komt, laat staan 4 keer Hoop dat het niet zo blijft! Ik werk als leerkracht op een basisschool. Ik heb dit jaar groep 6.
Jee dreames, das vervelend.. en wel heel korte cyclus ja, dat schiet natuurlijk niet echt op. Vervelend...
@dreames: oei, das inderdaad niet leuk! Veel succes nog. En zo heeft iedereen zijn kleine probleempjes! groetjes
Mag ik ook op het lijstje? Mijn NOD is 25 februari. Dit is de 1e ronde na een miskraam en we gaan voor ons 3e kindje
@dreames Bah wat vervelend. Ik hoop voor je dat dit de enige keer is. Welkom nieuwe dames. Het wordt hier nu toch steeds drukker
Dag Dames... Wil 1 van jullie me op de lijst zetten??? Lianne; ronde 14, 1e kindje en mn NOD is 27 febr. Alvast bedankt!!!
@Apekop: Een email bij elk nieuw bericht Gaat je inbox dan niet heel snel volzitten? Ik heb ook dagen dat ik overal over vlieg omdat het moeilijk is om bij te lezen als je heel de dag bent gaan werken. @Souries: Veel beterschap! Mooi hé, sneeuw met een zonnetje Ik hou er ook wel van. @Werk: Ik ben leerkracht (basisschool), maar dan wel in België. Momenteel heb ik het derde leerjaar/groep 5. @Dreames: Wow deurwaarder. Daar moet je idd karakter voor hebben. Zo kwam de deurwaarder een tijd geleden het slot bij m'n buren veranderen ... Dat is wel heel snel. kBen benieuwd of je het doorzet. @Nieke1: Dat is wel heel lang. Geen ervaring mee, hier meestal 5 dagen. @Kinderwens: Jij bent behoorlijk fit dan @Vallie: Ook leuk, kan je heel de dag baby's knuffelen
@werk.. ik volg opleiding helpende zorg en welzijn.. deed hiervoor als beroep bloemiste.. nu dus iets heel anders.. maar bevalt me wel.. als goed is volgende maand klaar .. vandaag school gehad en was erg druk met toetsen.. maar gelukkig alles behaalt.. verder weinig nieuws hier..
Ik wil nog wel even op de lijst blijven voor de 28e hoor. Ik geef nog niet op. Nu met afvegen geen bloed maar alleen heel licht roze (en ook van binnen geen bloed). Ik las op internet dat het wel vaker voorkomt dat iemand een paar dagen na het einde van de menstruatie een heel klein beetje bloed verliest of roze afscheiding heeft. Dus hopelijk zet het niet door en heb ik toch nog een gewone cyclus.
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 0 17. 3 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje 18. 2 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje 19. 3 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje 20. 5 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje 21. 4 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje 22. 4 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje 23. 6 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober 24. 2 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje 25. 4 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje 26. 1 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje 27. 3 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje 28. 2 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje 29. 4 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje datumloos: 2 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Totaal: 45 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven
Bedankt Ior!!!! Voor diegene die me nog niet 'kennen', ik ben dus Lianne, ben 28 en in juni 2 jaar gelukkig getrouwd en inmiddels vanaf jan'10 gestopt met de pil. In het dagelijks leven ben ik doktersassistente... In nov'10 zijn we naar de huisarts gegaan en die heeft onderzoeken ingezet, mijn onderzoeken waren allemaal goed, de onderzoeken die mijn man heeft laten doen waren 2x niet goed en daarom doorgestuurd naar de Gynaecoloog... Volgende wk di.dag 7 febr. hebben we onze 1e afspraak!!! Ben heel benieuwd....
goeden avond allemaal. vandaag weer een drukke dag achter de rug op mijn werk. ik ben praktijkopleider op een kinderafdeling. ik begeleid de studenten en zorg dat alle medewerkers scholingen krijgen. enz. veel pittige opleidingen zag ik hiervoorbij komen. iemand die bloed had op dag 7 ik heb wel eens gelezen dat er meiden zijn die bij het aantreden van de ei bloed verloren. ik heb er geen ervaring mee maar misschien is dat het wel. morgen een drukke vrije dag huiswerk maken voor mijn opleiding kapper komt en het huishouden wacht ook nog op mij.:x
Hoi meiden, Leuk om te lezen wat jullie voor werk doen, en vooral leuk Lianne39 om te lezen dat je doktersassistente bent, ben ik ook! Zag zoveel juridische beroepen en weinig zorg. Verder niet veel te melden, gister een ovutest gedaan maar nog erg wit, morgen nog maar een x. Ik heb trouwens ook een lange nasleep van mijn ongi dit keer, begon al vorige week zaterdag en nu nog steeds een beetje bruin verlies....ach alles kan denk ik dan maar . Fijne avond!