Er is weer een hoop bij geschreven. Wauw! Hier lekker gefeest van het weekend! Nu nog even bank hangen en dan op tijd naar bed! Je kunt wel merken dat langzaam de eerste NOD-dagen eraan komen. Veel meiden die graag eerder willen gaan testen. Zeker deze maand (dinsdag dan) snap ik dat wel. Het zou onwijs romantisch zijn om de 14e een positieve test in je handen te hebben. Ik weet nog niet wat ik wil doen, aan de ene kant zou ik wel op valentijnsdag willen testen, maar aan de andere kant vind ik het ook geen probleem om gewoon te wachten en te hopen dat ik niet ongesteld wordt. Ik hoop dat hier snel de volgende positieve testen naar voren komen!
Dinsdag is vier dagen voor m'n NOD dus zou zeggen dat het dan kan. Staat op de verpakking. Had trouwens met het maken van m'n banner al rekening gehouden met een cyclus van 27 dagen dus hij loopt wel.
Hoi hoi, Ik wil ook wel weer graag medoen. ik heb in het vorige NOD forum ook meegelezen en gechreven, in de overtuiging dat het raak was. Maar helaas werd ik ongesteld. Nu deze maand weer spannend. Mag ik weer op de lijst? Het is het eerste kindje en rondje 2. Oh, en NOD is 26 februari. Bedankt
Denk op dinsdag of donderdag ... ! Zou me er niet te druk over maken ! Het gaat er toch meer om dat je ongeveer weet wanneer je de eisprong meestal hebt. Dan kun je voor/ rond die periode lekker gaan klussen Maar het tempen (als je doorgaat) geeft een mooi beeld over een aantal maanden. Want het kan best zijn dat de dag van je eisprong erg wisselt (dan weer op dag 14 en dan weer op dag 17). Dan is het wel belangerijker om het in de gaten te houden met temoen of Ovu testen, anders mis je je er misschien nét.
hallo allemaal! Heb een druk weekend achter de rug. Wel erg gezellig! Moest weer een hoop bijlezen! haha Wens jullie allemaal heel veel sterkte met het wachtbankje en vanaf morgem zou ik weer eens vaker kijken en schrijven. Ik mag volgens mij nu ook wel op het wachtbankje. Ik heb geloof ik vrijdag mijn ei gehad.. groetjes Meis
Temp. na eisprong stijgt met minimaal gemiddeld 0,25 (0,2-0,3). Als het temp. drie dagen 0,25 hoger blijft is je eissprong geweest op de dag vóór de stijging. Als je gisteren de donkerste streep had. Betekent dat je ei binnen 12-24 uur komt (geloof ik). Dus het kan best zijn dat je ei ergens tussen gisteren/vandaag is geweest.
Sorry ik breek even snel in.... Je zou in principe a.s dinsdag al kunnen testen hoor... Die van de kv, 2v5 euro zijn erg gevoelig... Zie mijn album... Mijn nod zou volgens de gyn de 16de zijn ivm icsi behandeling... Zou ik mijn eigen cyclus aanhouden van voor de behandling, a 30 dgn dan zou de 13de mn nod zijn... T wachten is killing... En idd er zijn echt super veel meiden die de 14de willen gaan testen.... Succes allemaal!
Welkom nieuwe dames. Testen: ik heb me eigenlijk voorgenomen om niet voor mijn NOD te testen. Maar ik ga de 26e naar de negenmaandenbeurs. Eigenlijk wil ik dus wel die ochtend testen want het zou natuurlijk veel leuker zijn als ik al zwanger ben, maar aan de andere kant ben ik misschien extra teleurgesteld als het niet positief is en ik dan heel de dag tussen zwangere vrouwen loop. Twijfel dus nog wat ik ga doen.
het gaat nu weer spannend worden of het raak is of niet voor iedereen hier. ik hoop op heeeeeeeeeeeeeeeel veel roze
Das een moeilijke ja. Ik weet niet wat ik zou doen. Die teleurstelling is dan wel heel groot en je kan ook leuk dingetjes kopen en rondkijken als je niet zwanger bent, want je bent er toch mee bezig... Ik denk niet dat ik het zou doen. Ik heb de dinsdag na de carnaval vrij en was eigenlijk van plan (toen ik nog zwanger was) om dan naar de 9 maandenbeurs te gaan. Nu ga ik vrijdag testen (en na de carnaval nog een keer) en als het raak is ga ik mss toch nog wel. Als ik niet zwanger ben ga ik zeker niet, dat kan ik nu echt nog niet hebben al die zwangere dames...
Dames willen jullie miss ff naar mn tempkaartje kijken? Ik snap er werkelijk niks meer van. Waar is dat ei van mij?
Ik zou het niet doen meid in iedere geval niet voor dat je gaat Ik zou dan de hele tijd :x zijn .......da is ook niet leuk dat verpest je sfeer
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 1 Jeantje, ronde 6, 3e kindje 17. 6 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff 18. 5 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje 19. 5 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) 20. 6 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje 21. 7 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Isabel Olivia, ronde 1, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje 22. 6 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje 23. 7 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje 24. 3 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje 25. 5 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 5 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje 28. 5 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje 29. 8 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Datumloos: 4 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje Totaal: 76 1 zwanger, 1 ongesteld, vlindertje, 2 MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven Neirod toegevoegd
Ik zou zeggen op dag 15.. Op dag 16 is jouw temperatuur toch weer goed gestegen. Misschien laat FF geen kruis zien omdat de dagen erna je temperatuur hetzelfde was Ik heb een thermometer die temperatuurt met 2 cijfers achter de komma en misschien dat er bij jou dan toch wel een stijging zou zijn? Ja, ik weet het ook niet precies hoor. Ik zeg gewoon wat ik denk.. Misschien dat iemand anders ook nog even kan kijken?
Ik heb even gekeken naar je temp kaartje maar tis inderdaad erg rommelig.Ik kan er ook niks uit wijs worden.Op dag 15 zou het kunnen,maar FF trekt het kruis niet omdat je temp daarna gelijk blijft.Snap dat je er weinig meer van begrijpt en het maakt je natuurlijk ook onrustig.je weet totaal niet waar je aan toe bent.
Hallo meiden, Mag ik ook op het lijstje. Het is weer een spannende tijd voor ons meiden. Op naar heel veel roze Mijn nod is tussen de 16 en 18 Febr. Maar zet mij maar op 18 Febr. 2e ronde voor de 4e kindje. Groetjes