NOD-lijst 16 februari t/m 29 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evira, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Haha ja mijn cyclus is ook elke maand verschillend, vaak 26 dagen.
    Ben nu ook al een week misselijk enzo en kan eigenlijk niet wachten met testen.
    Denk dat ik er morgen een doe maar dan wel met ochtendurine.

2. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    En niet met ochtendurine lees ik? Dat kan best goed zijn, lijkt me! Als je dan al een klein streepje ziet??? Spannend joh!!
    Ik probeer het hier uit te stellen tot 2 dagen voor NOD en dat is dus donderdag...

Gecondoleerd nog met het sterfgeval in je familie...

3. Ior

Ior Niet meer actief

@jeantje gecondoleerd.

4. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    @jeantje ook namens mij gecondoleerd..

Ben benieuwd naar andere testen van je!

We komen Nu steeds dichterbij de NODs! Spannend.

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @dreames: als het je allemaal onzeker maakt zou ik er ook mee stoppen. Gewoon lekker op gevoel...

@jeantje: gecondoleerd en voorzichtig gefeliciteerd!

6. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Ik vind het echt leuk om zo met iedereen mee te lezen!
    Ja de NOD komen steeds dichter bij! Als het goed is krijg ik morgen m'n ultra gevoelige testen binnen maar ben bang dat ik deze niet meer hoef te gebruiken :(

De vage ongi pijn is sind een half uur zo erg geworden dat denk ik elk moment de "dijken kunnen breken" :x
    Dit moet wel de aanvang van m'n menstruatie zijn, ik kan me niet voorstellen dat een beginnende zwangerschap zo'n pijn kan doen!

Dat zou dan wel inhouden dat ik maar een cyclus van 22 dagen heb gehad:(

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    @nathalias: balen hoor! hoe lang zijn je cyclussen dan normaal?

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij had ik afgelopen woensdag mijn ei,maar nu had ik vandaag enorme steken in mijn linkerlies en misselijk als ik wat at..vaag..zal mijn ei dan toch later komen? Vind dat wachten maar niks..kunnen ze niet twee weken tussen menstruatie en ei doen en dan nog een week tot nod ;)

9. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Normaal tussen de 26 en 28 dagen. Nod is nu de 18e dus dit is wel een vroege teleurstelling....
    ALS m'n ongi echt doorzet geef ik het door en dan word mijn naam helaas rood op de lijst :(

10. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    hallo meiden.

Ben vanmiddag bij de HA geweest,
    Die heeft ook maar gelijk een testje gedaan, aar was negatief.
    Ik ga denk als ik het vol kan houden gwn me nod afwachten.

Heb nog steeds krampen in me onderbuik en misselijk ppfff.
    Wat een onzekerheid.
    Gelukkig zag van binnen alles er goed uit ze heeft maar gelijk van binnen gekeken.

Hoest met jullie meiden nog klachten net als ik en tog zwanger.

Hoop snel antwoord te krijgen op die onzekerheid en duim voor alle meiden die bijna mogen testen.;):D

11. famke35

famke35 Actief lid

22 apr 2011
    100
    0
    0
    assen
    he hoi dames ik zou er ook graag op willen staan op 17 februari verwacht ik weer men nod !!
    word men 5 kindje
    wie van de dames zou mij er tussen willen zetten alvast hartelijk bedankt!! en jullie ook uiteraard heel veel geluk!!
    liefs famke

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Famke35: Welkom hier! Leuk...je vijfde kindje! Voor ons hier ook!(mijn vijfde kindje en mijn mannetje zijn eerste kindje)

13. janoab135

janoab135 Niet meer actief

Leuk meer meiden met meer kids! Dit wordt hopenlijk mijn 4e en vriend zijn 1e, toch weer spannend!!:)

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Leuk hoor!....en spannend he.:)

15. janoab135

janoab135 Niet meer actief

Jaaa vooral nu mn nod dichterbij komt!! Ga dit keer niet testen voor ik overtijd ben, heb mezelf daarmee afgelopen maanden gek gemaakt! We lopen ook aardig gelijk op zie ik met nod!

16. jeantje

jeantje Lid

1 nov 2011
    8
    0
    0
    Alkmaar
    trusten meiden, morgen weer vroeg aan de bak...en duim met jullie mee!!

17. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    @ nathalias! Hoop voor je dat de rode duivels toch nog uit mogen bljven deze maand! Aan de andere kant, mochten ze dan toch komen dan liever maar zo snel mogelijk des te eerder een nieuwe ronde en minder lange onzekerheid!

@ Dientjuh ik duim met je mee voor een roze deze maand! Toch wel fijn om te horen zeker dat alles er goed uit ziet van binnen?

@ Famke35 Welkom!

@hier.. Nog steeds op het wachtbankje. Pff wat duurt dat lang zeg. Ik ben niet eerder van plan te testen dan 3 dagen na mijn NOD. Volgens mij maak ik mijzelf dan helemaal gek. heb een vrij regelmatige cyclus dus gewoon afwachten maar.

@ iedereen: Ben zo benieuwd hoeveel van ons deze maand zwanger zijn!! Welterusten allemaal!

18. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Ook namens mij gecondoleerd! Slaap lekker!

19. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Hallo dames!

Mijn nod is 24 feb ronde 2 1 ste kindje ...
    Dacht altijd een geduldig persoon te zijn maar dat valt toch even tegen hihi....

20. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Dat valt zeker tegen, he zoetje! Hier ook hoor, maar bij mij neemt het ongeduld nu af. Ik wil het zeker super graag, maar maak me niet meer de hele maand druk.

Hier vandaag volgens FF mijn nod. Maar als ik mijn langste cyclus aan hou dan is mijn nod pas vrijdag (17e). Ik wilde eerst vandaag testen, maar heb besloten dat niet meer te doen (heb ook geen testen meer in huis). Ik wacht tot zaterdagochtend, dan weet ik heel zeker dat ik 'overtijd' ben en niet weer naar een test aan het staren ben en dan een paar dagen (of dezelfde dag) later ongesteld wordt.

Succes voor alle testers!!!

Deel Deze Pagina