NOD-lijst 16 feburari tot en met 29 feburari 2012 16. 17. LBlue, ronde 8, 1e kindje melanie1986 ronde 2,2e kindje 18. Evira, ronde 6, 1e kindje 19. Titus ronde 2, 2e kindje Liga ronde 4, 1e kindje wendy27ronde 12,1e kindje 20. Stopcontact ronde 2, 2e kindje e1987 ronde 2, 1e kindje 21. 22. channie32 ronde 14, 3e kindje 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. datumloos Totaal: 9 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven
ja ik vond het echt een ramp elke maand weer hoop en toen ik na 11mnd zwanger raakte en dol gelukkig was ging het ook nog mis en twee maanden later werd ik gelukkig weer zwanger. ik ben heel dankbaar en blij een gezonde zoon te hebben maar als je een tweede wil blijft je verlangen groot maar ik hou er nu gewoon rekening mee dat het weer een jaar kan gaan duren alles wat eerder is is mee genomen. dat wil niet zeggen dat ik het spannend vind en dat ik ook vanalles voel.
Hey dames... ik kom graag hier meelezen. Ik kan helaas niet precies zeggen wanneer mijn NOD is, aangezien ik afgelopen zaterdag gecuretterd ben. Helaas wou het (1e) wondertje in mijn buik een gids worden voor ons volgend (2e) wondertje... We hopen dat we snel weer een (2e) wondertje mogen verwelkomen. Ik verwacht tussen 4 weken (18 februari) en 6 weken (3 maart) mijn NOD te hebben! Kan helaas dus niet een vast plekje op de lijst hebben!
16. 17. LBlue, ronde 8, 1e kindje melanie1986 ronde 2,2e kindje Gesina,ronde 11,1e kindje 18. Evira, ronde 6, 1e kindje 19. Titus ronde 2, 2e kindje Liga ronde 4, 1e kindje wendy27ronde 12,1e kindje 20. Stopcontact ronde 2, 2e kindje e1987 ronde 2, 1e kindje 21. 22. channie32 ronde 14, 3e kindje 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. datumloos Totaal: 10 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven ik meld me ook aan
16. 17. LBlue, ronde 8, 1e kindje melanie1986 ronde 2,2e kindje Gesina,ronde 11,1e kindje 18. Evira, ronde 6, 1e kindje 19. Titus ronde 2, 2e kindje Liga ronde 4, 1e kindje wendy27ronde 12,1e kindje 20. Stopcontact ronde 2, 2e kindje e1987 ronde 2, 1e kindje 21. 22. channie32 ronde 14, 3e kindje 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. datumloos : Kinderwens2012, ronde 1 (na MK), 1e kindje Totaal: 11 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven ik meld me ook aan
Hallo, Ik meld me ook aan. Dit weekend een miskraam gehad en weet dus niet hoe mijn cyclus gaat lopen. Vandaag de echo gehad en bijna schoon, dus we gaan als t bloed gestopt is weer klussen. Vk zei dat mijn cuclus dus alweer begonnen is, maar kunnen niet precies zeggen wanneer, aangezien ik de hele week al bloedverlies had en het vanaf donderdag echt met busladingen kwam... Ik denk dus dat het rond de 17e februari moet komen (als cyclus zelfde lengte blijft), maar erg onduidelijk, dus misschien moet ik maar op datumloos. Het is mijn 1e ronde na mk (in totaal 7e ronde) voor 1e kindje. Ik wilde mezelf op de lijst zetten, maar op de een of andere manier wilde t niet. Dus als iemand het zou kunnen doen... Bedankt!
He meiden wat een rottige verhalen allemaal, Hopelijk worden we allemaal de komende 9 maanden niet ongesteld... !!! En verliezen we pas bloed in oktober, bij de bevalling!!!
