Jeeeeej Jeantje! Gefeliciteerd!!!!!! Nu maar hopen op nog veel meer roze op de lijst.Hier nog geen rood maar mag ook helaas NOG niet doorgeven dat je mijn naam roze mag maken
Gefeliciteerd jeantje!!! Hier aanstaande maandag NOD, maar misschien toch nog een dag later omdat eisprong ook een dag later was dan vorige keer. We zullen zien. Heb al wel sinds eisprong ongeveer gevoelige borsten+tepels. niet fijn maar hopenlijk is het een goed teken.
Jeantje; gefeliciteerd!! Super voor je!! Hier helaas minder leuk nieuws. Kreeg opeens een flinke buikpijn. Nu nog eigenlijk.. betekend vaak dat mn ongi eraan zit te komen. Kon het toch niet laten een test te doen, ik was het beu.. En negatief dus.. baal goed, maar ja. Niets aan te doen! Maakt toch meer in je los dan je denkt. Maar goed, nu afwachten of ik ook echt mn ongi krijg. Hoef iig niet extra voorzichtig te zijn met carnaval
Een hoop zenuwen en twijfels hier lees ik. Bij mij ook hoor. Was net na een hele tijd weer naar Zumba. Kreeg me bij een oefening toch een onprettig gevoel in me onderbuik. Het trok gelukkig wel weg, maar heb dat gevoel nog nooit gehad bij Zumba. Wellicht een hoopvol teken.
Hoi piepeloi! @ Jeantje GEFELICITEERD MEID!!! Super! Fijn dat er weer een op roze kan op de lijst! Hopelijk volgen er meer! Heul veul meer! @ hier nog geen ongieklachten maar loop wel al de hele dag met een tampon in want vind het vervelend om elke keer als ik naar de wc ga of wanneer ik iets vochtigs voel, 'bang' te zijn voor bloed haha. Had wat last van vochtige schaamlippen en vind het vervelend om een natte onderbroek te hebben en met inlegkruisjes te klooien. Hier voel ik nix van dus is ideaal Misschien een goeie tip voor sommigen? Gewoon op je NOD (of een dag ervoor zoals ik) een tampon gebruiken zodat je niet de hele dag er mee bezig bent. Werkt voor mij wel goed.
Wie hier is net zo zeker van haar cyclus als ik? Ik weet gewoon dat ik volgende donderdag ongesteld moet worden. Word ik het niet, dan is de kans dat ik zwanger ben ongelofelijk groot (ben zo regelmatig als een klok). Wanneer zou ik dan kunnen testen (met grote waarschijnlijkheid) met die kruidvat testen? Maandag?
Durf het niet te zeggen. Ik ben ook heel regelmatig, en vandaag negatief getest.. Misschien zondag (mijn NOD) wel anders, maar dat denk ik niet Tis maar net of het testje er al zover van te voren op reageerd of niet.
@ happylady. Dat is balen meid! @ Jeantje: Super! hoop dat er nog vele gaan volgen! @ Iedereen: Sterkte gewenst voor iedereen die nog in afwachting zitten! Duim voor jullie!