NOD-lijst 16 februari t/m 29 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evira, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Als je temp morgen stijgt, is je ei geweest volgens mij... Houd je je temp ook bij in FF?

2. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik wil je ook wel een pb sturen met mijn e-mailadres dan plaats ik 'm wel op het forum. Als je tenminste nog niet het juiste e-mailadres van RHR1985 hebt ontvangen..

3. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Als ik ovulatietesten gebruik, gebruik ik ze elke dag rond dezelfde tijd anders mis je 'm misschien. Ik begin natuurlijk wel pas zodra ik mijn vruchtbare periode nader.. Alleen met mijn lange cyclus van dit moment, ben ik op een gegeven moment maar gestopt ;)

4. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Als je inlogt op FF heb je rechts bovenin een linkje met 'Sharing'. Als je daar op klikt, krijg je een grijs venstertje te zien met een aantal keuze's. Onder 'Charting Home Page' heb je een linkje met 'Get code' staan en daar moet je op klikken. Je komt dan op een andere scherm terecht waar een aantal linkjes staan. Bovenaan de pagina staat 'Your Charting Home Page Web Address:' met daaronder je URL van jouw chart. Dat adres kan je in je handtekening van ZP zetten, maar je kan natuurlijk ook een directe link erin zetten. Dat doe je door het volgende in je handtekening te zetten:

[ url = URL CHART ] My Ovulation Chart [ / url ]

Je moet de spaties wel weglaten dan.

Volgens mij moet het zo lukken..

5. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Heb je weer een PB gestuurd! Sorry.... hihi

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,
    Blijft grappig dat sommige dames al aan t testen zijn terwijl ik woensdag pas mijn ei heb gehad.was gesloopt en vriendlief had late dienst dus helaas niet kunnen klussen,maar het gister maar even extra goed gedaan,wie weet ;)

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    De test die ik gestuurd heb na RhR1085 heb ik net gedaan met mijn 2de plasje.
    Had ook al 1kop thee gehad en 1kop koffie!!

Bedankt voor het plaatsen.
    En Naatje ook bedankt voor het aanbod!!

Liefs

8. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Nou hier is hij dan!! de test van Melanie!!

Overduidelijk...:D

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dankjewel meid!!

10. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    You're welcome!

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @melanie: ja das wel echt zwanger!

hier: ik heb er echt een goed gevoel over deze maand. weet niet waarom en zou wel apart zijn net na de mk, maar tis een gevoel. Is ook nooit te verklaren he? Maar moet mezelf een beetje inhouden, anders ben ik straks heeeel teleurgesteld.

12. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Melanie, een knaller!!

13. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    Melanie van harte gefeliciteerd! Een mooie knal test zoals ik ze hier allemaal neer zie zetten!:D

Ik heb als het goed is vandaag mijn ei. Moet straks eerst werken tot laat, hoop dat mijn vriend lief daarna nog wakker genoeg is om even de 'liefde te bedrijven"haha.

Het weekend dan og even doorklusen en daarna mag ook ik op het wacht bankje! Met andere woorden het duurt nog een eeuwigheid voor ik kan gaan testen!!!

14. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    @ Melanie: Heb je al last van zwangerschaps kwaaltjes of nog niet echt?

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    @naatje: dank je. Ik ga vanavond thuis even kijken of het lukt.
    @melanie1986: dat is echt een knaltest!

Vanochtend dus gedaalde temp (en gister pijntjes en krampjes in mn buik), maar nu nog geen positieve ovulatietest (gister dus ook niet). Maar gewoon morgen m'n temperatuur afwachten.

16. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik dacht dat je temp laag bleef vanaf je menstruatie en dan bij je ei omhoog ging,of begrijp ik t verkeerd..hij gaat toch niet alleen bij je ei omlaag??

17. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Internet: Na de eisprong stijgt je lichaamstemperatuur met 0,2 à 0,3 graden tot de volgende menstruatie.

Hier: Pff buikpijn overheerst!! Wil onderhand van die blaasontsteking af hoor!! antibiotica werk wel m.b.t. het plassen! al moet ik nog wel 20 keer per dag, pijn doet het niet meer... Hopelijk het weekend wat minder last ervan!

18. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    Beterschap! Ik ga nu douchen. Moet zo werken! :( Daarna heerlijk weekend! Yippieeee!

19. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    @ Melanie: leuk om te zien! Nogmaals gefeliciteerd!!!

Ik had vanochtend een temperatuur van 36.6, weer een stijging! FF heeft nu het stippellijntje een dikke streep gemaakt én mijn eisprong verplaatst naar dinsdag. Shit. Ik was blijer geweest met maandag...maar goed, we hadden zondagmiddag, maandagavond én dinsdagavond geklust, dus op zich zit dat wel snor! Voor het gein ook gisteren nog maar even, dus aan de hoeveelheid kan het niet liggen :) Geen idee hoe de kansen zijn...
    Mijn tepels doen wel zeer en soms wat lichte krampen, maar verder weinig gekke dingen. Als het even meezit heb ik zondag een innesteling. Laten we het hopen!!!!

Voor de meiden die werken: werkse nog! Voor de meiden die lekker weekend hebben: genietse! Over 2 uurtjes ben ik klaar. Eindelijk.

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Jawel hoor,

-moeilijk na toilet (grote boodschap)
    -af en toe pijnlijke borsten
    -zeer vergeetachtig!!!!!!
    -soms wat menstruatie krampjes.
    -veel dorst (vooral in de avond)