@kinderwens: ik heb besloten vandaag thuis te blijven en morgen denk ik ook nog. Heb nog buikpijn en wil ff rustig aan doen. Vorige week zo'n onzekere week gehad. Heel naar allemaal en dan vanaf donderdag weer hard aan de slag... Leidinggevende was ook erg begripvol.
@Gesina, ik hoop dat je een leuk verjaardagskado gaat krijgen. Ik kreeg de vorige keer 1 dag voor mijn verjaardag te horen dat ik zwanger was. Zo super... je dag kan dat al niet meer kapot! @Whoppie, groot gelijk heb je. Ik ben gisteren na 1 uurtje naar huis gegaan, vandaag 3 uurtjes geweest. Verder kan ik ook thuis werken, heb ik toch iets meer rust. Nu morgenavond 4,5 uur en donderdag 5 uurtjes. Vrijdag weer een volle dag. Fijn dat je leidinggevende begripvol is. Mijn baas ook wel gelukkig.
welkom nieuwe meiden ook een paar gezichten van jan balen dat ook jullie ongie zijn geworden. een paar moeilijke verhalen bah een wondertje verliezen is erg verdrietig. geen woorden kunnen dat goed maken. rustig aan meiden verwerk het lichamelijk en geestelijk en tuurlijk hoop ik voor jullie dat jullie snel weer een wondertje mogen krijgen.
Whoppie en kinderwens2012 bedankt voor het verspreiden van jullie HCG, ik heb mijn best gedaan om het te pakken. Hopelijk doet het delen iedereen hier goed. Vooral hoop ik dat jullie dit verlies kunnen dragen, en snel weer zwanger raken (en dan toch ook wel kunnen genieten de eerste weken). Gesina, ik had echt gehoopt jou niet te zien verschijnen hier! Balen hoor! Ik had me vandaag verslapen, werd om 10 voor 8 wakker terwijl ik altijd om 8 uur weg moet naar het werk. Heb dus een haastige dag achter de rug. Nu snel eten en vnvd weer weg voor het werk. Gelukkig morgen lekker vrij, dus dan kan ik heerlijk uitslapen.
Halloo meiden ik kom me hier melden... ik verwacht me NOD 23 februari denk ik... wil iemand me erop zetten? En wat een nare verhalen over de miskramen...weet helaas waar jullie t over hebben heb t ook meegemaakt in okt bij 7wk en een paar dagen.... Sterkte meiden!!
16. 17. LBlue, ronde 8, 1e kindje melanie1986 ronde 2,2e kindje Gesina,ronde 11,1e kindje 18. Evira, ronde 6, 1e kindje 19. Titus ronde 2, 2e kindje Liga ronde 4, 1e kindje wendy27ronde 12,1e kindje 20. Stopcontact ronde 2, 2e kindje e1987 ronde 2, 1e kindje 21. FvK; ronde 2, 1e kindje 22. channie32 ronde 14, 3e kindje 23. Vallie87 24. 25. 26. 27. 28. 29. datumloos : Kinderwens2012, ronde 1 (na MK), 1e kindje Whoppie Totaal: 14 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Vallie87, je staat erbij!
welkom vallie87 morgen ben ik ook lekker vrij maar moet zoveel doen dat het denk weer een druk dagje word. wel lekker smorgens even tutten en niet gelijk aan kleden enz.
ik had vandaag nog zo'n buikpijn dat ik maar gezegd heb dat ik morgen ook niet kom. Blijkbaar moest er nog iets uit, want het gaat nu wel weer, na nog een flinke lading. Maar morgen dus nog ff vrij... lekker rustig aan, zussie en neefje zijn ook niet thuis. Dus lekker helemaal alleen.
16. 17. LBlue, ronde 8, 1e kindje melanie1986 ronde 2,2e kindje Gesina,ronde 11,1e kindje 18. Evira, ronde 6, 1e kindje 19. Titus ronde 2, 2e kindje Liga ronde 4, 1e kindje wendy27ronde 12,1e kindje 20. Stopcontact ronde 2, 2e kindje e1987 ronde 2, 1e kindje 21. FvK; ronde 2, 1e kindje Ior; ronde 2, 1e kindje 22. channie32 ronde 14, 3e kindje 23. Vallie87 24. 25. 26. 27. 28. 29. datumloos : Kinderwens2012, ronde 1 (na MK), 1e kindje Whoppie Totaal: 15 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest,cyclus van slag, niets doorgegeven Ik heb mezelf er ook ff tussen gezet, vanmiddag wou dat niet met mijn telefoon
rustig aan whoppie hier begint het aardig op te knapen denk morgen nog een beetje en dan is het meeste wel weer geweesd. kan ik vanaf vrijdag weer man verleiden volgens banner duurd het nog wel even maar je kan maar vast warm draaien he hahahaha proberen om goed te klussen. dacht eerst aan de datum aangezien als het raak zou zijn ik 29 okt uit gerekend zou zijn volgens de site hier ik ben zelf 28 okt jarig en eerste kindje 2 nov maar aan gezien ik dus bij mijn zoontje ook ruim 1 jaar er over heb gedaan ga ik daar echt niet naar kijken en ben ik al blij als het lukt. ik las dat er soms echt mensen zijn die bepaalde maanden overslaan dacht ook dat ik dat zou doen maar als je de ervaring hebt dat het wel langer kan duren ga je er op een gegeven moment wel anders over na denken ten minste ik wel. hoe zien jullie dat?
