@ BeccaB: vervelend die onzekerheid. ik hoop dat je snel duidelijkheid zult hebben @ cygnet2: voor jou blijft het ook nog even spannend dan @ wendy27: balen, veel succes in de volgende ronde @ hipperdepip: haha geeft niks ik houd wel van een beetje spanning haha. vooral bij een ander dan hoor
Hey meiden, Weet niet zo goed wat ik van mijn temperatuur moet denken. Voor m'n ei had ik een hele wisselende temperatuur en nu al 5 dagen hetzelfde. Het daalt gelukkig niet, maar als ik bij temp kaartjes kijk dan zie ik niet dat dit vaak voorkomt.
Goedemorgen! Ik heb vanmorgen een ovulatietest gedaan Ik kon mijn testdrang niet tegenhouden en dacht, ach dan doe ik wel een ovulatietest, dat lijkt toch echt ... Maar die test werd positief, echt knal positief! Omdat ik dat raar vond heb ik een zwangerschapstest gedaan en dit is het resultaat ... Ik mag op roze
GEFELICITEEERD!!! ik hou van die kleur... Hier aan de prikpil maar 2 dagen overtijd ? zou het door de pil komen dat me cyclus langer geworden is dan 28/29 dagen of wat ? geen gevoel hier dat ongi eraan komt ofzo .. en nee ook geen zwangerschaps klachten ( mja zou niet de eerste keer zo zijn dat het door de pil heen is ) zie dochter en zoon zijn ook door pil heen! Maar heeft iemand enig idee? Jess waneer verwacht jij je nod ?
Ps.... Ik weet dat je niet ongsteld HOEFT te worden met prikpil maar heb eerder prikpil gehad en werd ongsteld ... zelfs met spiraal.. zelfs tot 20 weken bij zwangerschap van mn dochter en tot 19 weken bij zoon
@Hilli! Van harte gefeliciteerd! Nu word het toch wel heel erg spannend. Officieel moet ik vandaag ongesteld worden. Ik moet gelukkig aan het werk dus niet zoveel tijd om er over na te denken. Ik ben gewoon zoooo ontzettend nieuwschierig! Verder het weekend ook druk druk! Hele fijne dag allemaal!
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 1 Jeantje, ronde 6, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 6 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) Mukje, ronde 11, tweede kindje 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42,ronde 4, 5e kindje 21. 8 Hadassa (3e kindje, ronde ?) FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje Nonma, ronde 1, 1e kindje 22. 7 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje marie, 6e ronde, 1e kindje? 23. 8 Vallie87 (waarschijnlijk rood) Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 5 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje Zoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje 25. 7 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, ronde 1 , 2e kindje twitty1980, ronde 1, 3e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 6 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 6 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje xEsther, ronde 2, 1e kindje 29. 9 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Noushis, 2e kindje, ronde 1 (na curretage) Datumloos: 6 Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje Totaal: 94 9 zwanger, 34 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 4negatieve test, 1 cyclus van slag
Thea geen ervaring met prikpil dus heb geen antwoord voor je. Mijn NOD hou ik netjes op 29 febr (2dgn overtyd). Ik durf gewoon niet te testen. Wil geen witte test en teleurstelling.
Meiden, ik lees nog even in spanning met jullie meer hoor deze laatste dagen Hilli gefelicteerd!!! Wens je een voorspoedige zwangerschap toe meid Jeskejes, jouw temp ziet er ooknog mooi uit. Duim, duim, duim! Thea, Ik heb geen idee, heb nooit de prikpil gehad ... Ehm ... bij twijfel toch maar een testje doen misschien? Blincky, hoop dat de duiveltjes toch wegblijven!
@Hilli: gefeliciteerd! geniet ervan... @thea: nou dat zou wat zijn, net als je denkt er ff meet te stoppen, blijkt dat je zwanger bent. Zou leuk zijn, maar je cyclus kan natuurlijk van slag zijn...
Hehe Ik heb behoorlijk veel ongi-krampen. Tot op het vervelende af. Ik herinner me dat ik me dat bij Sam ook had. Vanmorgen ben ik opgestaan met pijn in mijn onderrug en gisteren moest ik tijdens de film echt met de kleinste dingen huilen Dat vond ik allemaal maar verdacht, daarom dat ik vanmorgen echt wilde testen, terwijl ik dat niet zou doen. Maar kben blij dat ik dat toch gedaan heb
Whoppie denk ook gewoon dat dat het is hoor.. Wahah ja idd zou je maar gebeuren ..... maar denk het niet hoor denk gewoon van slag... O jess ik hou het forum in de gaten en hoop zooo dat je op roze komt
Hier net een tijdje soort ongiekrampen gehad. Verder last van rommelende darmen en oprispingen. Gisteren last van boobs, vriendlief zei zelfs: wauw, zijn ze groter geworden ofzo (z'n ogen werden zelfs groot, zo verbaasd keek 'ie)
Hier vanmorgen nog een keer een test gedaan maar helaas (weer)negatief De kans is wel erg minimaal geworden dat ik zwanger ben omdat morgen de NOD is. Ook voel ik de ongikrampen dus het zal wel aan me voorbij gaan deze ronde. @Hillie, gefeliciteerd!!
Hi ik mag op blauw, nega test vanmorgen. Was ook wel voorbarig , want denk dat ik op de 16de mijn ei heb gehad..
Proficiat Hilli. Voor wanneer zou je uitgerekend zijn? Begin november? @Babywish: die kenmerken had ik toen ik voor 2e keer zwanger was... Duimen maar