dank! Het is de derde alweer, 3x scheepsrecht hopen we dan maar! 34x scheepsrecht is niet echt een gezegde hè?
Ja dat zijn goede opties haha! Hoe erg dat dat moet he haha! Ik ga het sowieso niet zeggen als het zo is.. Das wel zeker! Maar beetje meedrinken en heel rustigaan wel. Daarom miss toch maar voor de carnaval testen.. bij een neg. Test kan ik gewoon normaal meedoen.. vanaf wanneer kun je eigenlijk testen?
Die dingen heb k al vaak gezegd, maar dat boeit ze niet. Als het gedacht wordt, dan zeggen ze het toch. is het niet familie, dan wel vrienden of collegas. Alsof er een groot bord boven mn hoofd hangt.
Nou dames, ik ga straks bijlezen! Ik zit namelijk ziek thuis. Gisteren had ik een volleybalwedstrijd (overigens verloren ) en tijdens de wedstrijd kreeg ik enorme hoofdpijn. Ik heb wel vaak hoofdpijn, maar ik werd er gewoon beroerd van. Duizelig, zelfs een beetje misselijk. Daarna was ik helemaal gesloopt, echt zoooooo moe, wilde mijn ogen dichtdoen en slapen. Dat heb ik dan ook lekker gedaan! Vandaag nog steeds erge hoofdpijn, koud/warm verschijnselen. Kortom, ik blijf lekker thuis vanmiddag en heb mijn werk van morgen ook afgebeld. Even uitzieken! En buiten dat heb ik geen gekke pijntjes! Maar ik vind het wel even genoeg zo. Deze kwaaltjes plaats ik overigens niet in de zwangerschapskwaaltjes Tenzij iemand anders er anders over denkt, dan hou ik me aanbevolen... Ik heb ook kruidvat testen thuis liggen. Ik mag van mezelf eigenlijk niet eerder dan zondag testen. Dus ik hoop dat vol te houden... Er is nog weinig roze, heb ik dat goed begrepen? Succes dames!
@moontje: zou idd best een innesteling kunnen zijn.had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, maar wel iets voor nod. blijft het dus toch nog even spannend @chocoholic: hoe irritant dat ze dat dan steeds vragen zeg. zeker als je er niets van wilt zeggen. ik persoonlijk zou het wel zeggen, maar dat is omdt ik zenuwachtig ga lachen als ze er om vragen whahaha. @ivy: het lijkt me het verstandigst om te testen na je nieuwe NOD dus 14 dagen na eisprong. dat gezegd hebbende: ik heb mijn ei ook 3 dagen later gekregen en test toch echt op mijn oude NOD haha. ik kan het niet helpen. @channie: duizeligheid kan wijzen op een zw-schap. had ik toen ook heel veel last van de eerste paar weken. bij mijn vorige zw-schap heb ik pas een week overtijd getest, omdat ik er heilig van overtuigd was dat ik negatief zou testen. wij waren ook nog niet bezig met zwanger worden. was toen dus een enorme verrassing voor ons en een kleine shock voor mijn man haha
Heeii meiden Hoest hier? Nog weinig roze ? Kon vanochtend tog niet wachten hellaas Natuurlijk negatief. Nu wacht ik gwn af tot me nod maar denk dat ook niet lang duurt heb vanochtend ineens enorme ongie krampen gehad maar zijn nu weer weg.Dus denk dat 1 deze dage de rode deuvels komen. Ik heb voorgenomen om pas te testen rond de 23ste. als me duivels dan niet zijn gekomen. meiden ik duim voor jullie. Liefs
Hi Lees elke dag alle verhalen elke ochtend en avond, maar ben verder meer actief op een ander clubje. Wel spannend hoor, hoop elke keer roze te zien of iemand met zelfde symptomen Hier dacht ik op mijn lichaam te kunnen vertrouwen, maar heb nu een tweede periode slijm en kramp links onder nadat ik dit vorige week ook had en zelfs dus gestopt was.. dacht dus dat ik ei had in eerste periode..maar twijfel dus nu zucht Verwacht de 27/28 mijn NOS..duurt dus nog héél lang
@blinky, tja mijn nieuwe NOD dat is het eigenlijk niet. Mijn LF fase is gewoon kort dus als ik niet zwanger ben, wordt ik over 10 dagen ongesteld. Op mijn nieuwe NOD ben ik volgens mijn cyclus dus 4 dagen overtijd... Maar dat ga ik doen. Ach ik hoef minder lang te wachten dan de rest hier. @chocoholic, eigenlijk is het gewoon erg vervelend dat ernaar gevraagd wordt. Stel dat je er al een hele tijd mee bezig bent en het lukt niet (of dat je geen kinderen kunt krijgen, erg pijnlijk toch) Ik ging ook al half de mist in met een oud-collega. Hij vertelde dat hij, toch wel, plotseling getrouwd was. Althans, toen ik wegging was er nog geen sprake van, een half jaar later was ie getrouwd. Dus ik al heel gekscherend: oh is het een moetje?? Bleken ze dus al een hele tijd bezig te zijn....ai. @chantal: succes!
