hey meiden, Sinds gisteren bruin bloedverlies, dus mij mag je int rood zetten!:x Door mijn lange ongi deze maand heb ik eisprong gehad terwijl ik nog ongi was. 14 ongi en cyclus van 27 dagen. Dus volledig verkeerd geklust. Dus op naar de volgende ronde. 21-29-35-32-27-??? Voor iedereen die roze is dikke proficiat!!!!! Voor de andere rode meiden, kop op en veel succes in de volgende ronde! Voor de testers en de wachters veel succes! groetjes
@ Dientjuh: Balen meid! Next time better!!! @ Belly en Joyce: gefeliciteerd!! Kom maar op met de roze namen!! @ Famke: succes en ik zal voor je duimen!! Hier nog een weekje geduld....pff
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 2 Jeantje, ronde 6, 3e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 5 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42, ronde 4, 5e kindje 21. 6 FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje Nonma, ronde 1, 1e kindje 22. 7 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje marie, 6e ronde, 1e kindje? 23. 8 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 5 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje Zoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje 25. 6 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, 1e ronde, 2e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 6 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 5 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje 29. 9 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Datumloos: 4 Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Totaal: 88 5 zwanger, 8 ongesteld, vlindertje, 3 MMM, 2 negatieve test, 1 cyclus van slag Nieke1 helaas op rood, mezelf op de 29e gezet! Heb 15e eisprong gehad volgens FF
@belly Gefeliciteerd... geniet ervan! @bas1759 Whoehoe... roze... gefeliciteerd! @dientjuh en nieje1 balen meiden... duimen voor de volgende keer!! @hoop42 Ik wacht nu even af hoe het na de MK gaat. FF heeft afgelopen week mijn eisprong gespot. Dus zal over ongeveer 14 dagen ongi moeten worden. Dan ga ik een hele cyclus tempen, de arts wil zien hoe dan het verloop is. @Whoppie Ik heb op dag 26 (na de MK) mijn eisprong gehad en zal op dag 40 ongi moeten worden. Het kan na een MK allemaal iets langer duren! Geniet van de carnaval!
Hallo meiden!! Ik kom me hier ook melden! 22 febr. mijn NOD. Het is wat gek allemaal... een paar keer hiervoor gehad dat ik dacht dingen te voelen wat ik anders nooit had, en elke keer werd ik weer ongi. Deze maand wederom vreemde (voor mij) dingen... steken varierend van in de lies, baarmoeder tot ergens anders in mijn buik (vooral onderin of zijkant). Vandaag ongi gevoel met steekjes erin, in mijn lies, of bij schaamstreek en in mijn zij... met rommelige maag... En zware bovenbenen terwijl ik de afgelopen dagen niet eens gesport heb. Moet veel werken dus heb weinig tijd om er over na te denken, maar voel het door mijn werk wel heen. Ben zo benieuwd. Zitten nu in de zesde ronde. Heb al vanaf vorige week vrijdag af en aan steekjes en raar gevoel in mijn buik. Alsof ik een soort buikpijn heb. Nou ja dit even over mij hihi. Succes allemaal meiden!
@marie welkom en veel succes... Ik hoop op een mooie positieve test! Ik heb je toegevoegd op de lijst! Zie hierboven!
Ja, hetzelfde als vorige maand, vanavond flinke steken in mij buik. Innesteling misschien. Maar ja, vorige maand werd ik ook gewoon ongesteld, dus het zegt allemaal niets. Ik viel wel bijna flauw vanmiddag, toen ik in een gehurkte houding weer omhoog kwam
Oh,ik was net ook zo duizelig en misselijk na t sporten en voel van alles in mijn buik en rug.zware benen ken ik ook heelgoed en vanmorgen' ruzie' met vriend omdat ik zo onrustig sliep :s ik ga maandag gewoon weer testen...
Ja, ik heb het ook met sporten, heel erg, slappe benen (is niet handig met schaatsen ) en ontzettend misselijk bij tempotraining. Ook wanneer ik rustig rijd. En mijn conditie is waardeloos, terwijl ik 3 keer in de week train :-s En hoofdpijn.....ergens in het midden van mijn hoofd, niet vooraan, wat ik anders altijd heb.
Goedemorgen dames, Hier nog steeds druk, druk maar kan het niet laten om even mee te lezen! Alle meiden op rood, veel sterkte en succes in de volgende ronde! Voor alle posi testers! GEWELDIG! Fijne dag allemaal vandaag.
Nou meiden, ik zit vandaag op 10 dpo, heb nog geen testdrang, durf bijna niet meer te hopen @ Nieke en Gesina, balen meiden :x , wens jullie meer geluk de volgende ronde. @ Famke, spannend! Hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt! @ Hoop, hoe is het met jou? Je tempkaartje ziet er mooi uit iig
balen gesina dikke knuffels voor jou de testers veel suc6 ermee en hopen op een posi test. hier nog geen ongie,ik ga als het nog niet komt pas dinsdag of woensdag testen. vind het wel knap van mezelf ik heb nog niet getest die andere keren al wel voor nod
Balen gesina pfff niet leukk.. En jij mirtjuh voel jij al iets? Ik heb rommel in me buik denk ik weeeeerr gewoon ongi ga worden. Donderdag naar de gyn ben benieuwd hoop zover de testen tot nu toe goed zijn..soms het idee er geen 3de mag komen ofzo.. Nou meiden hopelijk veel rosé aankomende dagen doeg
hey meiden.. gefeli voor de posi testers.. en knuff voor de meiden op rood... Afgelopen maand ben k niet actief bezig geweest met zwanger worden.. hebben gewoon geklust en heb ook geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad.. Verder "hoop" ik op een ongie want heb afgelopen woensdag te horen gekregen dat ik 8 maart geopereerd moet worden aan een bovenbuikbreuk ... mocht ik ondertussen achter komen dat ik zwanger ben word deze operatie verplaatste naar het 2e trimester en word ik dus tijdens mijn zws geopereerd... en dat zie ik niet zo zitten.. maar doorlopen is geen optie.... Verder weinig nieuws hier... ook niet echt kwaaltjes oid.. mja moet nog 6 dagen tot nod..