NOD-lijst 16 februari t/m 29 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evira, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

de vroege testers die kun je het beste gebruiken

je hebt ze van verschillende merken;)

2. Jessie

Jessie Lid

12 okt 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee wat is er weer veel geschreven en helaas ook weer veel rood te zien op de lijst.
    Hier één keer een neg test maar nog steeds geen teken van ongesteldheid. Wel klachten, maar helaas was dat van de buikgriep wat blijkbaar heerst en erg besmettelijk is.
    Ik wacht het voorlopig maar af en ga niet testen tot over week na nod. Ik had nu een kv2v5 en de vorige keren gebruikte ik een etos die gelijk een duidelijk resultaat gaf.
    Je wordt er wel enigzins onzeker van.

3. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeft niet hoor !
    Iedereen heeft een andere temp.
    Na je ei stijgt je temp met min. 0,2-0,3 en blijft dan stabiel (met eventueel wat naar boven en onder) tot aan je NOD. Dan daalt ie weer als je menstruatie komt. Of blijft hoger als je zwanger bent.
    Dus eigenlijk heeft het niet zoveel zin om na je ei te tempen.
    Pas rond je NOD kun je er iets mee !
    (je kunt ook blijven tempen om eventueel een inestellingsdip te meten, maar ja...niet elke zwangere heeft een dip en niet iedereen met een dip is zwanger...dus... ;))

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Jeetje, twee dagen carnaval en het hier helemaal mis op de lijst... hij wordt wel erg rood en wat schrijven jullie veel.

Voor de rode dames: echt vervelend succes in de volgende ronde! en voor de meiden die al heeel lang bezig zijn een dikke knuffel!

@marie24: welkom en succes...

@kinderwens: ik weet dat het allemaal wat langer kan duren, maar mijn ei is de 6e of 7e geweest volgens de ovutesten...
    Ik weet alleen niet welke dag dat dan is geweest omdat ik geen idee heb welke dag dag 1 was. Hoe weet jij dat?

Hier: vandaag veel buikkrampen en dacht dat ik ongi geworden was, maar nog niets. Wel mv in voor de zekerheid. Als morgen nog niks is dan denk ik dat ik maar ga testen en dan zien we het wel weer...

5. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

@ Gesina, ik weet hoe je je voelt en moeilijk het soms is om hier positief in te blijven staan, maar niet opgeven hoor. Als alles goed was bij de gyn dan ga je binnenkort echt wel zwanger worden. Probeer vertrouwen te houden meis.

@ Lola, ik heb in ronde 2 een vmk gehad en daar had ik op mijn tempkaartje een mooie innestelingsdip op 7 dpo en op 8 dpo een mooie 2e tempstijging.
    Ik gaat er dus eigenlijk vanuit dat ik dat weer moet hebben, maar ja zoals jij al zegt hoeft dat natuurlijk niet altijd zo te zijn. Heb vanmiddag even in het temptopic rond zitten kijken en dan zie je ook wel een 2e tempstijging op bv 14 dpo zonder innestelingsdip bij de meiden die zwanger zijn.
    Bedankt meid voor de bemoedigende woorden, heb weer een sprankje hoop :)

@ Apekop, ik hoop gauw dat je gauw uit de onzekerheid bent, maar idd als je geen rood bloed verliest ben je niet ongi.

@ Hoop, nou pff om knettergek van te worden ... we zullen zien ;)

@ Channie, jammer van je negatieve test, heb je kruitvattest gedaan?

@ Janoab, veel sterkte, ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ mirtjuh Dank je wel heb de energie alweer bij elkaar geraapt vanaf morgen ga ik DEFINITIEF stoppen met roken heb nicotine pleisters gehaald !! en extra vitamines voor zwanger worden!

Hopelijk gaat het helpen Liefs

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goed zo meid! Succes met stoppen, kan idd net het laatste zetje zijn ;)

8. Ior

Ior Niet meer actief

@gesina. Succes met stoppen. Ik ben in november gestopt. En als ik het kan, kan jij het ook.

9. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.443
    372
    83
    in een huis
    Hallo iedereen!

't gaat echt te veel rode kant op inmiddels... Ik gun het iedereen zo erg om rose te zijn! Ik heb last van mn darmen en krampen in mijn buik, ben toch echt bang dat ik ongesteld ga worden. Ik heb deze drie ronden ook geen 1x het gevoel gehad dat het wel eens raak kon zijn, heb het idee dat als het wel zo zou zijn ik dan wel een soort van voorgevoel zou moeten hebben of niet?
    En als ik dan wel ongesteld zou gaan worden dan graag zo snel mogelijk! Des te eerder kunnen we weer met frisse moet de volgende ronde in! Fijne avond allemaal en ik hoop dat als ik vanavond weer kom lezen er weer een positieve tester is!

xx

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm..toch maar weer getest en er staat toch echt duidelijk niet zwanger..snap dan alleen niet waarom ik zoveel steken in mijn buik heb.bah,ik wist t deze keer echt bijna zeker..kan wel janken

11. Laura1986

Laura1986 Bekend lid

21 nov 2011
    513
    0
    0
    Applicatiebeheerder middelbare school en eigenares
    Dordrecht
    Hoi allemaal!