Zo, Valentijn voorbij. Niet veel eraan gedaan. Hoeft van ons niet zo. Van mijn vriend heb ik wel doosjes chocolade gekregen. Erg lief ! En hij heeft laminaat gelegd, ook super ! Nu is hij weer terug naar Wales, dus het wachten is begonnen ! Mijn uitstrijkje was goed dus dat is ook weer een geruststelling ! Ik heb nu geen zwangerschapstesten in huis en ga ook niet kopen. Ik wacht rustig tot eind februari en als ik begin maart nog niet ongi ben, dan ga ik wel een test kopen !! @Moontje: balen !! @testers: veel roze is de bedoeling !!!!
Pfff, even van me afschrijven hoor... Ik loop nu al heel de week met dat vervelende "ik word nu ongesteld" gevoel in mijn buik. Probeer dan de moed erin te houden en gewoon te hopen dat het van de innesteling is. Vandaag doet het zo een pijn dat ik verwacht elk moment ongie te gaan worden, maar dat zou dan een hele korte cyclus betekenen. Mijn nod is is maandag. Omdat ik nu steeds dichter bij de nod kom , hoop ik elke keer als ik naar het toilet ga, geen rood te zien is... Zo vermoeiend... Ik wil geen test doen, omdat ik dan negatief testte en vervolgens de volgende dag ongie werd. Ik wil dus echt wachten tot na mijn nod. Pfff nou ja... loop gewoon te zeuren ook. Als het raak is, is het raak zo niet, next time better! Haha, komt er makkelijk uit.. maar zo voelt t niet... Anyway ladies die nega hebben getest en nog geen rood hebben gezien... ik duim met jullie mee... Of eigenlijk alle ladies...Let's go pink! Groetjes...
Hallo allemaal! Hoe dichter de NOD van iedereen bijkomt hoe spannender het word. Ik gun het iedereen zo ontzettend! Ik moet het weekend en de week erna veel werken, hopelijk gaat de tijd dan wat sneller en vergeet ik bijna dat het mijn NOD dag is! De vorige maanden toen ik nog niet echt op dit forum actief was, was ik eigenlijk helemaal niet zo mee bezig.Ik zat niet te wachten op mijn NOD was er gewoon heilig van overtuigt dat ik weer ongesteld zou worden en toen het zover was keek ik eigenljk niet eens van op. Ik denk dat dat deze keer echt wel anders gaat zijn! En zoals ik las bij iemand: Geen bloed, houd moet! haha vond ik wel een leuke! Succes met wachten en testen! Ben benieuwd hoeveel van ons over 9 maanden met een lieve baby in de armen liggen! Groetjes!!!
Ik lees het een en ander over meiden die ongi krampen voelen, maar toch nog niet ongesteld zijn. Dat zou een goed teken kunnen zijn. Bij mijn oudste had ik de eerste 5-6 weken ontzettend lang last van "ongi" krampen. Hier meen ik vorige week woensdag geovuleerd te hebben. Volgens mijn cyclus voor mijn miskraam zou ik pas op 25 februari mijn nod hebben, maar als ik inderdaad vorige week woensdag geovuleerd heb, dan zou ik mijn menstruatie de 22e (hopelijk niet) krijgen.
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 2 Jeantje, ronde 6, 3e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 5 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje 21. 7 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Isabel Olivia, ronde 1, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje 22. 6 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje 23. 8 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 5 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje Zoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje 25. 6 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, 1e ronde, 2e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 6 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 5 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje 29. 8 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Datumloos: 4 Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Totaal: 87 1 zwanger, 3 ongesteld, vlindertje, 3 MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag FF lijst weer naar voren gehaald! Zijn er nog meerdere roze? Ook happylady toegevoegd!
