@ Hilli van harte gefeliciteerd! @ alle wachtenden, heel veel succes en hopelijk kunnen jullie de lijst nog flink roze kleuren. @ Hier helaas ga ik de 24e ook niet roze kleuren. Mijn ongi is gisteravond goed doorgebroken. Ik ga vol goede moed door naar ronde 3!
@ hilli gefeliciteerd! @lola: bedankt, kan het meenemen... als het inderdaad nog nodig is.. Al ruim 11 uur geen bloed meer verloren.. Das toch ook vreemd??? Wel negatieve test (vanavond een van de etos halen, die zijn goed dus die zullen misschien beter werken dan die goedkope dingen die ik nu heb) Dalijk vertrek ik naar de 9 maanden beurs.. Mijn broer verwacht een kindje in mei... Hopen dat het er voor mij ook nog in zit dit jaar...
NOD Lijst 16 t/m 29 februari 16. 1 Jeantje, ronde 6, 3e kindje 17. 8 LBlue, ronde 8, 1e kindje Melanie1986, ronde 2, 2e kindje Gesina, ronde 11, 1e kindje sandrae, ronde 3, 1e kindje pumelke, ronde 10, 1e kindje leiff Bloem1984, (officieel) ronde 5, 1ste kindje famke35, ronde ?, 5e kindje 18. 7 Evira, ronde 6, 1e kindje Apekop, ronde 2, 2e kindje Sandana, ronde 2, 1e kindje Cook, ronde 6, 3e kindje Nathalias, ronde 4, 1e kindje Christen, 2e ronde, 4e kindje Happylady, ronde 8, 1e kindje 19. 6 Titus, ronde 2, 2e kindje Liga, ronde 4, 1e kindje Wendy27, ronde 12, 1e kindje Chocoholic, ronde 4, 1e kindje dientjuh, ronde 1, 3e kindje (1e kindje overleden bij 37wkn zwangerschap) Mukje, ronde 11, tweede kindje 20. 7 Stopcontact, ronde 2, 2e kindje E1987, ronde 2, 1e kindje Janoab135, ronde 5, 4e kindje Moontje77, ronde 4, 5e kindje MoguMogu, ronde 4, 2e kindje Naatje, ronde 2, 1e kindje Hoop42,ronde 4, 5e kindje 21. 8 Hadassa (3e kindje, ronde ?) FvK, ronde 2, 1e kindje Ior, ronde 2, 1e kindje RHR1985, ronde 5, 1e kindje nieke1, ronde 5, 1e kindje Toekan, ronde 4, 1e kindje Denise23, ronde 5, 2e kindje Nonma, ronde 1, 1e kindje 22. 7 Channie32, ronde 14, 3e kindje Laura1986, ronde 3, 1e kindje Piepoe, ronde 8, 1e kindje Twinkle, 2e ronde, 2e kindje Laura26, ronde 2, 2e kindje biancs, 1e ronde, 1e kindje marie, 6e ronde, 1e kindje? 23. 8 Vallie87 (waarschijnlijk rood) Hopelessinlove, ronde 3, 1e kindje Babyengel, ronde 3 (na overlijden 2e kindje), 3e kindje kinderwens1983 ronde 15, 1e kindje Souries, ronde 2, 1e kindje na MK in oktober Cygnet2, ronde 1, 3e kindje hipperdepip, 2e kindje 24. 5 IngeM, ronde 6, 1e kindje Mups, ronde 2, 1e kindje meis1987, ronde 3, ?e kindje Zoetje88, ronde 2, 1e kindje 1985K, ronde 3, 1e kindje 25. 