@Missillie Dat is echt onacceptabel hoor! Ik zou een klacht indienen. Van welke organisatie is de peuterspeelzaal? Humanitas?
foto.jpg picture by bloemqueen - Photobucket Even kijken of ik het goed gedaan heb. Hier vind je de foto van mijn ovulatietesten. Wat denken jullie? Eisprong al geweest he? Die eerste test is ook niet helemaal positief.... Als ik de 29e heb geklust is dat toch nog op tijd voor als ik de 30e of 31e een eisprong heb gehad??
@missillie: ik zou zeker een klacht indienen! Dat is echt niet normaal dat ze haar niet verschonen en er dan nog over liegen ook.
Missillie dat is niet normaal hoor ik zou mooi een klacht indienen het is nu al de zoveelste x en dan ook nog liegen daar:x ik heb het zelfde gehad met mijn dochtertje dat ze helemaal doorweekt was als ik ze ophaalde en heb na de 2dex een klacht ingediend bij en het heeft gelukkig gewerkt als ik ze kwam halen had ze net voor de tijd een schoneluier gekregen.
Het lijkt erop dat hij al positief is geweest, maar zoals hier al eerder gezegt is, dit wil niet zeggen dat dan je eisprong meteen is, dit kan in de 12-36 uur na de positieve test nog komen...
Bedenk me net ff dat ik mijn ovulatietest nog moet doen! ... Zo nu ff gedaan, streepje wordt steeds zichtbaarder. Zal niet lang meer duren. Nu 2 nachten zonder mijn mannetje, hij is aan het werk in het buitenland. Maar daarna volop gaan klussen! @Whoppie Hmm vreemd... je zou denken dat het je ei is, maar als de test negatief is?? Heb jij niet dat de teststreep steeds iets donkerder wordt? Gewoon lekker klussen... @FF... ga ik ook eens proberen. Kan die app ook op een samsung? @dreames en missillie.. ja dat wachten duurt allemaal lang he... pff... maar goed, gewoon lekker genieten! @nieke1 kunnen we elkaar de had schudden, hier is ook de man in het buitenland aan het werken! Ik ben benieuwd wat de gyn zegt, ik geef je groot gelijk dat je belt. @temperaturen Ik werk erg wisselvallig en om elke ochtend op hetzelfde tijd wakker te worden lukt me niet. Doorslapen na een wekker kan ik ook niet. Ik wacht er nog ff mee. @nieuwe meiden. Welkom en veel succes deze maand! @missillie gooi het er maar uit! Nee dit vind ik ook niet normaal, dat ze liegen! Het gaat over een kind, hebben ze het dan zo druk? Ik zou ook een klacht indienen! @Apekop, denk idd dat je een eisprong gehad hebt! Lekker klussen nu.. juist als ie lichter gaat kleuren ben je het meest vruchtbaarst, dacht ik!?! Zo ga nu ff bij mijn vriendin en kids eten... klets daarna weer verder!
@kinderwens: ik gebruik de digitale cb testen, dus geen streepjes maar smileys... we blijven gewoon klussen en we zien het wel... eet smakelijk en veel plezier... @ff is toch alleen voor als je temperatuurt? en dat lukt me vaak niet om op dezelfde tijd op te staan. mss als het nu heel lang gaat duren, maar het is de vorige keer ook gelukt zonder hulpmiddeltjes (1e mnd zonder ovutesten)... dus hou het hier nog maar ff bij
bedankt voor je antwoord. stel dat ik vandaag mijn ei heb en ik heb nu twee dagen niet geklust kan ik er dan al vanuit gaan dat het niks word of kan het zaadje nog leven van zondag?
@ Nieuwen, welkom de lijst wordt steeds voller! Hopelijk aan het einde van deze maand mooi roze J @ Vruchtbaar slijm, ik heb dit altijd meerdere dagen. Soort doorzichtig draderig slijm. Lijkt een beetje op eiwit! Maar omdat ik het dus meerdere dagen heb weet ik nog niet precies wanneer de eisprong is. Daarom dus deze ronde eens ovu testen gebruiken. @ Eisprong, hier nog even geduld hebben. Als ik op mijn normale cyclus af ga dan verwacht ik mijn ei volgend weekend, rond de 10e. Ga deze ronde ook testen met ovulatietesten of het een beetje klopt. @ Missillie Wat erg zeg, en er dan nog over liegen ook. Als ik jou was zou ik zeker een klacht indienen. Vooral omdat dit niet de eerste keer is. @ Titus Heb wel eens gelezen dat zaadcellen in de periode rond de eisprong wel tot 7 dagen lang kunnen overleven. Dus het zou zomaar kunnen! Voor iedereen op het wachtbankje veel geduld gewenst! Voor de overigen succes met wachten en natuurlijk met knuffelen.