Hoi allemaal, Helaas geen tijd om alles terug te lezen maar ik verwacht dat er een hoop meiden in spanning aan het afwachten zijn! Hier net ongesteld geworden, helaas.... Maar nu wel een afspraak gemaakt voor een hsg (want daarvoor moest ik mn menstruatie afwachten). Spannende tijd dus! Iedereen heel veel succes met wachten en ik hoop op heel veel roze!!!! Liefs
@Ivy1979 Ik denk ook mijn ei nog niet te hebben gehad, maar weet het niet zeker. Mijn temp doet echt vreemd. weet jij hoe ik mijn kaartje erop krijg? Ik zou op de NOD testen, maar als je kunt wachten op de 14e dag. @moontje77 Balen meid... echt jammer! Hopelijk de volgende ronde wel roze! Ow... zie dat je geen bloed meer verliest... vreemd?!?! @dientjuh Dat maakt het allemaal spannend, balen dat de testen negatief waren. Wat betreft de afscheiding heb ik geen verstand van, maar ik hoop dat je hcg gewoon nog niet voldoende geweest is. Het klinkt als zwangerschapshormonen, maar hopen dat je snel duidelijkheid krijgt. Veel sterkte... Ik zie net je volgende bericht, misschien klachten van de innesteling? Ik zou afwachten en de 19e testen of 23e, is wel moeilijk, maar dan heb je dan wel direct zekerheid. @happylady Spannend zeg, hopenlijk wordt je niet ongesteld. Ik duim ook voor jou! Lees je bericht, gefeliciteerd met jullie verloving! Wat mooi zeg.. @Samantha89 spannend meid, ik hoop het ook voor jou! @Channie32 Ik hoop dat de mmm je uitblijft en je mooi roze wordt deze maand! Spannend. @Dreames... ik hoop dat je symptomen echt van de zwangerschap zijn en je binnenkort positief test! MEIDEN.. ZO SPANNEND ALLEMAAL BIJ IEDEREEN! @hipperdepip 2e kindje. ik zal het aanpassen! @Kunst Moeilijk he om te wachten... ik zou niet weten wanneer mijn NOD is, dus wacht maar gewoon tot 7 maart, dan moet ik bij de gyn zijn. Misschien ben ik dan al ongi (geweest) @Neirod Vervelend zo snel al klachten, als je nu zeker was van een zwangerschap, was het minder erg. Het zou ook van de innesteling kunnen komen misschien. @Whoppie Vervelend he dat je niet exact weet wanneer je NOD is, wel fijn dat je je ei gespot hebt. Met oud-en-nieuw heb ik cassis gedronken en mijn vriendinnen dronken Bessenjenever met 7up. Viel dus niet op dat ik iets anders had. @Chocoholic Bij ons in de vriendengroep is dat vergrootglas ook... erg vervelend. Altijd moeilijk hoe je dat op gaat lossen! Nu heb ik zoiets 'denk aan mezelf' en als hun denken dat ik zwanger ben, laat ik ze maar denken. Hopelijk zullen ze het eens weer goed hebben. @LBlue Ik hoop op een positieve test voor jou... @Sandana Veel succes, ik duim voor je! @chantal85 Succes met de IUI! @denise23 klinkt als een zwangerschap, maar zoals je bij vele leest, kan je lichaam je ook voor de gek houden! Ik hoop wel voor je dat je zwanger bent! Succes met afwachten... @Nathalias Erg he die onzekerheid! Was ons lichaam maar makkelijker... Zo ff helemaal bij gekletst! Ik moet nu gaan, ga eten bij mijn vriendin. Kom straks wel weer ff kletsen
Hallo allemaal, Ik had maandag een testje gedaan en zag daar een heel licht streepje op....dus maar gewacht tot mijn NOD (vandaag dus) ....en..........een dikke vette roze streep... we verwachten dus ons derde kindje....het is nog erg onwerkelijk, en hoop dat het allemaal goed gaat (ben ondertussen 35 jaar, de risico's worden niet minder) ik hoop dat er nog veel meer roze bij komt deze maand.....
Gefeliciteerd Jeantje! Ik wordt dit jaar 32 en vind het ook spannend of mijn leeftijd invloed heeft. Geniet ervan, nu even opgelucht ademhalen, of niet?