7 Missiej, ronde 8, 2e kindje MayD, ronde 1, 2e kindje Nik, ronde 3, 1e kindje BeccaB, ronde 1 (na MK), 3e kindje Mirtjuh, ronde 22, 3e kindje blinky, ronde 1 , 2e kindje twitty1980, ronde 1, 3e kindje 26. 3 Ivy1979, ronde 2/6, 1e kindje Mimi11, ronde 3, 1e kindje Neirod, ronde2, 1e kindje 27. 6 Kunst, ronde 9, 1e kindje Hilli, ronde 4, 2e kindje Lianne39, ronde 14, 1e kindje wensje2, ronde 7(4e ronde na mk),2e kindje Mallie80, ronde 1, 2e kindje silvermist, ronde 1, 2e kindje 28. 6 Dreames, ronde 2, 2e kindje Juutje89, ronde 7, 1ste kindje bontekoe, ronde 4, 2e kindje lola36, ronde 7, 1e kindje Jufaman81, ronde 14, 1e kindje xEsther, ronde 2, 1e kindje 29. 9 Jeskejes, ronde 15, 1e kindje Kieki, ronde 4, 1e kindje Miepje01, ronde 6, 1e kindje xSchaapjex, ronde 4, 1e kindje missillie, ronde 23 (ronde 6 na MK), 2e kindje Fiona1983, ronde 4, 1e kindje BabyWish91, ronde 3, 1e kindje Vlinder14, ronde 9, 1e kindje Noushis, 2e kindje, ronde 1 (na curretage) Datumloos: 6 Whoppie, ronde 7 (1e ronde na MK), 1e kindje Chantal85- ronde 34,1e kindje Iris24, ronde 3, 1e kindje diana75, ronde 15, 1e kindje Kinderwens2012, ronde 12 (1e ronde na MK), 1e kindje Jessie, 1e ronde, 3e kindje Totaal: 94 9 zwanger, 35 ongesteld, vlindertje, 4 MMM, 5 negatieve test, 1 cyclus van slag
Wil wel posten maar ik ben bang dat er weinig van te zeggen is omdat ik tussendoor een week niet heb getemperatuur (manlief was er beetje klaar mee omdat ik er heel gestressd door raakte). My Ovulation Chart
Gefeliciteerd ! Echt raar...na jouw verhaal gelezen te hebben, dacht ik, ik gooi er ook een Ovu test tegen aan (want ik had ook al ergens anders gelezen dat deze ook soms wel een zwangerschap kunnen aangeven). Dus ik heb het net gedaan en : ook positief !!! Zou het ? Vanmiddag komen mijn zwangerschapstesten.....
Het gaat hier goed Welke testjes gebruiken jullie meestal... Ik heb er nog 1tje van kruidvat, 1tje van clearblue digital (zonder conceptie-indicator), en 1 life test...
Ik gebruik die goedkope strips uit Hong Kong (of Engeland etc), zie vorige post via Ebay.co.uk. 30 Ovutesten en 10 zwangerschapstesten voor 4,40 Merk Wondfo
Heb het gezien ! Dus niet duidelijk nu wanneer je eisprong was. Maar maakt helemaal niet uit dat je temp nu 4 dagen hetzelfde is !!! Dat is gewoon nu jouw lichaamstemperatuur ! Kan je verder ook niets aan afleiden hoor. Gewoon wachten tot je nod en kijken of je temp zo blijft of keldert. En als je niet zoveel wilt tempen, als je ongeveer weet wanneer je ei is elke maand, begin dan pas 3 dagen ervoor tot 4 dagen erna. dan hoef je maar ongeveer 1 week te tempen.