@Whoppie, veel sterkte. Hoe gaat het nu met je? Ik heb me ook bij datumloos erop gezet, we zitten in hetzelfde 'schuitje'. Veel sterkte met de verwerking en ik hoop dat je snel je cyclus onder controle hebt. @LBlue, dat hoop ik ook.... Succes
@kinderwens: bedankt.. ik zag het idd. Ik ben erg benieuwd hoe het nu allemaal gaat lopen. Jij ook heel veel sterkte. Voor mij was het gister erg moeilijk, ik had al een tijdje bloedverlies en zaterdagnacht en gister heel erge buikkrampen. Dus heb toen flink gehuild. Gisteravond ff lekker met me zussie, neefje, broertje en vriendin uit eten geweest. Afleiding was wel fijn. Nu gaat het redelijk. Nog buikpijn, maar de meeste pijn is geweest en ik denk dat ik het ergste gehad heb, maar moest de vk nog ff bellen als het bloedverlies aanhoudt. Nu nog een dagje (of twee) thuis en dan weer aan het werk en aan de klus. Hoest met jou? Curretage lijkt me nog moeilijker dan dat t lichaan het gewoon zelf regelt (net als bij mij). @lableu: Inderdaad daar hoop ik ook op. @all: laat deze maand roze worden!! Ik heb nu nog wat HCG in mijn lichaam dus ik verspreid hier alvast een beetje. Iedereen vangen....
@Whoppie, ik heb ook nog buikpijn, moet ik goed in de gaten houden. Net als mijn temp, ivm ontstekingen. Ik heb het zaterdag erg moeilijk gevonden ja, die curretage. Ik werd huilend onder narcose gebracht en werd ook huilend wakker. Zo'n hel... ineens is het afgelopen, het wondertje is uit je buik gehaald, erg vreemd. Ik heb ook nog HCG in mijn lichaam, dus verspreid het ook mee.... Ik ga zometeen 3 uurtjes werken, vind het erg moeilijk. Was gisteren ff op het werk, maar ging echt niet. Was nog te emotioneel. Allemaal succes deze maand...
Goeiemorgen allemaal! De lijst begint al aardig vol te lopen! @Woppie en kinderwens... wat een nare verhalen. Ik hoop dat jullie cyclus weer snel normaal is. Ik weet niet meer hoe dat toen bij was eigenlijk. Ik gokte maar wat. Vooral de na de eerste keer... toen vloeide ik ook een week voordat het echt loskwam. Volgens mij begon ik te tellen vanaf de dag dat het loskwam. Nou, hier is het einde van de ongi weer in zicht... Ik ga deze ronde beginnen met tempen. Maar vanmorgen had ik me al verslapen
moontje jij hier ook balen zeg!! net gebeld naar de gynacoloog verlies namelijk grote stolsels bloed!! wordt straks terug gebeld!
16. 17. LBlue, ronde 8, 1e kindje melanie1986 ronde 2,2e kindje Gesina,ronde 11,1e kindje 18. Evira, ronde 6, 1e kindje 19. Titus ronde 2, 2e kindje Liga ronde 4, 1e kindje wendy27ronde 12,1e kindje 20. Stopcontact ronde 2, 2e kindje e1987 ronde 2, 1e kindje 21. FvK; ronde 2, 1e kindje 22. channie32 ronde 14, 3e kindje 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. datumloos : Kinderwens2012, ronde 1 (na MK), 1e kindje Totaal: 11 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Ik sta er nu ook tussen!
16. 17. LBlue, ronde 8, 1e kindje melanie1986 ronde 2,2e kindje Gesina,ronde 11,1e kindje 18. Evira, ronde 6, 1e kindje 19. Titus ronde 2, 2e kindje Liga ronde 4, 1e kindje wendy27ronde 12,1e kindje 20. Stopcontact ronde 2, 2e kindje e1987 ronde 2, 1e kindje moontje77 ronde 4, 5de kindje 21. FvK; ronde 2, 1e kindje 22. channie32 ronde 14, 3e kindje 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. datumloos : Kinderwens2012, ronde 1 (na MK), 1e kindje Totaal: 12 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven heb me zelf er bij gezet
nou gebeld door de gynacoloog en het is normaal omdat ik overtijd was daardoor is het heftiger de ongesteldheid dus geen paniek @ ior mijn verjaardag haha 21 feb