NOD-lijst 16 februari t/m 29 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evira, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb sinds 6uur hevige pijn in mijn schaamstreek,moest op mijn werk ook echt even rustig gaan zitten!
    Nu kwam ik net thuis en ben even met een wcpapiertje na binnen gegaan en nu bleek die er licht roze/oranje eruit!!
    Wat zou dit zijn?

Mijn NOD is pas 17febr,of zou het een e.v.t innesteling kunnen zijn?
    Maar ook dat lijkt me vroeg!!!
    Weet het even niet meer,maar blijf pijn houden en rugpijn!!

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @kinderwens: jeetje wat vervelend. Ben blij dat ik iig van de buikpijn af ben. ben vroeger naar huis gegaan en morgen ga ik niet. Ging echt niet. Had overleg en schoot bijna in tranen omdat ze iets aan me vroegen en ik had alleen maar zoiets van: das toch helemaal niet interessant en belangrijk? Na gesprekje met collega die vier miskramen heeft gehad, maar naar huis gegaan.

@apekop: welkom

@melanie: ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn.

@all: in de maand van de liefde moet het zeker roze worden...!! Dat kan niet anders

3. Femya

Femya Niet meer actief

Ook ik mag me hier melden, zou iemand me op de lijst willen zetten: Twinkle, nod 22 feb, 2e ronde 2e kindje.

Ik lees dat er meiden zijn die een miskraam hebben gehad, heftig hoor! Hopelijk is het snel raak en gaat het allemaal goed. Knuffel voor jullie .

Iedereen heel veel succes, dat het maar een mooie roze maand mag worden!

Melanie zou het de eisprong kunnen zijn?

En ik lees dat veel van jullie geen inzicht in je cyclus hebben, ik heb overduidelijk vruchtbaar slijm, letten jullie daar ook op? Ik heb het een keer gecontroleerd met ovulatie testen en het klopte helemaal.

4. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik heb dat ook icm steekjes in m'n 'onderbuik' rechts. Alleen testte ik vorige maand pas positief bij het slijm en de dag dat ik die steekjes voelde niet :(
    Hoorde dat die steekjes ook je ei kan zijn die op springen staat maar dat is dan toch je eiSPRONG??

5. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @melanie1986
    Van de hevige pijn in de schaamstreek heb ik ook veel last van gehad, maar pas vanaf de 4,5 week zwangerschap.
    Het lijkt me nu eerder op innestelingspijn, echter past daar de rugpijn niet bij.
    Hou je ons op de hoogte?

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hallo,
    ik zou hier ook graag mee willen lezen/kletsen.
    Ik heb ook twee miskramen achter de rug en ga nu ronde 4 in na mijn laatste miskraam.
    Ik zal mezelf even op de lijst zetten:)

7. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    NOD Lijst 16 t/m 29 februari

16.

17.
    LBlue, ronde 8, 1e kindje
    melanie1986 ronde 2,2e kindje
    Gesina, ronde 11, 1e kindje

18.
    Evira, ronde 6, 1e kindje
    Apekop, ronde 2, 2e kindje

19.
    Titus, ronde 2, 2e kindje
    Liga, ronde 4, 1e kindje
    wendy27, ronde 12,1e kindje
    MayD, ronde 1, 2e kindje

20.
    Stopcontact, ronde 2, 2e kindje
    e1987, ronde 2, 1e kindje
    Janoab135, ronde 5, 4e kindje
    Moontje77, ronde 4, 5e kindje

21.
    FvK, ronde 2, 1e kindje
    Ior, ronde 2, 1e kindje

22.
    channie32, ronde 14, 3e kindje
    Laura1986, ronde 3, 1e kindje
    Piepoe, ronde 8, 1e kindje
    Twinkle, 2e ronde, 2e kindje

23.
    Vallie87,
    Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje

24.
    IngeM, ronde 6, 1e kindje

25.

26.

27.

28.
    Dreames, ronde 2, 2e kindje

29.
    Jeskejes, ronde 15, 1e kindje

datumloos :
    Kinderwens2012, ronde 1 (na MK), 1e kindje
    Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje

Totaal: 25

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven

Twinkle toegevoegd! Voor haar is het de maand van de 2... NOD op 22-2, 2e ronde en 2e kindje... succes!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

NOD Lijst 16 t/m 29 februari

16.

17.
    LBlue, ronde 8, 1e kindje
    melanie1986 ronde 2,2e kindje
    Gesina, ronde 11, 1e kindje

18.
    Evira, ronde 6, 1e kindje
    Apekop, ronde 2, 2e kindje

19.
    Titus, ronde 2, 2e kindje
    Liga, ronde 4, 1e kindje
    wendy27, ronde 12,1e kindje
    MayD, ronde 1, 2e kindje

20.
    Stopcontact, ronde 2, 2e kindje
    e1987, ronde 2, 1e kindje
    Janoab135, ronde 5, 4e kindje
    Moontje77, ronde 4, 5e kindje

21.
    FvK, ronde 2, 1e kindje
    Ior, ronde 2, 1e kindje

22.
    channie32, ronde 14, 3e kindje
    Laura1986, ronde 3, 1e kindje
    Piepoe, ronde 8, 1e kindje

23.
    Vallie87,
    Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje
    Hoop42,ronde 4, 5e kindje

24.
    IngeM, ronde 6, 1e kindje

25.

26.

27.