@titus: wij willen als t bloed weg is ook weer gaan klussen.. Maar weer eens een beetje oefenen voor het echte werk . Ik hoor inderdaad ook dat sommige mensen er even mee stoppen en dat is voor iedereen anders denk ik. Wij willen gewoon graag zo snel mogelijk een kindje, zijn niet de jongste meer en als je er geestelijk aan toe bent om door te gaan na een mk dan zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen. Vk heeft ook aangegeven dat het meteen raak kan zijn en dat dat geen probleem is. Hooguit dat je wat meer gespannen bent vanwege een eerdere mk. Dus ik zou er gewoon voor gaan Titus
ik heb nu geen mk gehad hoor gelukkig niet wel een keer voor mijn kindje dus weet wel wat het is helaas. ik ga ook zeker niet stoppen ook omdat ik weet dat het bij ons wel wat langer kan gaan duren. jammer dan als mijn tweede kindje zo dicht op mijn eerste zit als het lukt maakt mij namelijk niet minder blij. maar vroeg me dus af hoe jullie hier overdenken. ben het met je eens als je er aan toe bent een kindje te hebben wil je het zo snel als dat het lukt helaas hebben we dat niet voor het zeggen:x
aha oke... Nee ik snap ook wel dat t als t bij de eerste lang geduurt heft, je niet meer zo lang wil wachten voor een tweede. Het kan wel zijn dat het heel snel gebeurd. Bij een zus van een vriendin van mij duurde het vrij lang bij de eerste en bij de tweede en derde dus eerder begonnen en meteen raak.... T kan dus heel snel gaan en dan zitten ze dichter bij elkaar. Het zal wat zwaar kunnen zijn als ze zo dicht op elkaar zitten, maar wij hebben ook bedacht dat als het ons mag lukken een eerste kindje te krijgen dat ik dan ook niet meer begin met de pil en we wel zien hoe het gaat.. Dus ik vind het niet raar hoor...
ik was me indd ook eerst aan het bedenken om 2maandjes over te slaan als het dezse ronde niet lukt! mijn man en ik zijn beide de 1ste week van november jarig, dan komt sinterklaas alweer, 14dec is onze zoon jarig en dan staat kerst alweer voor de deur!! pfffff ik ben die maanden echt één en al spanning, alleen wordt ik al gek van alle kado's wat onze zoon krijgt, met sinterklaas,verjaardag en kerst! we hebben nou eenmaal (ofja mijn man) een grote famillie en een grote vrienden groep, dus hij wordt altijd verwent! dus was me ook aan het bedenken om 2maandjes te wachten anders ben ik weer in die tijd (misschien) wel uitgetelt, eigenlijk heb ik daar echt geen zin in! Maar wat jullie al zeggen, het kan natuurlijk ook langer duren, maar we zien wel!!
Hoi meiden, Ik wil me aanmelden, nod is 20-2, cyclus 28 dagen, 5e ronde, 4e kindje maar eerste van mijn vriend en mij samen, ik heb er al 3 van mijn ex-man. 2 meiden van 10 en 8 en een zoon van 6. Deze maand ga ik beginnen met ovulatietesten en hoop dat dat gaat werken! Iedereen weinig menstruatieleed, veel klusplezier en een roze einde van dit topic!! Oja, wil iemand mij op de lijst zetten daar kom ik nog niet uit
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 17. LBlue, ronde 8, 1e kindje melanie1986 ronde 2,2e kindje Gesina,ronde 11,1e kindje 18. Evira, ronde 6, 1e kindje 19. Titus ronde 2, 2e kindje Liga ronde 4, 1e kindje wendy27ronde 12,1e kindje 20. Stopcontact ronde 2, 2e kindje e1987 ronde 2, 1e kindje 21. FvK; ronde 2, 1e kindje Ior; ronde 2, 1e kindje 22. channie32 ronde 14, 3e kindje 23. Vallie87 24. 25. 26. 27. 28. 29. datumloos : Kinderwens2012, ronde 1 (na MK), 1e kindje Whoppie Totaal: 15 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, cyclus van slag, niets doorgegeven Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden maar ik heb even wat kleur aan de februarilijst toegevoegd. Is strakkies ook wat makkelijker voor de testers enzo