@BabyWish: Wie weet, spannend! Ik zal duimen! Wanneer wil je gaan testen? Hier ook wel rommelende darmen idd en 's avonds een erg opgezette buik. Mijn broeken spannen dan nogal ... Ik wil ook wel grotere borsten, tijdens mijn zwangerschap van Sam zijn ze ook niet veel groter geworden, alleen na de bevallen door de stuwing. Ik was net Pamela Anderson haha Zo hard en groot @Noushis: Ja 5 november Laat nu mijn man op 3 november verjaren. Stel je voor een verjaardagscadeautje Voel jij al iets? Ik heb tot vorige maand altijd 2v5 van Kruidvat gebruikt, maar nu had ik ovu-testen van ebay en daar zaten ook 5 zw-testen bij. Die heb ik vandaag gebruikt. Ze zijn van One-step. kHeb er ook nog van Sensitest liggen. Ik kan nog 6 keer testen @Lola: Serieus? Positief? Ga je vandaag nog testen? Of wachten tot morgen met ochtendurine? Ja als ik me echt niet meer kan inhouden maar ik wil nog geen zw-test doen dan deed ik altijd een ovu-test. Lijkt op testen, maar is het natuurlijk niet echt. Maar ik kon er mijn gemoed wel wat mee sussen. Maar vandaag werd die dus meteen positief. Ik heb echt wel veel krampen. Het lijkt of ik elke moment ongesteld kan worden. kZal blij zijn als mijn NOD voorbij is
@ Hillie: gefeliciteerd, geniet ervan! @alle rode dames: wat jammer zeg! ik hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt. @Lola: spannend! Ik ben dan alleen zo bang dat je blij wordt gemaakt met een dode mus. @dreames: ik heb ook "last" van een erg regelmatige temperatuur. Ik zal ook eens kijken naar je kaartje, ik heb wat berichtjes gemist zie ik. Het wordt steeds spannender hier. Wat is er eigenlijk gebeurd met de dames die hun NOD al voor vandaag hadden? Ik zie er nog een paar op zwart staan . @hier is het spannend aan het worden. Ben vandaag eh 8 DPO en moet zondag ongi worden. Geen klachten behalve dan dat ik vanmorgen vroeg wakker was omdat ik ontzettend nodig moest plassen. Dat heb ik eigenlijk nooit, dacht dat het een uurtje of 6 half 7 was dus ook gelijk al getempt want ja, gelijk doen als je wakker wordt. Was het gewoon kwart voor 5 pfff. Gisteren nog expres voor het slapengaan naar de WC maar dat had dus geen effect. Heel apart.
Lola mn duimen draaien overuren !!! Iedereen waarvan hun nod eraankomt ik hoop op veeeeel roze ( toch altijd leuk om te lezen ookal ben je zelf niet in de race) Ik gaat zo toch efkes een kv 2 voor 5 halen ... ik wil duidelijkheid als ze negatief zijn weet ik gewoon dat ik niet ongi word tijdens gebruik van prikpil..... ach hoe gek ken je jezelf wel nie maken he
Ooh bedankt! Het is jou ook meer dan gegund. Ik kwam altijd spieken of jij al wat had laten weten Ben je al ongesteld geworden? Omdat je niet zeker wist wanneer je eisprong was?
Dank je wel Noushis! Ik heb de kv2v5 testen. Lees er veel goede verhalen over. Heb ze alleen deze ronde niet nodig gehad Ga denk ik voor komende ronde weer ovu testen halen. Welk merk ovu testen gebruiken jullie? @ Lola spannend hoor. Wie weet is de zwangerschapstest ook een knaller! @ Dreames heb geen verstand van tempen dus kan er niets van zeggen. Ik hoop voor je op een posi test over een paar dagen! @ Ivy1979 hoop ook voor jou op een posi test. Ik heb dat de laatste tijd ook vaak. Midden in de nacht wakker en dan heel nodig moeten plassen. Had het ook heel erg toen ik net was begonnen met het foliumzuur. Ging me al afvragen of het misschien daardoor kwam. Ik neem deze altijd voordat ik ga slapen. Wanneer slikken jullie het foliumzuur? Hebben jullie gewone tabletten of van die speciale zwanger worden tabletten met extra vitaminen? Ik heb gewone tabletten van de apotheek maar die zijn bijna op. Zit erover te denken om van die speciale zwanger worden tabletten te gaan halen bij de Etos ofzo.