Haha dat doet mijn man ook die schud ook met mijn benen Vriendin van mij heeft dat ook gedaan en die is nu zwanger
Nee ik temperatuur nog niet. Lijkt me allemaal zo een gedoe, om wekker in het weekend zo vroeg te zetten.
Gebaseerd op pijn en slijm ben ik aan het ovuleren. Gelukkig hebben we wel al veel geklust en zijn we niet van plan om te stoppen Hopelijk is het raak. Ben wel blij dat ik nu lijk te ovuleren, want dat komt overeen met mijn normale cyclus van 32 dagen en daar was ik wel een beetje bang voor gezien mijn miskraam.
Dat dacht ik in begin ook, maar ik vind het wel mee vallen. Ik doe het hetzelfde als hier eerder werd beschreven. Wekker gaat, thermometer pakken en temperaturen. Als het piepje gaat dan kijk ik met het licht van m'n telefoon wat er wordt aangegeven en ik slaap verder.
Haha, fijn om te horen dat 'mijn' methode vaker gehanteerd wordt En ik vind het tempen ook best gemakkelijk. Ik heb nog een hoop gelezen waar ik op wilde reageren, maar ben best moe, dus ben de helft weer vergeten... Sorry! Merk wel dat nu de eerste roze test er is, ik wat meer drang krijg om ook een roze test te hebben, maar nog niet echt om een test te doen..
Hi hier iemand nieuw! Mijn nod is 27-2.. en dit is ronde 1, kindje 2. Heb al een mooie dochter Nieve van bijna twee! Was wel eerder gestopt met pil maar deden aan periodiek onthouding . Succes allemaal en ga straks na het sporten ff berichtjes terug lezen!
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 1 Jeantje, ronde 6, 3e kindje 17. 5 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje 18. 4 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje 19. 3 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje 20. 6 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje 21. 5 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje 22. 5 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje 23. 7 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Denise23, ronde 5, 2e kindje 24. 3 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje 25. 4 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje 26. 1 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje 27. 5 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje 28. 5 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje 29. 8 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Datumloos: 3 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Totaal: 65 1 zwanger, ongesteld, vlindertje, 2 MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven __________________________________________ Mallie80 bijgevoegd!
Hihi, mijn man keek ook heel raar toen ik voor het eerst met mijn billen omhoog ging liggen, nou vraagt hij ook elke keer of hij mij op m'n kop moet houden en dan moet schudden!!
Das nog niet eens zo gek haha zal eens kijken hoe die van mij reageert als ik dat zeg Operatie van mn moeder is goed gegaan en ze is gelukkig goed wakker geworden (was vorige x niet t geval nl) En pa en ik zijn ze gaan halen bij de ok en ze keek ons aan, lachte en zwaaide. Helemaal blij en opgelucht. Chirurg ziet t positief in maar kan tijd gaan duren. Maar we zijn nu zo opgelucht. Wat ben ik gesloopt nu, maar we gaan zo naar huis eten en slapen. En daarstraks naar de wc geweest en had wat bruin spotting. Nog nooit gehad. Raar lichaam grrrr..... en heb nu steken rechts.
@melanie1986 gefeliciteerd. Welkom nieuwe dames. Ik heb mijn eisprong gehad, ik heb mijn slijm en baarmoedermond in de gaten gehouden. Verder kon ik het niet merken. Nu heb ik wel een beetje een trekkerig gevoel onderin mijn buik. Ben wel benieuwd wat dat is.
Haha ik ben benieuwd hoe hij reageerd idd! Wat fijn dat het met je moeder goed is gegaan en ook goed wakker geworden is!! Heel veel succes verder!! Hmm bruine spotting!? Hoever ben je nu in de cyclus??