28.
    Dreames, ronde 2, 2e kindje

29.
    Jeskejes, ronde 15, 1e kindje

datumloos :
    Kinderwens2012, ronde 1 (na MK), 1e kindje
    Whoppie, ronde 1 (na MK), 1e kindje

Totaal: 25

zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, 1 cyclus van slag, niets doorgegeven

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Als ik naar je banner kijk dan moet je eisprong nog komen? Dan kan het geen innesteling zijn.OF je moet je eisprong eerder gehad hebben.Ik weet niet of je een onregelmatige cyclus hebt?

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Melanie: ik zou zeggen dat het je eisprong is...

11. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ha dames,

Na een paar rotte dagen achter de rug qua slecht nieuws... kwam gisteren geweldig nieuws. Ik heb werk, voorlopig om ervaring op te doen, maar wel met zich op een betaalde functie. Aangezien er super weinig werk te vinden is in mijn vakgebied, ben ik hier super blij mee!

qua cyclus lukt het nu om trouw te testen voor ovulatie en te temperaturen. In het weekend vind ik het nog wel vervelend om de wekker te moeten zetten, maar eigenlijk gaat het prima. Nu heb ik wel een vraag. Over 5 weken ga ik met mijn sportclubje een weekendje weg, en zij weten niet dat wij proberen zwanger te raken. Natuurlijk hoop ik dat het dan niet nodig is, maar als ik nog niet zwanger ben wil ik wel temperaturen. Weet iemand in hoeverre het een vertekend beeld geeft als ik mijn wekker niet zet en dus een paar uur later mijn temperatuur meet, of hoe het is als ik even naar wc loop om te meten...

Bedankt alvast voor de antwoorden, ik weet dat ik op de zaken vooruit loop, maar ik ben benieuwd.

@melanie, ik heb ook mijn nod de 17e, maar het lijkt me stug dat je nu al een innesteling hebt. Het lijkt mij ook logischer dat het je ei zou zijn. Hopelijk is het je ei, en heb je gevreeƫn in de afgelopen dagen.

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    @Lblue: gefeliciteerd met de baan. Geen idee met temperaturen maar ik duim voor je dat het dan niet nodig is!

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Lblue: gefeliciteerd met je baan! super! enne ik ben niet thuis in temperaturen, dus daar kan ik je niet bij helpen. Al heb ik wel begrepen dat het een vertekend beeld kan geven.

14. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik heb zelf ook geen verstand van temp voor een cyclus maar het werkt in je lichaam wel zo dat je het beste altijd op de zelfde manier en op het zelfde tijd stip.

hier is de ketel kapot als het goed is word het vandaag gemaakt maar het is nu koud in huis brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr denk dat het 15 grade in huis is en kan niet lekker een warme douche nemen. hopen dat het vandaag goed komt want het word echt koud aankomende week.
    van mij hoeft het nu toch echt geen winter meer te worden.
    maar helaas ik heb het niet voor het zeggen.

15. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik probeer volgend weekend het wel even uit thuis... Dan neem ik mijn temp op de normale tijd en ik doe het nog wel wat later (of na even lopen) om het verschil te bekijken.

@titus; balen dat die verwarming het niet doet. Het is nu niet echt weer om zonder warmte te zitten. Hopelijk komt het inderdaad snel goed!

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    ja ik heb oo echt een hekel aan kou. Zou het echt niet uithouden zonder ketel. En voor mij mag het ook wel lente worden. Winter is voor mij nu wel genoeg geweest...

Vandaag ff naar verjaardag en dan op neefje passen en dan weer naar verjaardag. dus druk dagje... Fijne dag vandaag voor iedereen.

17. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Klinkt als een leuke dag whoppie...
    Hier ook een goede dag voor de boeg. Zo even de stad in met mijn schoonzusje, dag verjaardag van mijn schoonopa (die bijna als een extra opa voelt, zeker gezien mijn beide opa's zijn overleden). En dan de stad in voor het eerste weekend 'vastenavond' (voor de rest van nederland bekend als carnaval). Hier duurt het altijd 4 weken, ipv 4 dagen, met wel de normale dagen als toppunt. Ik heb er enorm veel zin in.
    Dus op naar de shop, voor een nieuwe outfit (wij verkleden ons niet als iets, en daarom heb ik meestal hetzelfde aan, alleen nu wil ik graag een nieuwe foute lelijk jurk voor onder mijn jas (die helemaal versiert is met allemaal gekke dingen).

18. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Leuk carnaval, even wat anders aan je hoofd en lekker gek doen. Hier doen we niet zo aan carnaval maar stiekem lijkt het me wel leuk om je een keer lekker gek te verkleden zonder dat je raar wordt aangekeken haha. Veel plezier en een fijn weekend allemaal!

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Straks werken van 4 tot 8, dan lekker na huis..
    mijn zusje komt logeren dus dan kunnen de 2 boefjes nog lekker ff op de bank met wat chipie"s.
    en dan is er (gelukkig) weer een dagje om!!

Pfff vind het echt vervelend om zo lang te moeten wachten, en al helemaal omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus deze week is!

ik had 2dg geleden toch verteld dat ik buikkrampen had, en roze witvloed had..
    nou het s'morgens was niks meer te zien en ook nu nog niet!
    heb gelukkig ook geen pijn meer gehad!
    vraag me dus wel nog steeds af wat het geweest kan zijn, hopenlijk niet mijn ei want had zo een pijn dat ik niet aan sexen kon denken!....helaas!
    de dag ervoor ook niet geklust, WEL de dag daarvoor...nouja we zien wel!!

20. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    @melanie Mocht het je ei zijn geweest dan heb je nog op een goed moment geklust hoor! Dus geen zorgen. En lekker genieten van je weekend! Doe je ook aan ovulatietesten?

Deel Deze Pagina