Dat is wel een heel mooi roze begin van onze NOD lijst. En nu gaan we natuurlijk allemaal het goede voorbeeld volgen!
@mups: ja daar lijkt het wel op. Ben benieuwd. hier vanavond nog ff klussen voor de zekerheid en dan echt op t wachtbankje en afwachten maar...! Vandaag weer hele dag gewerkt en nu ff op mijn neefje oppassen. Scheelt dat ie lekker bij ons in huis woont, dus hoef er niet voor op uit! en zussie is over een half uurtje wel weer thuis.
Dames Ik ben hier al een tijdje aan het meelezen maar nog nooit gereageerd... Wij zijn einde november gestopt met de pil dus we zitten nu in de 3de ronde. In december heb ik enorm veel last gehad van het ontpillen (dacht al dat het prijs was van ronde 1 ). Mijn cyclus de eerste ronde was ietsje langer dan normaal, 35 dagen. Precies op 1 januari waren de duiveltjes er weer en de tweede cyclus was netjes 28 dagen. Bij ons breekt de vruchtbare periode aan, dus wij weten weer wat te doen de komende dagen.... Ik ben helemaal niet bezig met ovutestjes en tempen. Wij gaan ervan uit dat het er zo ook wel van komt aangezien wij het toch wel heel regelmatig heel gezellig maken . Jullie mogen mij toevoegen aan de lijst op NOD 26 februari - 3de ronde - eerste kindje Ik wens iedereen hier een zeeeer vruchtbaar 2012 met heel veel mooie babietjes. Groetjes Ellen
wat ik me dus af vroeg he als ik jullie zo lees dat je op het wacht bankje gaat zitten doe je dan echt niet meer aan sex twee weken lang want ondanks het feit dat ik hem moeilijk kan verleiden wanneer mijn ei in de buurd komt daarna wil hij wel regelmatig vorige keer ook gewoon op dg 28 gevreeen niet dat ik denk dat ik daar zwanger van raak maar gewoon omdat we zin hadden. welkom ellen ik heb dus nu al weer dat ik mijn borsten begin te voelen. dit heb ik altijd dus zal dan ook wel niet raak zijn denk ik dan. maar eigenlijk valt daar dan weer niks over te zeggen toch omdat de innesteling nog niet eens is geweesd??
Welkom Ellen. Fijn, ben ik in ieder geval niet meer alleen op de 26ste. @Titus, ehh nee, dan hebben we ook sex hoor, ben er niet zo eentje die zegt: nee vandaag mag je niet, ik ben niet vruchtbaar
Titus: In het begin dat ik begon mee te lezen op forums, merkte ik dat iedereen het had over 'klussen' in de vruchtbare periode. Als 'leek' op deze forums heb ik mij ook dikwijls de bedenking gemaakt dat mensen enkel sex hadden in die periode en voor de rest niet meer, het 'wachtbankje' dus. Nu ben ik er achter gekomen dat het enkel en alleen maar een uitdrukking is die op alle forums gebruikt worden. Wij hebben in ieder geval buiten de vruchtbare periode om, op regelmatige basis sex Ik zou het voor mijzelf maar bizar vinden om het enkel in de vruchtbare periode te doen, mijn partner zou hier ook helemaal niet mee tevreden zijn Ivy1979, hopelijk kleurt 26 februari dit jaar helemaal pink
@titus: nee we hebben niet alleen sex tijdens de vruchtbare periode. Nou heb ik niet z'on heel hoog libido, maar we doen het wel vaker als alleen tijdens de vruchtbare periode... oeps mss iets teveel info..
