Hier ook waterige afscheiding nog niet elastich zeg maar........ dus me ei duurd nog effe......... Gister zijn we begonnen met klussen vanaf nu gaan we proberen om het om dag gaan doen wil niets missen nu heeft lang genoeg geduurd nu
@LBleu: ik moest wel lachen toen je vertelde hoe jij temperatuurde sochtends!! Ik zie het helemaal voor me,je doet het op precies dezelfde manier als ik! Zelfs bij het lichtje van je telefoon!! Ik draai me alleen niet meer om,maar ga uit bed.Ik temp altijd om 5.40 uur.Ik vind het weinig moeite en vind het heel fijn om het bij te houden op FF.Ik vind het wel jammer dat het geen nederlandse site is
Heej meiden, Ik ben uitgegaan van mijn laatste cyclus,die was 38dg en mijn NOD dus 17febr. Had 26-1 mijn eisprong gevoelt (dacht ik) en gerekend 14dg later en dat is dus vandaag!!! Toen ik op de site mijn laatste menstruatie invoerde kwam er bij de eisprong 26-1 te staan, dat is dus DE datum dat ik mijn ei heb gevoelt. Zo kom ik dus op die 4wk uit!
Je kunt de ovulatietesten het beste niet met je eerste ochtendurine doen. En het liefst een paar uur voordat je de test gaat doen, niet te veel drinken en het liefst ook niet plassen. Als je het thuis kunt gaan doen, zou ik het gewoon thuis doen. Zou ik zelf prettiger vinden.. Het is ook aan te raden om de andere dag(en) ook rond hetzelfde tijdstip een ovulatietest te doen.
Ah mooi, dan lopen we gelijk op!! Maar wat heb jij een gruwelijk lange cyclus gehad... Of eigenlijk heb je die nog steeds... Volgens mij leef je dan gigantisch in onzekerheid. Ik zal kijken of ik mijn FF erop kan zetten. Zo handig ben ik nou ook weer niet met die dingen. Ik hoop trouwens wel dat mijn temp blijft stijgen. Het is nog niet overtuigend de lucht in!
Wij klussen in de vruchtbare periode in principe om de dag, maar soms gaat dat niet en dan is t weer een keer twee dagen achter elkaar. En nu was mannetje ziek, dus hebben we vrijdags geklust, toen dinsdag en woe weer. In principe dus om de dag, maar anders hoe het uitkomt... En ik hoop dat dit jouw maand is... Succes met klussen.
Ik zal ook eens wat meer mee proberen te schrijven. Laat ik hier maar beginnen hihi. Vruchtbare periode.... Toevallig deze ronde... daar komt mn kluslijstje: dag 8 & 10 1x dag 12 2x en dag 14 1x. Snap geen snars van mn temp. 3ex dat ik denk dat mn ei kwam ben benieuwd morgen En vanaaf weer kluswagon in als we fut hebben. Na ei ist hier weinig knuffelen. Na zon lange tyd ist beetje een moetje geworden en door situatie met mn moeder heb je er niet altyd zin en energie voor.
Geweldig Melanie!!! Lekker van genieten, gefeliciteerd!!! Je bent de eerste.... Dat we allemaal je goede voorbeeld mogen volgen!!!
Dus ik begrijp dat het ook voor komt dat je 2x per dag klust doe ik ook weleens dan meestal op zondag toch een lui dag wat moet je anders Neeh snap het hier ook na de klus periode ook op een laag pitje. Ik heb dan gewoon geen zin
Hier verschilt het per maand... Enne maand om de dag en andere maand elke dag!!! Aangezien ik nu in een cyclus analyse zit horen we van het ziekenhuis wanneer onze beste kansen zijn.... Dus als ik dan thuis kom, sleur ik hem mee naar boven....
Ik heb ook al van alles geprobeerd hoor elke dag om de dag alleen in op dagen van eisprong maar tot heden heeft er niet zo veel geholpen op een plakbeeb ben al 23 rondes verder nu
Weet niet of het daar door komt maar ik bleef na het klussen altijd liggen met bekke omhoog. Daarna gewoon vegen en sperma erin laten zitten,heerlijke boxer van manlief aan en lekker slapen! Wen nadeel is dat het s'morgens Niet zo fris ruikt daar beneden Hahaha
@Melanie1986! Van Harte geeliciteerd! Hoop dat er nog veel mensen op rose mogen komen deze maand! Voel je al iets of heb je nog nergens last van? Ben nog wel benieuwd naar je test!
Ja klopt ja.. Dat doe ik ook, alleen doe ik mijn eigen ondergoed aan... en ben er zwanger mee geworden... Of dat nu daardoor komt weet ik niet, maar blijf het fijn doen, tot ik weer zwanger ben (en hopelijk gaat het dan wel goed). @jesekjes: ik kan me voorstellen dat t na zo'n lange tijd niet zo meer hoeft en dat het met je moeder niet goed ging, maakt t er allemaal niet makkelijker op natuurlijk.
@Missilie! Wat vervelend zeg.. Al 23 rondes verder! Heb je al iets ondergaan in het ziekenhuis? Lijkt me echt moeilijk.. elke maand hoop en dan weer valt het tegen. Hopelijk voor jou ook een rose maand!
Nou ons libido is eigenlijk best hoog en zouden het wel elke dag willen doen Maargoed..onlangs uitslag gekregen van de zaad van mijn vriend en het zaad was niet van beste kwaliteit Het eerste wat we toen ook tegen elkaar zeiden, was dat we in de vruchtbare periode nu gerichter moeten klussen haha! FF geeft nu aan dat mijn eisprong afgelopen maandag is geweest en toen hebben we ook geklust. We hebben daarvoor een aantal dagen niet kunnen klussen doordat mijn vriend geopereerd is aan zijn buik. Hoop dat daardoor de kwaliteit van zijn zaad wat beter is
Pfff meis.... Ben je al een keer naar de huisarts geweest??? Wij hebben net een intake gehad bij de Gyn. Ben begonnen met een cyclus analyse....