NOD-lijst 16 februari t/m 29 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evira, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Chantal85
    Sow ronde 34, dat is erg lang!
    Ik hoop dat je snel een positieve test hebt en mag genieten van een heerlijke zwangerschap.

@Ior, hoop42, 1985K en Channie32
    Damn... balen.. succes de volgende ronde!

@Twitty1980
    jammer dat je steeds negatief test. Ze raden het aan om 2 dagen te wachten voor de volgende test!

@Jessie
    Spannend zeg, ik hoop dat je snel een +test hebt! Ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt.
    Ik teste 3 dagen na NOD ook negatief en 8 dagen na NOD positief. Hou Hoop!

@hipperdepip
    I know your feeling... keep your head up!

@Cygnet2
    Ik zie dat je op rood staat nu, toch nog ongi geworden? Balen...

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Dat is voor mij nou helemaal niet belangrijk. Ik zou eind augustus 2012 uitgerekend zijn en dat was ideaal, maar voor mij part komt t op 1e kerstdag.... als het maar zo snel mogelijk raak mag zijn. Natuurlijk niet een ideale dag, maar een kindje is voor mij zeker belangrijker dan de datum waarop het geborden wordt.
    En eerlijk is het zeker niet. Ik zou afgelopen zondag 12 weken zijn, dat was ook echt ff niet leuk, maar laten we hopen dat het raak is in maart en voor jou mss al in feb... en dan nemen we de datum gewoon op de koop toe... :)

3. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Ik wou nog een zomerkindje... mijn zoontje is was uitgerekend voor 07/08/09... maar omwille van problemen met bloeddruk werd ik ingeleid en dat is uiteindelijk een spoedkeizersnede geworden...

Ik was zo blij met een juni-kindje... en ben in een diepe put gevallen toen dat misgelopen was... Op 1 januari kreeg ik sms van een vriendin dat zij zwanger was van een 2ling... uitgerekend op 2 juli... Ben nu zo bang dat zij rond die periode gaat bevallen. Ik heb constant zitten blèten op nieuwjaar... En in namiddag van 2 januari is alles eruit gekomen... Ben iemand die niet rap iets in woorden zegt wat er op mijn lever ligt... En sindsdien ging het beter... Mijn vriend was ook blij van dat ik het gezegd had, want was ook moeilijk voor hem...

Nu is bij mij... dat het eender blijft voor wanneer het is... zolang dat alles maar goed verloopt en dat er weer geen miskraam komt...
    Had nooit verwacht dat het mij kon overkomen...

4. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Ook ik heb nu mijn vermoedens dat de test vals was al helemaal naar alle nare berichtjes....
    En voelt ook alsof ik ieder moment ongi ga worden zucht!
    Morgenvroeg nog maar een testje doen deze negatief is wacht ik me ongi maar af.....

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    aaaaahhhhh dank je. de foto is al bijna een half jaar oud, maar denny is nog steeds even schattig hoor:D. alleen kan hij nu ook al flink de boef uithangen. jouw kleine is ook een schatje zeg

6. nieke1

nieke1 Lid

30 jan 2012
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik ben ook uit België. Oorspronkelijk van Gent maar woon nu in Meerdonk ( kanten van Doel) grens oost-vlaanderen en antwerpen. Mijn vriend is van het Noorden van Antwerpen.

groetjes

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ha dan wonen wij ook niet ver van elkaar. ik woon in Ossendrecht. tis vanaf hier 15 minuten naar de metropolis;)

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ 1985K: balen veel succes in de volgende ronde
    @ hipperdepip: he bah meid, das echt niet leuk
    @ zoetje88: echt niet leuk meis, die onzekerheid. maar het kan ook met een zw-schap te maken hebben hoor, die ongi klachten. ik duim voor een mooie knaller voor jou

hier sinds een uur constant druk in mijn rechterlies. maar volgens mij heb ik mijn ei links gehad, dus zal wel van een ongi zijn vrees ik. wat een gedoe toch altijd met die kwaaltjes

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    @blinky ja ik hoop het ook maar je lichaam kan je ook flink voor de gek houden...
    Kan het ook dat je test pas na paar dagen over tijd duidelijk word of dan pas positief is

10. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

@ Zoetje, dat je het zolang uit kan houden, als ik in je schoenen stond had ik vanochtend al getest. Ik ga nog effe voor je duimen en hopen dat je niet ongi word!

@ Channie, Fijn dat alles goed was bij de gyn ... ik vraag me alleen af hoe ze kan zien dat je ongi gaat worden, je kan toch voor de 4 weken nog geen zwangerschap waarnemen op de echo? Ik zou nog ff je ongi afwachten hoor.

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja ik kan me voorstellen dat je echt ff in de put zat, dat had ik ook en was pas 8 weken, maar je gaat er gewoon echt op rekenen....
    Fijn dat je je hart hebt kunnen luchten....

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @zoetje: ik had idd ook al lang kv2v5 gehaald.... Knap hoor! Hoop dat het toch een knaltest wordt...

13. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Dan wonen wij ook niet ver van elkaar :) Ik woon in Rilland en werk in Hoogerheide :)

14. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ja mijn voor gevoel klopte dus goed lig op de bank nu met enorme kramp en ja hoor ongi bah die test komt er dus nooit meer in waardeloos maar goed vermoeden hadden we al dus ook wij gaan op naar de volgende ronde drankje voor het duimen dames maar helaas.....

15. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Aah das balen :(

16. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Jammer voor je Zoetje,

Lekker een warme kruik maken, onder de wol, of voor de tv en een bak chocolade erbij, kaarsje aan en even uithuilen of zo.

En dan op naar de volgende ronde..........ik hoop voor je dat het dan raak is.

17. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vervelend voor je Zoetje, maar geef niet op: jouw tijd komt vast nog wel.

Tja in het begin dacht ik ook: hm wil eigenlijk het liefst een kindje in de zomer maar nu maakt de tijd me ook echt niks uit, als er maar wat komt.

@hier vandaag een week geleden dat mn ei was. Zondag heb ik mijn NOD, ik zit erover te denken om zaterdagochtend te testen maar ja, die ene dag maakt dan ook niks meer uit. Voel me wel eh raar.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ahhhh zoetje88, ik weet precies hoe je je voelt nu!!!
    Klote dingen zijn het!
    iedere klant (kruidvat) wat hem bij mij wil kopen raad ik hem meteen af!!
    en zoals ik al eerder zei zijn er 2weken geleden 2 boze klanten in onze winkel geweest over die test!!
    sterkte en succes in de volgende ronde!!

19. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de stand van de baarmoeder(mond) wellicht ?

20. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Ja, ik heb het gevoel dat ie bij mij scheef is gaan staan, klopt dat? Heb er pijn in mijn rug van....

Deel Deze Pagina