NOD-lijst 16 februari t/m 29 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evira, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Oh, kan iemand mij ook op rood zetten dan?? ;) Thnx!!

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    NOD Lijst 16 t/m 29 februari

16. 2
    Jeantje, ronde 6, 3e kindje
    Jessie, 1e ronde, 3e kindje

17. 8
    LBlue, ronde 8, 1e kindje
    Melanie1986, ronde 2, 2e kindje
    Gesina, ronde 11, 1e kindje
    sandrae, ronde 3, 1e kindje
    pumelke, ronde 10, 1e kindje
    leiff
    Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje
    famke35, ronde ?, 5e kindje

18. 7
    Evira, ronde 6, 1e kindje
    Apekop, ronde 2, 2e kindje
    Sandana, ronde 2, 1e kindje
    Cook, ronde 6, 3e kindje
    Nathalias, ronde 4, 1e kindje
    Christen, 2e ronde, 4e kindje
    Happylady, ronde 8, 1e kindje

19. 5
    Titus, ronde 2, 2e kindje
    Liga, ronde 4, 1e kindje
    Wendy27, ronde 12, 1e kindje
    Chocoholic, ronde 4, 1e kindje
    dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap)

20. 7
    Stopcontact, ronde 2, 2e kindje
    E1987, ronde 2, 1e kindje
    Janoab135, ronde 5, 4e kindje
    Moontje77, ronde 4, 5e kindje
    MoguMogu, ronde 4, 2e kindje
    Naatje, ronde 2, 1e kindje
    Hoop42,ronde 4, 5e kindje

21. 6
    FvK, ronde 2, 1e kindje
    Ior, ronde 2, 1e kindje
    RHR1985, ronde 5, 1e kindje
    nieke1, ronde 5, 1e kindje
    Toekan, ronde 4, 1e kindje
    Denise23, ronde 5, 2e kindje
    Nonma, ronde 1, 1e kindje

22. 7
    Channie32, ronde 14, 3e kindje
    Laura1986, ronde 3, 1e kindje
    Piepoe, ronde 8, 1e kindje
    Twinkle, 2e ronde, 2e kindje
    Laura26, ronde 2, 2e kindje
    biancs, 1e ronde, 1e kindje
    marie, 6e ronde, 1e kindje?

23. 8
    Vallie87,
    Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje
    Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje
    kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje
    Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober
    Cygnet2, ronde 1, 3e kindje
    hipperdepip, 2e kindje

24. 5
    IngeM, ronde 6, 1e kindje
    Mups, ronde 2, 1e kindje
    meis1987, ronde 3, ?e kindje
    Zoetje88, ronde 2, 1e kindje
    1985K, ronde 3, 1e kindje

25. 6
    Missiej, ronde 8, 2e kindje
    MayD, ronde 1, 2e kindje
    Nik, ronde 3, 1e kindje
    BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje
    Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje
    blinky, 1e ronde, 2e kindje

26. 3
    Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje
    Mimi11, ronde 3, 1e kindje
    Neirod, ronde2, 1e kindje

27. 6
    Kunst, ronde 9, 1e kindje
    Hilli, ronde 4, 2e kindje
    Lianne39, ronde 14, 1e kindje
    wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje
    Mallie80, ronde 1, 2e kindje
    silvermist, ronde 1, 2e kindje

28. 5
    Dreames, ronde 2, 2e kindje
    Juutje89, ronde 7, 1ste kindje
    bontekoe, ronde 4, 2e kindje
    lola36, ronde 7, 1e kindje
    Jufaman81, ronde 14, 1e kindje

29. 9
    Jeskejes, ronde 15, 1e kindje
    Kieki, ronde 4, 1e kindje
    Miepje01, ronde 6, 1e kindje
    xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje
    missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje
    Fiona1983, ronde 4, 1e kindje
    BabyWish91, ronde 3, 1e kindje
    Vlinder14, ronde 9, 1e kindje
    Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje

Datumloos: 4
    Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje
    Chantal85- ronde 34,1e kindje
    Iris24, ronde 3, 1e kindje
    diana75, ronde 15, 1e kindje

Totaal: 88

4 zwanger, 14 ongesteld, vlindertje, 3 MMM, 2 negatieve test, 1 cyclus van slag
    apekop op rood gezet

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Over tampons: sex hebben en een tampon in hebben (houden) is niet hetzelfde...

Een tampon is droog en zit onnatuurlijk lang in de schede. Zeker als je niet ongi bent, is het zeer ongunstig voor je vaginale huishouden om een tampon te gebruiken. Allerlei bacteriën hopen zich dan namelijk op.

Van nature wil het bloed je lichaam verlaten, dus moet je het ook niet tegenhouden.

Ik gebruik altijd libresse met vleugels. In het begin large, 's nachts night en later de medium...