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 0 17. 4 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje 18. 2 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje 19. 3 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje 20. 5 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje 21. 4 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje 22. 5 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje 23. 6 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober 24. 2 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje 25. 4 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje 26. 1 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje 27. 4 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2,ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje 28. 4 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje 29. 6 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje datumloos: 2 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Totaal: 52 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven Info Sandrae aangepast en lola36 toegevoegd!
@Whoppie Daar is het dus positief of negatief? ja dank je, was heerlijk en erg gezellig. Ff ouderwets slappe lach gehad, al weken (sinds de onzekere periode) niet meer zo gelachen!
Das wel ff fijn ja. Lekker lachen... Kan me voorstellen dat dat na die periode wel fijn is. Geen smily is negatief...
@Kinderwens2012 Uhm... Als je ovulatietest positief is, betekent dat toch dat je eisprong er nog aan komt?? Als ie lichter wordt, duid dat toch op een eisprong die al geweest is? @RHR1985
@Whoppie Ja ff je gedachten weg van alles en gewoon lol hebben! Heerlijk... @Apekop Ik weet het ook ff niet meer, ik meende eerst dat als de test lijn donkerder was dan de controle lijn, dat je dan ovulatie had. Nu lees ik laatst hier dat je dan binnen 1-2 dagen de eisprong hebt. Wie kan ons helpen?? Hoe zit het nou? Blijft altijd moeilijk he... Ik zou zeggen, kom een paar ovulatietesten halen bij mij, hihi... maar je zult wel verder weg wonen he!
Moeilijk te zeggen of je ei nou wel of niet geweest is!? Maar wat let je om toch te klussen voor de zekerheid? "Timing is van essentieel belang wanneer men zwanger wilt worden. Om een bevruchting te bewerkstelligen moet de eicel immers gerijpt zijn wanneer het in contact komt met de spermacellen. Sperma kan echter maximaal vier dagen in het vrouwenlichaam overleven waardoor men ook zwanger kan raken wanneer men twee tot drie dagen voor de eisprong onbeschermde seks gehad heeft."
@kinderwens2012 bedankt voor het aanpassen van de lijst. heb vanaf vanavond krampen in mijn buik. weet niet of het mijn ei is, gebruik namelijk geen ovu testen. we zien wel vind het wel spannend. als het deze maand niet lukt wil ik vanaf volgende maand wel ovu testen gaan gebruiken. alleen weet ik niet of dat wel gaat helpen aangezien ik nog geen regelmatige cyclus heb. dus weet ook niet wanneer ik ermee moet beginnen? iemand ervaring mee?
ooh, het is hier toch best spannend met betrekking tot het hebben van de ei, hopelijk is er op de juiste momenten gevreeën. Qua peuterspeelzaal, ik werk momenteel op een psz en wij proberen er goed op te letten dat luiers verschoont worden. Maar soms heb je het niet helemaal door dat er een luier vol zit. Je zit immers niet bij 16 kinderen (oke, minder want er zijn er natuurlijk ook een hoop zindelijk) met je handen in het kruis om te voelen, maar wij controleren wel. De luiers in de tassen, daar vragen wij ook om. Soms gebeurt het wel dat ik een luier van ons pak ipv de luier omdat je dan en kindjes op de wc hebt en een om te verschonen en dan is dat makkelijker. Ik heb volgens mij wel eens volle luiers terug mee naar huis gegeven, maar eigenlijk nog nooit natte kindjes door de luiers. Hopelijk pakken de leidsters het op, want het is echt zielig als ze nat zijn van de luier! Hier een feestje gehad vnvd, daar zag ik een van mijn vriendinnen die ondertussen 17 weken zwanger is en een mooie buik krijgt. Ik ben super blij voor ze (na 2,5 jaar mag het ook wel) maar heb wel een gezonde jaloersie. Zou het zelf ook graag willen!
@sandrae ik heb 2 x ovulatietesten gebruikt, ook omdat ik een onregelmatige cyclus heb. De eerste keer begonnen op de 10e dag na de 1e dag vd menstruatie, toen heb ik doorgetest en pas op de 19 dag een duidelijke positieve test. Dagelijks testen was noodzakelijk voor mij. Daarnaast ben ik bij daarna gestart met teunisbloed tabletten. 1e helft van de cyclus 2 tabletten, toen had ik een positieve ovu test op de 15e dag. En toen ben ik ook zwanger geworden. Misschien kun je dat ook eens proberen. Het kan toeval zijn of de teunisbloem werkt! Ik wacht deze menstruatie af en anders begin ik dan ook weer met de teunisbloem. @LBlue.. spannend... nog een paar weekjes wachten en hopelijk wordt je dan roze.