NOD-lijst 16 februari t/m 29 februari 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evira, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

@ Lola, ow ja da's een goeie, daar had ik niet aan gedacht, wie weet ...

@ Neirod, ik heb geen idee, ik heb weleens geprobeerd te voelen , maar kan mijn bmm nooit vinden :)

@ Zoetje ... ah da's echt rot meis, ongi worden is niet leuk en zeker niet na een posi test. Dikke knuf!

@ Ivy spannend! Duim duim duim!

@ Whoppie, Ik zou het toch wel erg leuk vinden als wij een kerstkindje kregen :D

2. Apekop

Apekop Actief lid

29 mei 2008
    393
    0
    16
    leidster kinderopvang
    Heb nog even mee gelezen maar ik vind echt dat ze die klotetesten van Predictor uit de schappen moeten halen! Ze moeten gewoon verboden worden! Dit KAN toch niet langer?? Kunnen we geen actie gaan voeren, Melanie en Zoetje??
    Vind het zo sneu voor je Zoetje... Dikke knuffel voor jou.

3. Jessie

Jessie Lid

12 okt 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zoetje, balen. Echt sneu.

Ik heb nu dus ook de kv2v5 testen gebruikt en allebei neg. Maar nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, misschien kan het bij mij ook een andere oorzaak hebben, maar anyway
    De vorige drie keer heb ik die van etos gebruikt. Iets duurder €7,95 geloof ik, maar bij alledrie knalde de test. Zelfs na lang bewaren waren de streepjes nog duidelijk te zien. Ik zag het resultaat ook gelijk en hoefde niet nog vijf minuten of dergelijk te wachten.

4. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ze zij baarmoedermond verdikt was ofzo en ze bloed zag in de baarmoeder dat ik dus elk moment ongi kan worden..moet over 14 dgn na me menstruatie weer bloedprikken omdat de progesteron ofzo laag was en ze denkt verkeerde dag bloed geprikt is.. Mijn vriend moet ook de volgende keer mee maar die twijfelt we wilde spontaan zwanger raken voor de 3 de en denk niet hij zijn zaakje wilt laten controleren pfff..nou ja we zien wel doeg

5. hipperdepip

8 feb 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nouchis: op 13 juli .... :(

6. hipperdepip

8 feb 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @whoppie: Het maakt voor mij ook niet uit, maar vind het wel belangrijk voor mijn kind.. Die zal denken mama had best een maandje kennen wachten.. Mijn nichtje is op 6 dec jarig en er komt bijna nooit iemand op haar verjaardag omdat ze 5 dec vieren of geen tijd hebben.. Vind ik best vervelend voor haar..

Maaaruh ik ben nu definitief ongi dus ik mag helaas op rood. :(:(

7. hipperdepip

8 feb 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @apekop: ik lees nu net ineens je bericht ik ben ook erg ontevreden over predictor en dan de vroege testen! Werken voor geen meter en zijn hartstikke duur!

8. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Ja was aan het denken een klacht in te dienen!

9. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    Vind het echt zo vervelend voor je Zoetje, echt balen :(
    Ik wens je veel geluk in de volgende ronde en een mooie knaltest!

En als die testen inderdaad zo slecht zijn dan moet daar toch iets aan gedaan worden...

10. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Blinky: Idd dat is niet zo ver. Ik woon in Wuustwezel. Maar om naar Ossendrecht te rijden moet je blijkbaar wel een heel eind om ... de Kalmthoutse Heide ligt ertussen :)

@Zoetje: Boe, echt 'kak' dat je test toch een lijntje liet zien. Zo'n verschrikkelijk gevoel als je hoop even in je gezicht ontploft :(
    Maar ik hoef geen drankje voor het duimen hoor ;) een dankje is genoeg :D
    Dikke knuffel en veel succes in de volgende ronde!

@Mirtjuh: Korte vingertjes? Hehe of een hoge bmm kan ook natuurlijk :)
    Grapje hé :)

@Hipperdepip : Ook voor jou een dikke knuffel en veel succes in de volgende ronde!

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    @hilli Ja sorry dat bedoelde ik ook mijn iPad maakt soms zelf woorden ervan ...

Ik mag in de lijst op 22 maart ronde 3 eerst kindje

12. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé verdorie...had graag vandaag willen testen, maar ze zaten niet in de brievenbus :( Morgen dan maar !

13. hipperdepip

8 feb 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm... Mijn bloeding lijkt gestopt (een paar uur) ook wit wc papier.... Beetje vreemd maar denk nu een beetje aan een innestelingsbloeding. Misschien moet ik dat niet doen maar ja... Als je iets graag wil :) Dussuh nu twijfels.. Hou jullie op de hoogte.

14. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ow oke, dat wist ik niet ... wat je vriend betrefd is het hier hetzelfde enne ... o ja, mijn meiden worden in april 10 en 8 ... we hebben echt veel gemeen :)

15. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil je zeker niet ontmoedigen, maar is het niet een beetje laat voor een innestelling ? Gemiddeld tussen dag 5-10 na ei.

16. BeccaB

BeccaB Lid

20 jan 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoetje, wat naar meid!!! Dikke knuffel!!

17. hipperdepip

8 feb 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lola36: Ja klopt (dat had ik ook gelezen) maar er was na mijn menstruatie een kyste achtergebleven (deze vonden ze met de nacontrole op de echo) waardoor ik een ontwarde cyclus heb gehad.. Dit kon een zwangerschap niet in de weg zou staan maar volgens de gyn kon ik op geen enkele manier mijn vruchtbare dagen berekenen... Die kon 8 dagen na menstruatie zijn maar ook na 16 dagen.. Intussen ook geen bloedverlies meer... Weet niet wat ik ervan moet denken als dit aanhoudt dan zaterdag ofzo maar een testje...

18. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    @Zoetje: balen zeg! Belachelijk dat die testen nog verkocht mogen worden.

Ik heb mezelf net verwend met nieuwe schoenen en ze waren nog lekker in de aanbieding ook; van 140 voor 50!

19. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag

Ja hopen de ongi dan maar gauw doorkomt..ga deze maand maar met ovutesten beginnen en veel klussen hoop zo het raak is deze maand krijgen we Miss een mooi kerst kindje:) ja snap me vriend ergens wel, we vinden het super om een 3de te krijgen maar dan wel spontaan en niet afdwingen zeg maar..als bij mij alles goed zit ga ik er maar vanuit bij hem ook en blijven we het gewoon proberen.. Wat leuk jij ook 2 kids die maar 2 jaar verschillen en ook allebei in dezelfde maand jarig:) grappig.doeg

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat kan zeker. als je een laat ei hebt gehad. maar kan ook dat je wat minder snel hcg aanmaakt. dat heb ik ook al vaker gehoord, dat vrouwen daardoor pas zo laat posi testen

Deel Deze Pagina