Poeh wat is er een hoop gekletst hier! Gezellig!! Zelfs na alle mailnotificatie die ik na elk berichtje krijg, hou ik het niet meer bij haha. Ik heb wel alles gelezen maar het is zoveel om op te reageren... Ik zal het proberen haha.
yes melanie gefeliciteerdddd. jeskejes ik dacht eerst aan innesteling maar als je ei er net is geweesd een kleine ei bloeiding? hier zo druk op het werk pfffffffffffffffff maar goed is wel fijn kan ik niet zo veel na denken of ik al bijna bij mijn nod ben. klussen wij klussen nu echt alleen als we zin hebben de gehele cyclus door. soms is het om de dag ook wel eens elke dag maar kan ook zijn dat wij vier dagen niks doen, als ik ongie ben doen we niks vinden wij beide niet fijn. na het vrijen doe ik niks speciaals. wat er uitloopt sorry maar dat loopt er ui. als het goed is blijven de zaadjes wel zitten tijdens het klaar komen en komt alleen de overige troep er uit. dat denk ik altijd maar dus na het klussen doe ik af vegen en na ongeveer 10 min ga ik plassen en dan lekker slapen. heb het bij mijn zoontje ook zo gedaan en zwanger geworden dus ga nog niet de trucjes proberen maar kan ik altijd nog aan beginnnen
@nieuwe meiden: welkom!! de eerste roze test hebben we te pakken dus op naar de volgende... @jeskejes: fijn dat de operatie van je moeder zo goed gegaan is en dat ze zo goed wakker geworden is.... @schommelen: haha, ik lach me ziek. Vl zei dat als ik dat de volgende keer ook wil dan wil die dat wel doen hoor. hihi. en net gaf hij al aan dat ie wel een takel aan het plafond wil maken, dan kan ik op de kop hangen na het klussen @nieke: fijn dat de ha je een beetje gerustgesteld heeft, dat t niets ernstigs is. Hier: heb elke donderdag tennisles, nu al een paar keer niet door gegaan. Ik had vandaag eigenlijk geen zin, maar goed, toch dik ingepakt op weg gegaan. Komen we daar aan, is het gesloten vanwege weersomstandigheden. Ik baal echt... Trainer had best ff af kunnen bellen vind ik. Dus ben weer thuis.... ff een vraagje: ik zit op het wachtbankje en ga volgende week carnaval vieren, weet dan natuurlijk nog niet of ik zwanger ben, tenzij ik daarvoor een test doe (weet niet of dat dan al werkt?) Zouden jullie dan alcohol drinken?
@ alle nieuwe meiden: welkom en veel succes deze maand!! Wat betreft het klussen, ik blijf toch ook meestal wel even liggen en meestal druk ik er gelijk een handdoek tegenaan want met het 'eruit halen' komt er al vaak wat mee en dan is het bed vies haha. Ik doe meestal die handdoek even tussen m'n benen en dan even m'n benen opgetrokken en blijf dan even liggen. Soms ga ik nog even douchen en afspoelen maar de laatste tijd blijf ik wel liggen en douche ik de volgende ochtend pas. Iemand zei dat deze maand mijn maand moest worden door alle pendels (weet niet meer wie sorry!!) maar ik hoop het idd wel. Twijfel alleen af en toe of we wel vaak genoeg geklust hebben... Hebben op dag 7, 9 en 14 geklust. Had zelf het gevoel dat ik maandag (dag 10) m'n eisprong had of dinsdag. Ik weet het, het is vroeg maar ik had echt een sterk voorgevoel... Maandag (dat was de 30e) voelde ik steekjes in m'n rechter onderbuik zeg maar alleen had ik toen waterige afscheiding. Vrijdag (dag 14 en volgens de berekening/banner de dag van m'n eisprong) had ik 's avonds nogal wat witte afscheiding en dat wat draderig zeg maar. Die avond hebben we dus geklust alleen las ik pas geleden ergens dat je vaak pas nadat je ei gesprongen is die witte, draderige afscheiding hebt Dus ben bang dat ik te laat ben geweest met klussen. Iemand ervaring hiermee of een mening? Ben benieuwd...
Als ik jou was zou ik het niet doen. Vind het risco te groot en testen gaat dan denk ik ook niet is idd te vroeg. Mijn HA zei dat ik alcohol mocht drinken alleen als ik ongesteld was want dan wist je zeker dat je niet zwanger bent.
Ik zou het niet doen. Ik drink sowieso weinig tot nooit alcohol maar als ik carnaval zou vieren, zou ik het toch niet doen. Er is toch een kans dat je zwanger bent... Zou me er schuldig over voelen