NOD-lijst 16 februari t/m 29 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evira, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja mss test je wel pas laat positief... zolang er nog geen bloed is... is er hoop. Ik duim voor je..

2. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ja zoiets dacht ik ook al, ben pas teleurgesteld als ik ongesteld wordt. Maar hopelijk gebeurd dat niet :)

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb mijn nod op 25 feb, maar weet niet of ik het zolang kan volhouden hoor. ben er nu al zoveel mee bezig en dat zal wel alleen maar meer worden. ik denk dat ik 23 feb ga testen als ik niet ongi ben natuurlijk

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    @whoppie: klopt wat betreft het testen.

@samantha89: geen bloed dus nog hoop houden! Wellicht heb je van de week een mooie test.

@blinky: succes met wachten op NOD

5. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    we wachten gewoon rustig af....
    @Samantha89, tja je zit dan wel voor NOD maar kan me voorstellen dat het een leuke dag is om te testen, jammer dat het negatief was, hopelijk was je gewoon te vroeg.

@blinky wachten duurt lang he. Ik ga niet eerder testen dan voor mn NOD, beetje dubbel zuur als je de volgende dag ongesteld wordt.

6. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Mijn vriend en ik zijn op dit moment allebei thuis (ik werk vanuit huis) en werd er ineens een pakket bezorgd voor mij :( Dus ik keek mijn vriend zo aan van "Wat heb je nú weer gedaan..".. Zat er een bos rode rozen in met wat Valentijns-versierseltjes en een mooie kaart met een hele lieve tekst erin *zwijmel zwijmel*... Kom ik aan met mijn kleine, simpele Valentijnskaart die ik vanochtend tussen zijn MacBook had gestopt ;) Vond 'ie ook heel erg lief daar niet van, maargoed...

Doen jullie nog iets speciaals met Valentijn? Wij eigenlijk niet hoor ik geef/stuur 'm alleen maar een kaartje..

7. RHR1985

RHR1985 Actief lid

27 dec 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Wij zouden ook niets doen maar toen ik thuis kwam stond er een chocoladereep met mijn valentijn erop en een doos in de vorm van een hart met bonbons... (goed voor de lijn maarja wel super lief) en ik heb niks... Hmm

8. Nathalias

Nathalias Actief lid

11 feb 2012
    227
    1
    16
    Ja Naatje (naamgenoot denk ik ;)) ik heb vandaag de testen binnen gekregen en ben gelijk gaan testen.....helaas negatief :(

Ondertussen nog steeds heel veel buikpijn en vandaag iets eerder met werken gestopt omdat ik groen zag van de misselijkheid!
    Als ik ongi moet worden moet het denk ik elk moment komen. De buikpijn is er wel naar :x

Elke dag niet ongi is er 1 en dan ga ik maar proberen te wachten tot mijn NOD met testen. Dat is wat ik nu zeg hahaha waarschijnlijk sta ik morgen alweer met een test in m'n handen :D

Zijn er nog meer mensen die getest hebben vandaag? Zou zou leuk zijn op Valentijnsdag!!!

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik heb getest... zou leuk valentijnskado zijn geweest. Natuurlijk negatief, maar ik test ook veel te vroeg.
    Ik wist het eigenlijk van tevoren, dus ik ging daarna gewoon fluitend naar het werk ;) Niets aan de hand.

10. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    het is over gegaan in rozeslijm verlies:(
    mijn nod is pas de 20ste,ik weet het niet kan nog alle kanten op.

meiden met nega test balen zeg,maar wie weet over een paar dagen.

ik hoop op veel roze op deze lijst;)

11. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Bedankt,
    De temperatuur erna is weer met 0,2 gezakt en vandaag weer met 0,2 omhoog gegaan.
    Echter staat er tussen de bolletjes van gisteren en vandaag geen lijn, heeft dit iets te betekenen?

12. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Hey meiden, ff druk gehad en nu snel-snel even eroverheen gelezen...

