@ Apekop Lijkt me moeilijk! Kun je je eisprong altijd goed voelen? Ik zou bijna zeggen misschien voor de zekerheid toch nog ff klussen? @ Kinderwens Ik ben ook helemaal nieuw voor wat betreft ovulatietesten. Kan er dus helaas ook niks over zeggen. @ Sandrae Volgens mij zit er bij de ovu testen ook een bijsluiter met uitleg. Misschien dat het daar in staat! Je kan ze ook over een langere periode gebruiken, alleen dan wordt het misschien wel wat kostbaar. @ LBlue Ik ken het gevoel! En wij zijn nog niet eens zo heel lang bezig. Natuurlijk ben je altijd blij voor anderen maar als je het zelf ook graag wil dan is dat soms toch lastig. Nu ik probeer om zwanger te worden lijkt het ook wel of je overal om je heen zwangere dames zit, vrouwen met kinderwagens en kleintjes! Misschien let je er gewoon meer op omdat je er zelf ook mee bezig bent. Maar goed wij zijn nog niet zo lang bezig en ik moet ook gewoon geduld hebben.
Jippie, mijn vriend heeft net gebeld en komt 8 t/m 15 feb naar Nederland ! Ben zo blij !! Genoeg tijd om gericht te klussen en een mooie Valentijnsdag te hebben !! (PS hij heeft in Wales bij de dokter geinformeerd hoe het daar zit met sperma-testen, maar daar doen ze het ook pas na een jaar proberen. Aangezien hij en ik allebei eerlijk zijn geweest, kunnen we dus pas over een maand of 3 a 4 beginnen een onderzoekstraject. Dan ben ik 38 (29 april)). Hopen dat het daarna wel snel gaat dan ! Maar als de Gyn gelijk krijgt ( ) ben ik voor mijn verjaardag zwanger ! Positief denken ! Positief denken !
@mups ik heb dat ook, nu ineens zoveel mensen om je heen zwanger. overal kinderen... ik gun het ze allemaal, maar ik wil ook!!! *snik snik* @lola36 dat is fijn, nog 6 daagjes en dan is je vriend bij je. Fijn gaan klussen en hopelijk roze...
Erg he, dat overal zwangere vrouwen zien en kinderwagens met ukkies... Enne... ik hoop ook dat het raak is, maar dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie!
Teunisbloem is een natuurlijk middel, verkrijgbaar in meerdere vormen. Het helpt bij menstruatieklachten, zoals onregelmatige cyclus, menstruatiepijn e.d. Ik heb het bij een kruidenier gehaald, maar bij de meeste drogisten hebben ze het ook. Ik heb het slechts 1 maand gebruik en had toen én een eisprong na 15 dagen (zo vroeg zelden gehad) én ik ben zwanger geworden! Ik weet dat het ook toeval kan zijn, maar goed, het kan geen kwaad om het eens te proberen!
Dames met vragen over ovulatie testen, heb het even voor jullie op gezocht... ben nu namelijk mobiel en het hele verhaal typen is zo'n werk... Ovulatietest - Wikipedia enne kinderwens; je vraag of FF ook een app heeft op een samsung toestel was nog niet beantwoord volgens mij maar je kan hem gewoon downloaden in de market... weltrusten allemaal...
Hallo allemaal! Ik ben Meis87 en wil graag met jullie mee kletsen Zit nu in mijn derde ronden en verwacht mijn volgende NOD 24 februari.
Goedemorgen dames, @lblue: Ja dat heb ik ook hoor dat ik jaloers ben en gun het iedereen, maar ik wil ook zo graag. Collegaatje van mij die 5 jaar jonger is, is woe met zwverlof gegaan en dan baal ik wel weer even... (zij wist ook van mijn mk en vond het heel erg voor me en zei: 'als ik terug ben dan loop je ook met een big smile'. Ik hoop het zo.. @Mups: ik heb dat ook hoor, dat je overal zwangeren, kinderen, wandelwagens e.d. ziet. En juist sind de mk is het erger geworden, krijg ik zelfs een reclamefolder thuis van de Hema met zwangerschapskleding erin. Nog nooit erin gestaan en dan nu ineens wel, heel apart en ook van de Aldi (allemaal babyspullen). Tis alsof de duvel ermee speelt.. @lola36: dat is fijn dat je dan op de juiste tijd kan klussen. Ik denk dat ik dan toch een beetje gelogen had bij de huisarts/gyn. Beetje aandikken allemaal. Duurt anders nog zo lang... Maar ms lukt het je wel voor je verjaardag, zou een leuk kadootje zijn. @Meis87: welkom en veel succes
@hier: gister nog geklust en vanavond er weer eens een testje tegenaan gooien en klussen. We blijven gewoon lekker bezig. Nu eindelijk laatste dagje werken voor het weekend en zondag lekker naar Miss Saigon met me moeder. Echt zin in. Hoop dat het niet gaat sneeuwen dan, want moet toch een uurtje rijden naar Utrecht.