In tegenstelling tot wat ik had beloofd toen ik mezelf op de lijst zette, heb ik nog niet veel meegekletst. Maar ik lees wel elke dag mee!
    De lijst begon zo goed en nu komt er plots zo'n rode golf! :(

Ik heb deze maand best veel 'kwaaltjes'. Ben zo benieuwd of het wat betekent, of dat het gewoon ontpillen is. Bij deze de kwaaltjes op een rij (met mijn twijfels erbij :p )

- Vaak rommelige buik (of misschien wordt mijn eten gewoon verwerkt)
    - Gisteren erg misselijk en hoofdpijn (maar misschien kwam het doordat ik te lang had uitgeslapen)
    - Gevoelige tepels (of komt dat door de kou?)
    - vaker plassen (of drink ik gewoon meer?)
    - Last van mijn rug/schouders (of heb ik gewoon verkeerd gelegen?)
    - vet haar
    - droge, geirriteerde ogen (vroege hooikoorts?)
    - moe (winterdip?)

Daarnaast (niet dat ik me hierop vastpin, maar misschien zegt het wat) had ik voor deze maand de meeste pendels.

Ook zei mijn vriend gisteren plotseling uit het niets: "Volgens mij ben je zwanger." Ik: "Huh? Hoezo?" Hij: "Ja weet ik niet... Je gezicht straalt". En ik voelde me juist heel beroerd gisteren. Meestal is mijn vriend juist heel nuchter (tegen het pessimistische toe).

Pff... wat is die laatste week toch altijd vermoeiend... Al die onzekerheden :(

12. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Ik heb mijn banner maar weer even aangepast aangezien ik nog steeds geen bloeding heb. Buikpijn is ook ver te zoeken...
    Als ik vannacht niet ongesteld word, ga ik morgenochtend maar even testen met een Kruidvat test. Ben en blijf benieuwd.
    Voel me helemaal niet zwanger. Bij m'n vorige zwangerschap had ik mega pijnlijke borsten maar nu totaal niet. Vanaf wanneer worden je tepels eigenlijk donkerder??

13. BeccaB

BeccaB Lid

20 jan 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Apekop en laura!! Ik duim voor jullie.

Voor alle meiden die nu in het rood staan, een dikke knuffel. Ik hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn!!

Hier deze week het moment van de waarheid. Spannend heh die wacht dagen?

14. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    nog 5 dagen tot nod... en out of the blue ineens twijfels... zou het wel of zou het niet.... heb niet echt noemswaardige kwaaltjes maar toch twijfel gevoel.... ook voelt mijn onderbuik erg beurs/gevoelig???? mmmm.... nouja wil zoiezo niet eerder dan maandga testen indien nodig.. dochter van VL is nu voor vakantie bij ons en wil haar er liever niet bij hebben... niet om haar maar vorige keer waren we zo blij maar o zo verdrietig toen we haar week later moesten vertellen dat er geen baby meer was :( ... dat willen we nu niet... vertellen het haar dan ook pas wanneer we 6 wken echo hebben gehad... maar goed... dat is een zorg voor later... zien het wel...

15. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi mirtjuh ja met kruidvat test gedaan..voel ook al ik ongi moet gaan worden helaas..lijkt wel of het niet mag lukken pfff doeg

16. nieke1

nieke1 Lid

30 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu weet ik het helemaal niet meer. Ik heb bijna altijd bruin bloed met klein beetje rood bloed erdoor. Maar heel donker en met veel klonters! sorry voor de details. Maar wanneer moet ik dan beginnen tellen, dit is al 5 maand zo?

Groeten

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    meiden voor de lijst ik mag op roze.
    zo spannend gaat het goed en zo ja word ik niet weer zo ziek

18. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Gefeliciteeerd!!!

19. dientjuh

dientjuh Actief lid

17 jun 2008
    204
    0
    16
    rotterdam
    heeii meiden

Ik heb een vraagjuh.

Ik sta op rood zoals jullie wel zullen weten .

Maar ik ben 2 dagen ongesteld geweest best wel veel bloed verloren.
    Maar nu is het gestopt??
    kan je 2 dagen ongie zijn?
    En heb ook sinds vandaag erge last van me linker onderbuik/zei lijkt wel of er een enorme bult in me buik zit ??

Ik hoop op beetjuh verheldering.

Liefs

20. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Gefeliciteerd! zo en nu een roze golf....

Deel Deze Pagina