4. famke35

famke35 Actief lid

22 apr 2011
    100
    0
    0
    assen
    Hallo. dames ff reactie op de vragen ben 45 jaar heb 4 dochters 25 31 19 en 14 jaar drie klein dochters van 4 jaar en van 18 maanden en 1 van 4 weken..heb zelf dec 2010 miskraam gehad van tweeling ..nu onderhand 13 maand verdere in ronde 14 ff voor de lijst!!! geef de hoop niet ..en men dochters vinden het alle vier super!! bij de eerste drie zwangerschappen had ik totaal geen symptomen bij de derde zelfs maandelijks gevloeid tot vierde maand... alle vier geboren met 8 maand...daarna jaren alléén geweest met de vier meidennu vier jaar nieuwe relatie hij nog geen kindjes. maar samen nog kinderwens ...heb me overigens begin 2011 laten pendelen door twee dames ..en beide vertelden me ik pas januarie 2012 zwanger zou worden van een meisje klonk mijlen ver weg maar nu zou het dus toch uit kunnen komen...toeval ik weet het niet... maakt me óók niet uit als maar zo is..liefs famke

5. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    @ Titus Bedankt voor het aanpassen.

@ MayD Nogmaals bedankt! :D

@ alle anderen: ik ga op naar de volgende ronde. Succes allemaal en ik duim voor jullie nog steeds op roze! Dikke knuffel!

6. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Sorry ik gun iedereen een kind maar 45 en nog beginnen aan een kindje denk je nou aan jezelf omdat jullie nog zo graag samen een kindje willen of denk je aan je aankomende kind hoe leuk die het wel niet zou hebben met oudere ouders?( wat na mijn idee niet echt van toe passing is zou het niet chill vinden om op 10 jarige leeftijd een moeder te hebben van 55..

Mja das mijn mening

7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    genoeg meiden hier die het denken maar niet zeggen..

Sorry ik ben van het denken en zeggen :)

Neemt niet weg dat ik het je gun hoor.. echt ik gun het je van harte nog een kindje samen ..

Maar ja ik denk er eenmaal nou zo over iedereen zn eigen ding toch

8. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik deel je mening wel hoor. Had alleen het berichtje nog niet gelezen door mijn eigen ego-berichtjes :D Werd er nu wel nieuwsgierig naar...

9. famke35

famke35 Actief lid

22 apr 2011
    100
    0
    0
    assen
    Iedereen mag denken wat ie wil maar speel nu nog elk weekend met men kleintjes in ballorig speel paradijs werk als chauffeuse opbus voor kleine gehandicapte kinderen. tussen 2 en 8 jaar dagelijks 8 stuks in een bus ik denk dat je eerder moet kijken wat je zelf nog aankan als naar nrtje ...wat ik zie in men baan zijn jonge ouders die er niet aan toe zijn wen niet verzorgdaar kinderen bekommeren en geen verzorging krijgen dat noem ik zorg wekkend ...ik heb 10 jaar alléén gestaan voor 4 kinderen en heb geen twijfel aan dat ik dat niet aan zou kunnen of dat mijn kindje later zou zeggen dat het te kort aan liefde. zou hebben gehad...natuurlijk er zijn zeker mensen van 45 die dat niet kunnen maar gelukkig heb ik van men kids nog familie of op men werk gehoord dat het niet slim is...maar die kennen me persoonlijk en hebben geen
    twijfel ... en heb men kindje nog zoveel te bieden..en geen mens weet van te
    voren of die gezond blijft...op dit moment doet deze oma nog met gemak een paar ratslagen dus nog top conditie en jong van geest houden men dochters me wel iedereen hier veel suc6...liefs famke

10. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel verhaal getypt, verkeerde knop: WEG :x
    Nog een poging ;)

Sorry, maar ik ben het helemaal niet met je eens.

1. De grens voor het krijgen van kids is ten eerste natuurlijk bepaald. Je lijf geeft zelf aan wanneer het klaar is (Menopauze). Dus als 45 te oud zou zijn...waarom kan een vrouw nog kids krijgen.
    2. De grens voor het krijgen van kinderen wordt hiernaast
    door de maatschappij collectief bepaald. Denkwijzen veranderen met de jaren.
    En de grens is al verschoven naar boven. Vroeger startten vrouwen vaak op hun 19e en kregen er een stuk of 11 of 14. Door de jaren heen is de leeftijd verschoven door minder religie, voorbehoedsmiddelen, carriere, vrouwen die langer single blijven, meer scheidingen, IVF etc etc etc

Dat een ´mythe´ (want zo noem ik het) bestaat als : *uiterlijk, op die leeftijd, mag je kinderen baren* is niet gebaseerd op de natuur maar op een veranderende ´norm´ die er met de paplepel
    in wordt gegoten. Langzaam verandert het, kijk maar naar het homohuwlijk en homo´stellen die kids adopteren.
    Eerst was 90% tegen...toen 50% en misschien over 50 jaar 0%.