@Naatje
    ik zit op dag 24, maar heb hiervoor een MK gehad, dus kan er weinig van zeggen.
    MK op 21-1 en ik ben op 9-2 begonnen met tempen.
    Dus het kan zijn dat ik mijn ei al gehad hebt, maar afwachten.
    Hoe kan ik het kaartje erop zetten?

@mirtjuh
    bedankt meid, ik weet dat ik beter kan wachten tot mijn ongi en dan eens kijken hoe het verloop is.

@lola36
    bedankt, maar even afwachten wat FF aangeeft.
    Ik ben benieuwd...

Ik leef zo met iedereen mee, hoop zo dat iedereen roze wordt!
    Spannend... kom morgen weer ff lezen en dan meer meekletsen!

13. nieke1

nieke1 Lid

30 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

ben er even niet geweest want had me voorgenomen om me wat minder met mijn cyclus te gaan bezig houden, het werd teveel. Ik was er dag in dag uit mee bezig.:(

maar nu had ik daarnet een lichte slijmerige bloeding, maar ik zit nog maar of dag 25 terwijl ik mijn andere cyclussen langer zijn. Wat zou dit kunnen betekenen?

Groetjes

14. nieke1

nieke1 Lid

30 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ben ik nog eens.
    Ik heb net nog eens de calculator gedaan en daar staat er dat mijn innesteling rond 12 februari zou kunnen plaatsvinden? Zou dit dan een innestelingsbloeding kunnen zijn of hoop ik nu teveel?

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    @nienke1: zou volgens mij kunnen hoor. De calculator gaat uit van innesteling na 5 dagen. Maar innesteling vindt plaats circa 5 a 10 dagen na eisprong. 12 februari zou 5 dagen na eisprong moeten zijn en 14 feb dus 7 dagen.

16. nieke1

nieke1 Lid

30 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je dreames.

Aaah waarom is dit allemaal zo vermoeiend en ingewikkeld, en wij zijn nog maar 4 maand bezig. Ik bewonder echt de mensen die al zo lang wachten op een klein wondertje!

Is innestelingsbloed rood achtig?

17. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Hier zo'n beetje hetzelfde. Ik heb net stiekem toch getest. Kon het niet laten en had testen die vanaf 4 dagen voor NOD kunnen. Van testjezelf.nl en ik wist ergens wel dat het of te vroeg was of het negatief is omdat het gewoon nog niet raak is.
    Ik denk dat ik deze maand teveel me gericht heb op die pendels. Dus ik ga (als ik ongesteld word) geen pendels meer aanvragen of meedoen met een NOD-forum. Ik ga proberen het wat los te laten. Dat geeft me op dit moment een beter gevoel. Al zal ik de gesprekjes wel missen op ZP.

Voor nu blijf ik nog wel mee lezen maar ga wat minder posten en ik ga lekker op naar de volgende ronde. Het fijne vind ik altijd dat de eisprong hier alweer na een week of twee plaats vindt en je voor die tijd al lekker kan klussen met het idee dat het weleens raak kan zijn. Zelfs dat vind ik al leuk. Die weken tussen eisprong en NOD vind ik killing dus die ga ik proberen zo druk mogelijk te zijn met andere dingen haha.

Meiden, veel succes en hopelijk gaan er nog veel op roze. Als ik op rood kan, zal ik het laten weten. Knuffels voor alle lieve meiden van dit forum!

18. nieke1

nieke1 Lid

30 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes apekop, ik ga me er ook wat minder mee bezig houden. Je bent er om den duur teveel mee bezig he. Groeten

19. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    Hoi meiden,

Hoe voelen jullie zich?

Hier ineens erg misselijk en nog steeds af en toe krampjes in me onderbuik.
    Maar nog geen teken van ongie.

Wnr zou ik het beste weer kunnen testen?

En hebben nog meer meiden last van deze symthomen?

Liefs Dientjuh

20. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Goed van je!!! Veel succes en hopelijk heel snel met leuk roze nieuws! Knuffel terug!

Deel Deze Pagina