Hahaha, tijdens mijn wachtweken op het bankje wordt er hier vrolijk verder geklust We doen het wanneer we zin hebben, toch wel om de dag of soms dagelijks *Bloos* Mijn ventje en ik zijn allebei verleiders en vol met passie Dus dat zit wel snor
@apenkop; geen probleem hoor... was ook meer als geintje bedoeld dat serieus... Enne op naar allemaal roze!!! @seks; bij ons ook meer tijdens de vruchtbare periode, maar zeker daarna en daarvoor ook... @tempen; het kan ook amper invloed hebben omdat je altijd pas achteraf weet hoe het zit... En idd je temp blijft hoog als je zwanger bent, maar zo ver is het bij mij nog niet hoor... hij is nu nog laag, maar hoger dan gisteren. Daarbij is het nu 9 pdo, dus nog veel te vroeg om er iets over te zeggen.
@titus... klussen houdt in tot na de eisprong seks hebben en wachtbankje houdt in dat eisprong is geweest en dus ook de vruchtbare periode en dat je dan moet wachten tot de nod.. oftewel het wachtbankje staat gelijk aan je lf periode ... hier gaan we gewoon gezellig door haha... moet zeggen dat k zonder anticonceptie altijd erg hoog libido heb... en VL gelukkig ook hahaha
o oke ik dacht al die zijn er dan wel heeeeeeel erg mee bezig toch dacht al dat ik zo apart was hahahaha
@Ellen1977 welkom hier, en veel succes deze ronde! Hier wordt ook gewoon geknuffeld hoor voor en na de eisprong. Alleen rond de eisprong even wat extra klussen!
Seks: dat is hier niet afhankelijk van mijn vruchtbare periode. We doen het eigenlijk altijd wel om de dag.
Als wij het nou met z'n alle om de dag doen... hoe komt het landelijk gemiddelde dan op 2 keer per week... Wij zijn dan wel goed bezig Hier al sinds vanmorgen een soort menstruatie achtige pijn in mijn onderbuik (rechts) ik was bijna even bang dat ik niks bij me had en toch nodig had. Hopelijk is het een goed teken!
@Melanie Gefeliciteerd, geweldig... hopelijk gaan er vele roze volgen! Ik ben nu ff een paar dagen niet geweest en heb net een beetje gelezen. Veel geklets zeg... Ik heb nog veel buikpijn (van de MK), maar hopelijk trekt het snel weg. Vandaag bij de HA geweest en hij wil dat ik 3 maanden ga temperaturen om te kijken hoe mijn cyclus is. Ik ben benieuwd hoe dit gaat, elke ochtend op het zelfde tijdstip de wekker zetten. Ik hoop dat ik erna nog ff kan slapen. Hebben jullie nog tips m.b.t. temperaturen??
Dat had ik ook maandag! Ik had daarbij ook last van m'n onderrug. Het trok zo door naar achter en ook alleen aan de rechterkant. Vond het wel apart want dit komt me niet bekend voor. Wanneer is jouw nod?? Hier wordt trouwens ook geklust voor en na de eisprong hoor maar toch wel het meest in de week van de eisprong. Ik heb ook niet zo'n hoog libido maar wel meer sinds ik met de pil gestopt ben. Mijn vriend is altijd wel in voor seks eigenlijk haha. Ff ego: vandaag zijn wij naar de theatervoorstelling geweest van Thomas de trein met ons zoontje van 2,5. Was zo leuk! Ik kreeg gewoon een brok in m'n keel toen ik m'n mannetje zo zag genieten! Echt een aanrader! Volgende maand gaan we naar Kabouter Plop! Iemand ervaring daarmee? Heb er nu al zin in! Nu ga ik slapen. Morgen werken helaas. Normaal altijd vrij donderdags maar doordat ik vandaag vrij was, mag ik morgen aan de bak. Had een dienst geruild.... Slaap lekker allemaal!!
Haha zou niet best zijn om alleen te vrijen rond de vruchtbare periode. Als dat zo was waren we vast niet meer samen geweest. Slaap lekker allemaal!
Hoi FvK! ZOals jij het zegt had ik er nog niet over nagedacht.. Inderdaad best interessant! Heel veel succes met alles, hopelijk snel op roze! ps wat duurt wachten altijd lang he? mijn ei is waarschijnlijk nog niets eens geweest en kan nu al niet meeR wachten op mijn NOD HAHA