Hey meiden, Weet iemand of toenemende acne een zwangerschapskwaal kan zijn? (Kan me niet herinneren of ik dit bij Demi had). Ik had vroeger veel acne op mijn rug. Nu is dat de afgelopen jaren veel minder (bijna nooit meer). Sinds eind vorige week heb ik weer meer acne op mijn rug en het wordt steeds erger (rug zit nu weer helemaal onder). Ik heb wel wat chocolade op maar niet zo dat het dit kan veroorzaken. Heb trouwens de afgelopen dagen ook wat vage hoofdpijn. Normaal heb ik bijna nooit hoofdpijn en zeker niet dagelijks. En m'n eetlust is onwijs toegenomen. Groetjes
Ik heb ook al elke maand getest voor NOD, maar deze keer ga ik het niet doen. Of toch proberen Ik vind een negatieve test nog erger dan ongesteld worden. Dan krijg ik altijd zo'n klap in m'n gezicht en zit je weer te wachten tot je ongesteld gaat worden. Als je gewoon ongesteld wordt, dan weet je wel dat je niet zwanger bent, maar je kan wel meteen verder in de volgende ronde. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Ik heb ook nooit last gehad van acne, ook niet toen ik zwanger werd van Sam, maar dat ging heel vlotjes. Nu heb ik er wel last van! Volgens mij is het gewoon omdat ik de pil niet meer neem...
Hoi rosé dames van harte. Balen meiden die ongi zijn geworden ben bang ik ook ronde 15 in ga pfff. Morgen echo hoop stiekum hij een vruchtzakje ziet hahah maar voel de ongi al opkomen. Mirtjuh balen meid lijkt of het niet wilt lukken hè voor een 3de. Zie trouwens hoop zwangere in de 2de ronde zwanger zijn super zeg. Nou hopen de lijst nog meer rosé gaat kleuren doeggg
@Hadassa Spannend, hopelijk knalde de test vandaag wel! @Mirtjuh, piepoe, souries en MayD Jammer.. succes de volgende ronde! @e1987 Joehoe.. geweldig! Gefeliciteerd!
Klopt ! Ik zeg juist altijd tegen iedereen NIET TESTEN VOOR NOD !! Maar zelf doe ik het wel..hihi... Bij mij is het niet echt een ´klap´ in het gezicht, maar meer van ´oh´. Moet wel zeggen dat ik niet begrijp waarom het nu zo ´lang´ duurt. Vorige keren onverwacht en ongepland in 1 keer raak (terwijl ik rook en boven de 30 ben). Dus ik ben héél bang dat mijn huidige vriend wat minder zwemmende zaadjes heeft . Hij heeft een dochter van 8, dus op zich lijkt me dat alles goed is.... maar ja je weet het nooit. De gyn zei dat mijn cyclus er mooi bifasisch uitziet en met een eisprong, dus daar kan het ook niet aan liggen. Dus dat zit me wel een beetje dwars.....
Geen idee Dreames. Ik heb nooit acné gehad ook niet toen ik zwanger was.... dus ik weet het niet, sorry !
Ik kon niet wachten om toch al een restje te doen hoor en al moet je heel goed kijken wij zien toch een heel licht dun streepje maar je moet wel goed kijken hoor dus ik weet het niet..... We doen er vrijdag nog een hopelijk dan iets duidelijker... Spannend spannend !
Dat is zeker spannend, spannend! Ik duim voor je! Maar zoals ze zeggen: streepje is streepje! Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!!
@ Zoetje: Ik zie dat jij net als ik 2 dagen voor je NOD zit. Nu krijg ik toch ook wel eens erg dringende behoefte om te testen! haha Heb je al zwangerschaps kwaaltjes? Of voel je nog niets?
He, dit zijn betere berichten! Ik hoop voor jullie dat jullie straks een knaltest in handen hebben! Dus even een voorzichtig gefeliciteerd.
@meis1987 haha Owjee steken we je aan hahahaha.... Ik kon het niet laten maar wacht nu echt tot vrijdag met nog een test te doen eigenlijk merk ik niet veel alleen vorige week veel last van opgeblazen gevoel wat maagzuur en sinds een paar dagen hoofdpijn.....ga je ook testen ?
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 2 Jeantje, ronde 6, 3e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 6 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) Mukje, ronde 11, tweede kindje 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42,ronde 4, 5e kindje 21. 8 Hadassa (3e kindje, ronde ?) FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje Nonma, ronde 1, 1e kindje 22. 7 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje marie, 6e ronde, 1e kindje? 23. 8 Vallie87, Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 6 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje Zoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje twitty1980, ronde ?, 3e kindje 25. 6 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, 1e ronde, 2e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 6 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 6 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje xEsther, ronde 2, 1e kindje 29. 8 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Datumloos: 5 Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Totaal: 90 8 zwanger, 25 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 3 negatieve test, 1 cyclus van slag