2. Dan is er nog het misverstand dat kids het erg vinden op 10-jarige leeftijd een moeder hebben van 55. Intrinsiek vindt een kind het echt niet erg. Een kind heeft eten, warmte, liefde, een veilige haven nodig. Maakt niet uit of de verzorger dan 55 is of 20. Wederom wordt een kind extern beoordeeld.
    Omdat andere kids er nog nooit met hun ouders over dit soort onderwerpen hebben gehad of gesprekken onderling hebben gehoord over dit onderwerp, of omdat ze van huis uit meekrijgen om te beoordelen ? Het andere kind is de ´schuldige´ die al onderdeel uitmaakt van het collectieve bewustzijn. En zal dus zeggen: ´hey, is dat jouw moeder? Ze lijkt wel ouder dan mijn moeder´. Dan is het de taak van de ouder om tegen dat kind te zeggen dat die vrouw ook gewoon een moeder is die veel om haar kindje geeft en dat er ook jongere moeders zijn van 10-jarige kids. De zaken moet men dan niet omdraaien dat een vrouw van 45 dan maar geen kind moet krijgen.
    De kids worden dan gewoon met bepaalde ideeen opgevoed.
    Dus daar moet iets mee. (kids van lesbienes en homosexuelen hebben het volgen mij prima naar hun zin, als mensen om hun heen er gewoon mee omgaan en positieve energie en liefde uitstralen.

Oh enne.. jáááren terug werden kinderen vaak opgevoed door oma en opa. En in andere culturen nu (bijv. centraal amerika) is het reuze normaal dat kinderen door oma of de hele familie opgevoed worden hoor ! Dus ook de Nederlandse cultuur is debet aan de denkwijze, terwijl in familie-landen (waar oma nog bij de kids woont en ze voor haar zorgen tot de dood en haar niet in
    een verpleeghuis stoppen) er geen probleem van wordt gemaakt.

Maar ieder zijn eigen mening. Respect !

Zo heel verhaal, maar ik moest het echt kwijt !:)

11. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, maar moest ff lachen :) (op een positieve manier)

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    dit is voor mij ook nieuw....ik gebruik altijd tampons...
    ik heb alleen maandverband gebruikt bij mijn miskraam omdat dan tampons idd niet goed waren!!
    heb je minder kans op zwangerschap door tampons dan?

13. famke35

famke35 Actief lid

22 apr 2011
    100
    0
    0
    assen
    Thx. doet me goed !! Ik had zelf liever ouders van 60 gehad die goed voor me zouden zijn geweest als waar ik uit ben getoverd ..heb ff wat fotos geplaatst van mij en men kleindochtertjes .een kindje blijft een;) wonder zeer bijzonder en moet opgroeien in een warm gezin zonder gedonder..
    Voor iedereen hier fijne nachtr ust ...en hele mooie positieve testen bij het opstaan..en de dames die volgende ronde inslaan hou hoop..
    ik gun het iedereen van harte..die liefde heeft om te geven!
    Liefs famke

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik woon in Ossendrecht:)

ik hoop ook niet misselijk te zijn. komt ook doordat ik bij mijn 1e zwangerschap nooit heel erg misselijk ben geweest, dus dat wil ik graag nog eens zo haha

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Famke, ik wens je heel veel succes en ik hoop dat jullie wens snel uit mag komen meid. Leeftijd doet er niet toe idd. Wat kan, dat telt!
    Je bent overtijd lees ik, heb je al getest?

Knuffel,

Hadassa

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi allemaal, mag ik ook op de lijst, beetje laat, ik weet het...

Mijn nod is 21 februari. Het is ons derde kindje, heb een dochtertje van 10 jaar en een zoontje van 17 maanden. Al mijn kindjes hebben we gekregen mbv de mmm. Ook nu weer ben ik in afwachting na een behandeling met het spuiten van hormonen.

Het is allemaal erg spannend momenteel.... Ga nu lekker slapen, morgen heb ik een vroege dienst.

Succes allemaal!

Hadassa

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ belly, bas1957 en FvK: gefeliciteerd meiden
    @ dientjuh, gesina, Lblue, RHR1985, biancs, samantha89, apekop: balen meiden, veel succes in de volgende ronde
    @ nieke1: balen, dat is echt onhandig als je ei komt tijdens je menstruatie
    @ marie24, hadassa: welkom
    @ missiej: he wat akelig. ja dan geloof ik dat je liever een maand later roze krijgt, want zo'n operatie tijdens je zws lijkt me doodeng

18. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Aah, ik sta net op met een vieze kramp in mijn onderbuik, alsof mijn hele baarmoeder meedoet. Mijn temp dipt ook.
    Ik hoop dat dit geen slecht teken is!
    *duim duim*
    Op naar het werk....

19. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Iemand nog een antwoord op mijn vragen? Maak me een beetje zorgen.. Aangezien er nog steeds geen 'echte' menstruatie op gang is. Geen buikpijn zoals normaal en nog geen bloedverlies... Zou dat komen door die tampon??

20. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    goedemorgen dames,

Alles roze dames gefeliciteerd....
    Alles dames op rood balen
    Ik mag nu op het wachtbankje.......

Deel Deze Pagina