@Apekop: Of je je menstruatie hebt tegengehouden door de tampon weet ik niet. Over de eerste dag is mij altijd gezegd dat die pas geldt wanneer het echt doorzet en niet meer bruinig van kleur is, maar echt rood. Dat neem ik toch steeds als dag 1.
Even snel een update hier; vanaag mn NOD maar denk dat ie later is vanwege latere eisprong, misschien zelfs nog iets later vanwege tarwekiemolie? Had zondag een witte test, in ieder geval test ik vrijdag, misschien wel iets eerder. Apekop: volgens mij tel je pas weer als dag 1 als je echt helderrood bloedverlies hebt, bruin is oud bloed.
@ apekop. Kan me niet voorstellen dat je de menstruatie daar mee hebt tegen gehouden. Als het komt dan komt het denk ik. Ik gebruik ook altijd tampons. Wat een heerlijkheid. Heb zo'n ernorme hekel aan tampons. Je voelt het de hele dag en met een tampon vergeet ik het soms wel eens dat ik ongesteld ben. Pff hier begint het wachten ook lang te duren. Meiden ik wens jullie een hele goede vandaag!
helaas ik mag op rood ik ben gisterenavond ongie geworden op naar de volgende ronde. ik wens iedereen hier veel suc6 met wachten en testen. ik hoop op heel veel roze,en ik kom hier zeker nog kijken hoor
Dank je wel! Balen dat jij ongi bent geworden Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk, zal voor je duimen!
Ik zie dat je inmiddels negatief getest hebt, balen! Ben benieuwd naar je temp vandaag ... Hier denk ik ook dat het niet raak gaat zijn hoor, zit vandaag op 11 dpo mijn temp was vanochtend 37 voor mijn ei ligt mijn temp rond de 36,7 denk dat ie voor een zwangerschap nog wel iets moet gaan stijgen.
Jammer Nonma, wens jou ook meer geluk de volgende ronde! Nee, dat meen je niet? Een eenmalig tempdipje kan altijd, maar ik hoop iid dat de kramp verder niks te betekenen heeft. Ik duim mee met je hoor, hou je ons op de hoogte?
Meiden ik kan op rood, gisteren ongesteld geworden En bovenop dat is de zwangerschapswens tussen mijn vriend en mij even op een heel laag pitje door allerlei twijfels van zowel hem en mij, niet tussen ons qua relatie, maar wbt een baby....ga me afmelden van ZP....wil er even niet meer mee bezig zijn. Iedereen veel succes met zwanger zijn en worden!
Ik dacht in het begin dat het lekker ging hier maar inmiddels zijn er veel teveel rode dames:x Balen voor alle rode dames, hopelijk gaan jullie de volgende ronde op roze. @janoab: veel sterkte @hier is mijn eisprong toch nu echt geweest (hehe) dus ik zit nu op het wachtbankje. Goed geklust dus aan de timing zal het niet liggen. Nu inmiddels op 4 DPO. Qua klachten geloof ik er niet zo in, voel me niet optimaal en gisteren ook veel hoofdpijn maar ja het is wel griepseizoen nu, de vorige keer voelde ik ook (onterecht) van alles en met 4 DPO al wat voelen: denk het eigenlijk niet.
@Tampons... je kunt prima tampons gebruiken als je zwanger wilt worden maar je moet ze wel alleen gebruiken als je aan het menstrueren bent. Als voorzorgsmaatregeln kun je beter een maandverbandje of inlegkruisje gebruiken. Je menstruatie tegenhouden met een tampon kan.. Je menstruatie begint tenslotte een stuk hoger! @Famke... ik ben zelf 39 dus je leeftijd vind ik niet opzienbarend. Wel heb ik er zelf wat moeite mee dat na vier kinderen en drie kleinkinderen er nog een kind moet komen. Ik zie het in mijn eigen familie. Het is niet gemakkelijk om neefjes en nichtjes te hebben die ouder zijn dan de tante of oom etc. Maar goed, ieder z'n ding. @Sandana... je test heeft zwanger aangegeven. Volgens mij is dit je eerste kindje (als ik het goed gelezen heb). Je bent dus nog nooit zwanger geweest en dus weet je niet wat je allemaal kunt voelen. Zolang je geen ernstige buikpijn en veel bloedverlies hebt, is er niets aan de hand. Stop met temperaturen e.d. maar leun achterover. Maak een afspraak over een paar weken met de vk en ga op zoek naar leuke baby spullen! @Alle dames op rood... sterkte en succes de komende maand(en) Ikzelf merk helemaal niets dus het kan alle kanten op. Ik was de afgelopen twee dagen wel heel moe maar goed, dat kan natuurlijk door van alles komen als je gewoon werkt en twee kleine kinderen hebt. Dat geldt trouwens voor alle genoemde symptomen. De eerste zwangerschapssymptomen zijn gelijk aan die van de start van de menstruatie... helaas maar wel waar...
Days Past Ovulation Betekent dat je 11 dagen na je eisprong zit ... wat het betekent ? Niets ..haha... maar voor mensen die een korte lf hebben en die het bijhouden kan het bijhouden van de periode na het ei en voor de menstruatie wel van belang zijn.
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 2 Jeantje, ronde 6, 3e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 5 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42,ronde 4, 5e kindje 21. 7 Hadassa (3e kindje, ronde ?) FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje Nonma, ronde 1, 1e kindje 22. 7 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje marie, 6e ronde, 1e kindje? 23. 8 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 5 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje Zoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje 25. 6 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, 1e ronde, 2e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 6 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 5 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje 29. 9 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Datumloos: 4 Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Totaal: 89 4 zwanger, 17 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 2 negatieve test, 1 cyclus van slag