Hier nog een die een beroep heeft in de zorg, ben als het goed is in juni afgestudeerd verpleegkundige!
@RHR1985.. ooh spannend! ik zou uiteindelijk ook nog wel willen doorleren voor verpleegkundige.. mijn "droom" is toch om uiteindelijk OF op eerste hulp OF neonatologie te gaan werken... maar wil eerst wat meer werk ervaring op doen. .en wil niet nu kids zo klein zijn al 5 dagen van huis weg voor werk/school.. ik werk nu maar 3 dagen en dat bevalt me prima.. mijn uren/inkomsten zijn extra inkomsten dus niet de "drang" om meer dagen te gaan werken of direct door te leren.. stond al verbaasd van mezelf dak uberhaupt nog weer nieuwe studie ging doen haha.. destiny was pas 5 mnd toen ik ermee begon en iedereen stond ervan te kijken.. haha ..
Hoi, ik doe ook mee aan deze ronde NOD's!Wil je mij er voor de 22e op zetten?? Succes allemaal, liefs!
Pfff...ik dacht kan wel gezellig kletsen,maar ben zo moe!viel net weer in slaap op de bank.wilde morgen weer werken,maar plak er nog een dagje slapen achteraan denk ik. Leuk al jullie beroepen te lezen!
Hoi meiden, ik lees gezellig met jullie mee en zal niet zo heel veel te vinden zijnhier, maar vind het wel leuk om mee te lezen! Ik lees dat een aantal nog studeren, wat knap om dat samen met een kind of kinderwens te doen. Hopelijk kunnen jullie de studies ook goed afronden. Ik werk bij het rivm op de afdeling die de vaccinaties bepaald die onze kindjes krijgen en nu doe ik vooral onderzoek naar ziektes die door teken kunnen worden overgedragen. Sinds mijn zoontje Yanoah er is werk ik 3 dagen in de week en dat vind ik erg fijn. Mochten we een tweede kindje krijgen dan blijf ik 3 dagen werken. Meiden die een of meerdere miskramen hebben gehad ik wens jullie heel veel sterkte! Hopelijk mogen jullie snel op roze. Babyengel een knuffel voor je meisje, voor jou wens ik een voorspoedige zwangerschap van een gezond kindje. Ik heb nu 3 hele vroege miskramen gehad en vind het wel spannend worden, ik hoop dat een volgend beebje blijft plakken! Ik word nu zondag 37 dus de tijd begint een beetje te drukken, maar dat gaat vast goedkomen.
Zag weer wat nieuwen in dit topic. Welkom allemaal! Hopelijk kleurt het hier straks mooi roze Leuk om te lezen wat voor werk iedereen doet. Ik werk zelf op een personeels- en salarisadministratie. Zit er wel eens over na te denken om weer een studie te gaan doen, bijvoorbeeld arbeidsrecht of accountancy of iets dergelijks. Maar ben er nog niet helemaal uit wat ik wil... @ nieke: 11 dagen is inderdaad wel erg lang. Hier meestel 4 of 5 dagen ongi. @ dreames: ik hoop voor je dat het inderdaad niet doorzet! Hebben jullie toevallig ervaring met ovulatietesten? Ik lees wel eens dat sommigen duidelijk hun eisprong voelen. Dat heb ik dus totaal niet. Wel altijd een paar dagen vruchtbaar slijm. Ik wil een keer in die periode ovulatietesten gebruiken om te kijken wanneer mijn eisprong precies is!
Ik gebruik ze nu zo'n 5 maanden... Werkt prima... heb ze de laatste keer in engeland besteld... Via ebay... Heb ze ook een keer via marktplaats besteld... zoeken op wondfo en dan kom je bij ene Cindy...
Yeah het heeft niet doorgezet. Geen bloed te bekennen en ook helemaal geen roze afscheiding meer. M'n cyclus is dus nog gewoon lekker normaal.
Wat grappig om te lezen dat er zoveel mensen in de zorg werken. Ik heb een heel 'saai' beroep, tenminste voor een vrouw. Dat denkt men in ieder geval, ikzelf vind het geweldig. Ik werk als professor op een universiteit. Geef voornamelijk colleges over ethiek (ook over ethiek binnen de zorg, dat dan weer wel ).
zet mijn ook maar op de lijst mijn cyclus kan nog weleens afwijken. Ik sta voor 1 maart maar zet mij toch maar op 29 februari 2de kindje ronde 6
Wat gaat het hard hier zeg! @bontekoe: helemaal geen saai beroep. Best interessant eigenlijk. @dreames: fijn. Dus gewoon doorgaan met deze cyclus. @mups: geen ervaring mee eigenlijk maar misschien dat ik ze er toch bij ga pakken. Ik temperatuur momenteel en vond vorige maand (halverwege de maand begonnen) wel mijn ei maar voor hetzelfde geld is die nu eerder. Temperatuur geeft alleen aan dat ie geweest is, schiet dan natuurlijk ook niet op Mijn temperatuur ligt nu mooi rond de 36.4/36.5 dus ik ben happy. Mooi regelmatig en gezien mijn vorige cyclus zal ie (hopelijk) na de eisprong rond de 37.0 gaan vallen dus we kunnen ervoor gaan. Nu ook maar ovu testen gaan halen want ik moet zeggen dat we een keer een tijdje om de dag hebben geklust maar op een gegeven moment was ik dat ook wel een beetje zat. Romantisch is het niet maar goed dat is "verplicht om de dag klussen" ook niet echt en na anderhalf jaar wordt het toch wel tijd vind ik zelf.
Welkom nieuwe meiden... @dreames: wat fijn dat het niet doorgezet heeft.. @ovutesten: ik gebruik de digitale clear blue testen (die vind ik zelf wel handig). Gister zwangerschapstest gedaan en de HCG is uit mijn lichaam, gister nog geen smily op de cb, maar we klussen toch wel gewoon deze week. Je weet het nooit....
Jij ook al 3 miskramen gehad? Wat erg!Ik heb er 2 gehad waarvan de tweede een tweeling was.Ik ben 42 jaar,dus zal best met mijn leeftijd te maken hebben. Veel succes deze ronde! Alle nieuwe meiden welkom! Ik lees wel iedere dag mee,maar reageer niet zo vaak.Maar ik leef wel met iedereen mee
@dreames, 7 dagen, dat is wel erg kort. Hopelijk is het niet elke keer zo. Zou het niet je eisprong kunnen zijn? Fijn om te lezen dat het niet doorgezet heeft. @Hilli Fit ben ik zeker... helaas nu ff een tijdje rustig aan doen. @Lianne39 Dan zijn jullie al enige tijd bezig. Hopelijk kunnen ze volg week iets voor jullie doen. @mups Ik voel ook geen eisprong. Ik gebruik ovulatietesten. Erg handig, de streep wordt steeds donkerder en als deze donkerder is dan de controlestreep, weet ik dat ik de eisprong heb. Vruchtbaar slijm is me ook nog nooit opgevallen.
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 0 17. 3 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje 18. 2 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje 19. 3 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje 20. 5 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje 21. 4 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje 22. 5 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje 23. 6 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober 24. 2 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje 25. 4 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje 26. 1 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje 27. 3 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje 28. 3 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje 29. 5 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 6, 2e kindje datumloos: 2 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Totaal: 48 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven