Hee wat leuk ook voor de 3de en al wat oudere kids..mijn dochter is 8 en zoontje 6... Ben helaas alweer in de 14 de ronde hoop het deze maand raak mag zijn..ben al bij de gynecoloog geweest en wat testen gedaan 23 feb krijg ik een inwendige echo we zullen zien..sucsess
Hoi jeantje berichtje was voor jou maar ging wat fout...alle anders dames klusje ik ga ook me best doen en hopen op rosé voor ons allen doegg
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 1 Jeantje, ronde 6, 3e kindje 17. 5 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje 18. 4 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje 19. 3 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje 20. 5 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje 21. 5 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje 22. 5 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje 23. 7 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Denise23, ronde 5, 2e kindje 24. 3 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje 25. 4 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje 26. 1 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje 27. 4 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2,ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje 28. 5 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje 29. 8 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje datumloos: 3 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Totaal: 63 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven
Hoi dames, Hier weer een berichtje van een ongeduldige FvK'tje! Ik ben aan het tempen (eerste echte maand) en was eigenlijk wachtende op mijn hogere temperatuur. Nou had ik gisteren een beetje het idee dat er iets op springen stond! Weet niet, beetje onderbuik gevoel! Vanochtend stond er plots een mooie 36.7 op de thermometer! WOOOP! Ik kon me ogen natuurlijk niet geloven...Voor de zekerheid maar een second opinion: 36.4. Shitttttt. Snap er niks van! Ik doe dus geen second opinions meer Het is even afwachten wat de temp morgen gaat brengen. Ik ben wat hoofdpijnerig en wat lichte krampjes. Ook wat gevoelige tepels. Ik word nooit zo wijs uit mijn afscheiding! Het is allemaal wel wat "vochtiger" daar beneden, maar ja, dan houdt het ook wel op met het analyseren ervan. Misschien leer ik het nog een keer... Voor nu is het een beetje afwachten. Heb er over het algemeen wel een goed gevoel over deze maand. Geen idee waarom! Goed, ga ik nu weer even de berichtjes terug lezen van de afgelopen dag. Fijne dag allemaal!
Kan iemand mij op groen zetten ? @melanie: duim dat je morgen het streepje beter zien en zwanger bent ! (Dan kleurt ons lijstje alvast toch ? Dan beginnen we iig goed haha )
Wat betekent dat groene? MMM zegt mij niets? Gister tijdens het rennen had ik zoiets raars... ik ben er pas net mee begonnen en ik kwam verder dan ooit. Toen ik stopte omdat ik bekaf was, flink hijgen, kreeg ik ineens een kramp alsof ik mijn menstruatie had. Het is niet met iets anders te verwarren, daarvoor is dat gevoel te specifiek. Dit heb ik nog nooit eerder ervaren. Herkent iemand dit?
@Melanie! Spannend, spannend! Ben echt benieuwd hoe het er morgen voor staat. Jammer dat de test nog niet knalt maar nog steeds een sreepje en dus goede hoop! Ik heb gister avond nog even lopen klussen, de volgende 2 dagen gaan namelijk niet lukken ivm werk... Vrijdag avond kunnen we er hopelijk weer tegen aan.. En daarna afwachten wat vast weer heeeeeel lang gaat duren! iedereen heel veel succes met klussen en wachten!
MMM betekend medische malle molen geloof ik. En dat groene is een cyclus die een beetje in de war is! Verder herken ik je verhaal niet, maar ben dan ook niet echt een heel sportief persoon haha groetjes Meis 87
Dat was ik ja maar had de lijst al even niet bekeken hihi dus had de dames op 17 en 16 niet gezien! Sorry!!
hi! Niet zoveel verstand van het tempen, ben er namelijk zelf nog niet mee bezig. Maar kan me voorstellen dat het een fijn gevoel geeft als je ook echt weet dat je ei is geweest. Ik denk niet dat mijn vriend er heel vrolijk van gaat worden als ik er nu al me ga beginnen. Is namelijk nog maar mijn derde ronde. hij wil het nog even op de bonne fooi blijven doen. Als we een maandje of 8 bezig zijn wil ik er ook wel mee gaan beginnen! Leuk te horen dat je er een goed gevoel over hebt! Ik duim voor je voor een roze plek in de NOD lijst! groetjes Meis87
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 1 Jeantje, ronde 6, 3e kindje 17. 5 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje 18. 4 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje 19. 3 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje 20. 5 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje 21. 5 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje 22. 5 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje 23. 7 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Denise23, ronde 5, 2e kindje 24. 3 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje 25. 4 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje 26. 1 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje 27. 4 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2,ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje 28. 5 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje 29. 8 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje datumloos: 3 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Totaal: 63 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven
Ik zag het al ja... ik duim voor je hoor! dan kan je morgen de eerste roze op de lijst zijn! een goed begin....
Ik moet zeggen dat ik het vooral wel interessant vind! Klinkt wel maf, maar ik heb mijn eigen lichaam behoorlijk goed leren kennen op die manier. Als mijn cyclus uiteindelijk weer regelmatig is, is tempen ook niet meer nodig. Het is vooral een stukje "zekerheid" en geeft toch wel meer duidelijkheid. Normaal gesproken zou ik nu al aan hget aftellen zijn geweest tot ik iets kon voelen van een eventuele zwangerschap. Nu weet ik dat mijn eitje net gesprongen is en ik nog langer geduld moet hebben. Tenminste...ik denk dat ie gesprongen is. Morgen moet meer duidelijkheid geven. Het is ook niet dat we het klussen laten afhangen van mijn temperatuur. Gelukkig niet...wat dat betreft heeft het weinig invloed bij ons. De kou is wat dat betreft gunstig! Jij succes met klussen!!! Hopelijk goed nieuws voor jou in de loop van de maand!
Ik had dit in het begin ook toen ik ging hardlopen het leek heel erg op ongie krampen maar het waren echt mijn darmen
Leuk leuk leuk!! Nogmaals gefeliciteerd en laten we hopen op nog meer roze in de maand van de liefde!!
@ Janoab135 Jullie hebben goed geklust! Duimen voor een positieve test! Ik voel zelf mijn eisprong niet, of ik herken het gewoon niet @ Apekop Februari moet gewoon je maand worden hoor, dat kan bijna niet anders Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, denk dat ik gewoon mijn NOD ga afwachten en dan testen als ik niet ongi ben. Hebben jullie een leuke dag gehad vandaag? @ Melanie1986 Dat zou wel kunnen omdat je HCG misschien nog niet voldoende is gestegen. Misschien een dagje overslaan en de volgende dag testen? Maar ja dat is natuurlijk makkelijk praten voor mij! In jou situatie zou ik misschien ook wel elke dag testen @ LBlue Wat fijn dat je temp weer wat is gestegen! Ik heb geen ervaring met tempen maar is het niet zo dat hij hoog blijft als je zwanger bent? @ Dreames Maak er een romantische Valentijnsdag van, het brengt vast geluk! @ FvK Wel fijn dat het tempen je helpt om je lichaam te leren kennen. Zoals ik het lees heb je in ieder geval genoeg geklust. @ Wachtbankje Veel geduld gewenst. Hopelijk lukt het om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar ik weet uit ervaring dat dat soms lastig is! @ Nieuwe dames Welkom en op naar roze. Hier vandaag weer een ovu test gedaan. Ik meende wel vaag iets te zien maar veel lichter dan de controlestreep dus negatief. Maar lijkt erop dat het eitje er wel aan zit te komen.