Welkom meis! @ovutesten; voor de volgende ronde maar eens kijken of het lukt om rond het middaguur te testen. Het is niet heel handig met het werk, aangezien ik met zo'n pipet thuis heb liggen. @weer; hebben jullie het ook zo koud! Ik heb er 's ochtends nog meer moeite door om uit bed te komen... brr... Wel hoop ik dat die sneeuw van vandaag lekker doorzet. Want hoewel koud, ik vind het wel leuk (behalve dan dat mijn stem en keel het daar niet mee eens zijn).
@lblue: ik heb echt een hekel aan die kou... Dus ik was allang blij dat we geen strenge winter hadden en was al naar de lente aan het uitkijken en dan gaat het ineens vriezen... Bah. Enne sneeuw: dat hoeft voor mij niet hoor, dat is leuk met kerst, maar voor mij hoeft het nu echt niet meer. Maar goed... Iedereen die het wel leuk vindt: Heel veel plezier met de sneeuw vandaag!
Het is inderdaad nog wel moeilijk om zwangeren te zien. Ik heb twee collega's die pas zijn bevallen. Ik was al langer van de pil af dan zij, beetje zuur soms. Die kou is inderdaad wel wat minder maar ik vind dit eigenlijk fijner dan die gure wind en regen. Ik heb paarden en het is dus wel lastiger met water geven maar die regen: bleh.
jaah zeker zuur.......ik was ook gestopt met de pil voor dat me collega stopte zij heeft nu ondertussen al een zoontje van 11 maanden
Goedemorgen meiden.... Bijna weekend... @Lianne39 Bedankt voor de link, helpt veel vragen uit de wereld. Ik kan dus beter rond 12 uur testen, pff best moeilijk, maar ik zal er dichter bij in de buurt houden. Nu deed ik het tussen 15.30 en 16.30 uur. Had al gezien in de market, maar ik kwam er niet echt uit. Dus dan maar geen FF. @Meis1987 Welkom, is het voor je 1e kindje? Veel succes de komende maand! @LBlue ja sneeuw... daar wordt ik ook vrolijk van. Hier is nog een blauw/witte lucht, ben benieuwd als we sneeuw krijgen. De temperatuur is -12 graden, brrr.. Net met mijn hond, Joy, gewandeld... lekker koud! @Ivy1979 en missillie, dat heb ik ook.. al dames die al bevallen zijn, maar later met de pil gestopt. Das soms best moeilijk he... Maar onze tijd komt ook wel!
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 0 17. 4 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje 18. 2 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje 19. 3 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje 20. 5 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje 21. 4 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje 22. 5 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje 23. 6 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober 24. 3 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje 25. 4 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje 26. 1 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje 27. 4 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2,ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje 28. 4 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje 29. 6 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje datumloos: 2 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Totaal: 53 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven meis1987 toegevoegd!
@weer: de sneeuw vind ik vreselijk als het gaat om het rijden naar mijn werk. Moet elke dag zo rond de 50 minuten naar m'n werk en 50 minuten terug. En als er sneeuw ligt dan is de reistijd veel langer. Ik vind het voor Demi wel leuk. Als er sneeuw ligt als ik thuis kom dan doe ik haar lekker haar skipak aan en dan gaan we even buiten in de sneeuw spelen en de hond uitlaten en ik denk even m'n man tegemoet lopen want die loopt dan naar huis vanuit het station. Ben trouwens vanochtend toch maar gaan temperaturen. Heb er misschien niet meer veel aan deze maand alhoewel ik als het goed is mijn ei nog moet krijgen.
@weer: ja met kinderen is sneeuw natuurlijk wel leuk. Als de kleine van me zus thuis was geweest waren we ook wel ff de sneeuw ingegaan, maar ja die is bij zijn vader. Voor mezelf hoeft de sneeuw idd niet vanwege de rotzooi en de gladheid. Het hele land ligt dan op zijn gat.. bij een beetje sneeuw. @dreames: hoop dat je n beetje een beeld krijgt van het temperaturen. Maar dan heb je deze maand iig geoefend met tempen en dan kan je als het nog nodig is, volgende maand voor het ecchie tempen. Hoop dat he tniet hoeft natuurlijk, maar toch