Bah wat een rode lijst. @hier. Ik begin nu last te krijgen van lichte krampjes en een beetje last in mijn onderrug. Wat zijn dit toch ook onzekere dagen.
Een dip in mijn temp op 8 dpo (gisteren niet getempt, dus weet niet of temp gisteren ook lager was) Please laat het een innestelling zijn !!! Kijken of temp morgen weer hoger is ! Alle rode dames: succes in de volgende ronde !!
@Hoop42 Je hoef niet altijd kwaaltjes te voelen om zwanger te zijn... hou hoop! Damn... negatieve test, hopelijk te vroeg getest. @Samantha89, moontje, nonma en naatje Balen meiden... succes in de volgende ronde! @Apekop Spannend zeg en erg vervelend die onzekerheid. Ik teste bij mijn zwangerschap op dag 31 ook nog negatief. Dus ging ervan uit niet zwanger te zijn. Op dag 37 wel een positieve test. Dus het kan altijd nog te vroeg zijn. @janoab135 Balen meid... veel succes en sterkte inde toekomst! @Cygnet2 Dat betekend als je een regelmatige cyclus hebt, dat je over 4 dagen positief test of ongi wordt. Ik hoop dat er snel meer roze op de lijst komt!
Temp nog steeds hoog(wel iets gezakt na gisteren,maar nihil) Nog geen ongi,maar zal niet lang duren denk. Jou temp niet zo hoog als zou moeten? Balen he
Nou net getest nega denk bij mij de rode duivels ook snel door breken pfff.. Hoop er meiden zijn die de lijst nog mooi rosé maken doeg
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 2 Jeantje, ronde 6, 3e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 5 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) Mukje, ronde 11, tweede kindje 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42,ronde 4, 5e kindje 21. 7 Hadassa (3e kindje, ronde ?) FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje Nonma, ronde 1, 1e kindje 22. 7 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje marie, 6e ronde, 1e kindje? 23. 8 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 5 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje Zoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje 25. 6 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, 1e ronde, 2e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 6 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 5 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje 29. 9 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Datumloos: 4 Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Totaal: 89 4 zwanger, 18 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 2 negatieve test, 1 cyclus van slag Hoi allemaal, ik ben hier niet zo veel en zag dat ik ergens van de lijst was gevallen. Helaas mag ik ook op rood. Maar we gaan gewoon weer door naar de volgende ronde. Heel veel succes allemaal en ik hoop dat er snel wat rose hier op de lijst mag komen, want het wordt wel erg rood hier...
Hoi meiden, ja ik baal er ook ontzettend van dat het niet lukt bah alweer ronde 12 had echt niet verwacht dat het zo lang zou duren om zwanger te mogen raken ! Begin het nu ook echt GOED ZAT te worden :x sorry voor mn echo maar ben er nu echt klaar mee maar ook ECHT klaar mee!! volgende week begin ik bij mn nieuwe baan en ga morgen nicotine pleisters halen en dan ook ECHT stoppen met roken want ik weet het nu gewoon niet meer wat moet ik doen ?? weer gaan tempen en ovutestjes gebruiken of gewoon helemaal niks?? ben zo bang dat het helemaal niet lukt hoelang moet ik nou nog wachten sorry dat ik het zeg maar als ik in de Nod lijst zie dat er dames zwanger zijn in een korte periode wordt ik echt Kwaad! sorry dames maar kan er niks aan doen ben het ZAT!!
@gesina: heb je al een keer met de HA gesproken? Wellicht wil hij jke na volgende maand doorsturen omdat je een jaar hebt geprobeerd. Dan zou ik wel deze ronde alvast temperaturen.
@ Dreames heb al eerder getempd en ovutestjes gebruikt ben ook bij de gynacoloog geweest alles is goed!! we moeten het van hem nog een paar maanden proberen en als het dan nog niet gelukt is dan een feriliteitsonderzoek ondergaan!...
sientje ik hoop ook dat je snel zwanger mag zijn... Iedergeval VOOR mij of samen MET mij rond juni/juli( de hoop is natuurlijk dat je eerder zwanger bent) Pff meid wat gun ik je dit toch ! Ik ben er altijd voor je dat weet je he ... tja en wat je moet doen.. pff lieverd ik zou het niet weten.. wat kan je er tegen doen?
Tja zou het niet weten voel me nu gewoon weer kut tis elke keer huilen kut voelen weer opstaan en tegen aan gaan weer afwachten weer ongesteld weer terleurstelling en opnieuw tis net een lopende band!.. t houdt gewoon een keer op ik trek het niet meer ik weet niet of ik hier nog wel mee door moet gaan (waarom opgeven na al die tijd?? ja weet ik niet?? ) waarom wel doorzetten naar zo''n lange tijd??.. het heeft toch geen zin!
Gesina dikke knuffel voor jou. Weet precies wat je voelt als je leest dat andere snel zwanger zijn. Geef niet op meid!! Beebje komt ook bij jullie dikke knuff
Dank je wel Jeskejes voor jou ook een Dikke knuffel want bij jou duurt het nu ook lang!! jullie Beebje komt ook!! snap soms echt niet waar jullie die positiefetijd vandaan halen ?? ben al zo ongeduldig als de pest van aard en dan dit nog pff... Respect voor iedereen die het vol houdt !
@Gesina... kop op meid... 1 jaar is een heel gewone tijd dat het kan duren voor een eerste kindje dus wanhoop niet! Ik was bij de eerste in ronde 11 zwanger.. het is vast snel raak. knuffel Ik kon het niet laten en heb een early predictor gekocht: hagelwit... ik zal donderdag vast ongesteld worden.. anders had dit test wel iets laten zien..
Bedankt voor de reacties meiden. Maar zet mij maar op blauw dan. Heb op vier dagen voor nod negatiefs getest en gister weer maar nog steeds geen bloed vandaag. Loop nu met maandverband en denk steeds dat ik wat voel lopen maar nog steeds geen drup. Iemand een tip voor een test die ik kan doen? Ik heb de kruidvat testen nog liggen? Denk dat ik die morgenochtend maar doe als ik nog steeds geen bloed verlies.